Toch wel ja?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben er een kleintje bij! (puppy)
Gaat weer beter met je he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:33 schreef Yuki het volgende:
Compleet verrot, maar nog steeds helemaal blij
Ik had het juist andersom.. Hele verdrietige droom. En nu proberen te beseffen dat het maar een droom is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Het is niet leuk om zo fijn te dromen en dan bij het wakker worden te beseffen dat het allemaal niet meer bestaat
Jupquote:
Heerlijk juistquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Het is niet leuk om zo fijn te dromen en dan bij het wakker worden te beseffen dat het allemaal niet meer bestaat
doet me goed om te lezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jupben hard bezig om er weer bovenop te komen en dingen te doen die me blij maken
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Verbaasd. Ik ben vanochtend en zonet door een kraai aangevallen. Dat stomme beest dook me tijdens het fietsen recht in mijn nek... Ik heb nog nooit gehoord dat ze mensen aanvielen en nu heb ik tot twee keer toe zo'n kutbeest in mijn nek gehad. Like wtf?
Alfred Hitchcock kom er maar in
Bestaat echt hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Verbaasd. Ik ben vanochtend en zonet door een kraai aangevallen. Dat stomme beest dook me tijdens het fietsen recht in mijn nek... Ik heb nog nooit gehoord dat ze mensen aanvielen en nu heb ik tot twee keer toe zo'n kutbeest in mijn nek gehad. Like wtf?
Zal vast wel weer broedperiode zijn. Heb het ook eens gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Goedzo! Fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jupben hard bezig om er weer bovenop te komen en dingen te doen die me blij maken
in zn gezicht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik zag de beroemde Onur net in reallife.. ik moest lachen![]()
Als hij me had aangekeken welquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
Nieuwsgierig!Op het punt alle kookboeken te negeren en scheikundig te gaan koken :p dit wordt een grote faal....
[..]
in zn gezicht?
alles komt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
Gevoel dat ik alles verneuk in mijn leven.
Kankerzooi godverdomme![]()
![]()
uiteindelijk wel hopelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
alles komt goed.
ot: wel relax. beetje duf, wat te lang in bed gelegen vandaag.
natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
uiteindelijk wel hopelijk
excuses voor mijn taalgebruik
Ja da's soms wel ff lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
en don't, soms moet je je frustratie even eruit schelden toch.
voel me al wel wat beter jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. en ik hoop dat je je weer wat beter voelt, dan was deze mini-sc niet voor niets.
Same here, het verschil is dat ik niet het gevoel heb, maar het gewoon zeker weet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
![]()
ja dat blijf ik gewoon ontkennen dat het niet een gevoel alleen isquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Same here, het verschil is dat ik niet het gevoel heb, maar het gewoon zeker weet.![]()
Maargoed, we gaan ervan uit dat er betere tijden komen.
scheldende vrouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
![]()
ik ben dat stapje weer verder, heb mezelf weer in een onmogelijke situatiequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het lijkt handelbaar te worden. Daarmee zijn we er nog niet, maar ik voel me tenminste weer een beetje mijn immer charmante zelf
Kijken hoe snel ik mezelf weer in een onmogelijke situatie kan manoeuvreren
Nou vertel maar een keer maar vraag me af of het werkelijk iets relativeertquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
scheldende vrouwen
Ik wil je wel wat over mijn leven vertellen, ter relativering. Ik heb alles al verneukt.
20 keer.
Heb hier ook nog een huisje over eventueel..quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeerde het studeren te ontwijken door het huis schoon te maken, en nou probeer ik dat laatste te ontwijken door te FOK!kenIk voel me lui
Nee joh, ik lig daar van wakker en ben dus de hele dag brak!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk juist![]()
OT, nog steeds onrustig. Zo maar werken.
Het is nog wel wiebeligquote:
Ik merk het al aan je 'toon' ja. Maar dat je nu al een poosje zo goed hebt gevoeld is al een hele grote stap in de goede richting toch!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog wel wiebeligonzekerheid ligt heel erg op de loer, en slaat nu een beetje toe
Er zit zeker een stijgende lijn in en daar ben ik blij meequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik merk het al aan je 'toon' ja. Maar dat je nu al een poosje zo goed hebt gevoeld is al een hele grote stap in de goede richting toch!
Sterkte ermee.quote:
Neee niet zo denken.quote:
Thnx ! Gisteren anderhalf uur op het toilet gezeten.quote:
Ik hoop het ook, bij mij werkt zo'n kuur meestal na een paar uur al na de eerste pil ik hoop bij jou ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neee niet zo denken.Mijn PM is open voor je hoor als je erover wilt praten.
[..]
Thnx ! Gisteren anderhalf uur op het toilet gezeten.Zodra ik opstond moest ik weer en pijn dat het deed! Nu aan een antibioticakuur dus hopelijk is het snel over.
Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neee niet zo denken.Mijn PM is open voor je hoor als je erover wilt praten.
Heb je ooit een poging gedaan dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 18de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinnerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je ooit een poging gedaan dan?Wat erg!
OT: Ik heb eindelijk rust in m'n kop
Godverdomme, ga dan hulp zoeken ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 19de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinneren
Helpt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godverdomme, ga dan hulp zoeken ofzoWat moet fok zonder z'n allerliefste relnicht?
Das mooi klote... Heb je iemand bij wie je dit bespreekbaar kunt maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 18de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinneren
Afspreken met vrienden, helpt dat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Of een shitload aan pillen vreten dat ik niks meer voel nee laat maar
Dude, we hebben slechte tijden nodig om de goede tijden te waarderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Of een shitload aan pillen vreten dat ik niks meer voel nee laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |