Nu moet ik u vragen deze buren nader te omschrijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef TitusPullo het volgende:
waht zou het wel met mijn buren kunnen vinden.
Zo praat je niet over vrouwen, daar moet je respect voor hebben!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
I wish to express my concern about your wellbeing, wat is dit voor anti-vP uitspraak?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen, daar moet je respect voor hebben!
Op het moment van schrijven draaiden ze ''Piano Man''.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nu moet ik u vragen deze buren nader te omschrijven.
Je dient enkel in hun bijzijn te doen alsof je er respect voor hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik beoordeel personen op hun gedragquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je net anders geen blijk van gegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik beoordeel personen op hun gedrag
De ironie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals je al een keer aangaf, jij kijkt zo door mij(n trollpoging) heen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I wish to express my concern about your wellbeing, wat is dit voor anti-vP uitspraak?
En alleen als ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je dient enkel in hun bijzijn te doen alsof je er respect voor hebt.
Aha, maar eriksd vind dat ook een goed nummer en z'n muzieksmaak is voor de rest bagger.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven draaiden ze ''Piano Man''.
Die Tamashii toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Grappig, ik heb het over vrouwen en meteen komt Tammi weer zuigen.
Dan kijk er ook niet meer naar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
De Wereld Draait Door, ik kan dat echt niet meer zien.
Ze hebben daarna nog Money for nothing en Our house (in the middle of our street) gedraaid, dus ze hebben best smaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, maar eriksd vind dat ook een goed nummer en z'n muzieksmaak is voor de rest bagger.
Was er niet zo'n VVD'ertje die mensen vrij fysiek de mond snoerde?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
Voorzitter Verbeet verlaat de Tweede Kamer
Als die mafklapper van de PVV het nu maar niet wordt
quote:
Omdat Picchia er SC van had gemaakt omdat het anders niet paste. Met deze TT past het welquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:28 schreef 99.999 het volgende:
Waarom elke keer dat gekut met die TT remlof?
Accepteer gewoon de keuze van de TS..
ja, en? Als titus voor SC kiest dan doet hij dat toch gewoon? Dan hoeft er toch niets aangepast te worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Picchia er SC van had gemaakt omdat het anders niet paste. Met deze TT past het wel
Ik denk niet dat ie daar bij stil gestaan heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ja, en? Als titus voor SC kiest dan doet hij dat toch gewoon? Dan hoeft er toch niets aangepast te worden?
Bizar hé. Zeg dan dat het belangrijk is ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef Friek_ het volgende:
De demissionaire minister Spies van Binnenlandse Zaken zei vandaag in de Volkskrant 'geen traan te zullen laten' als de voorstellen tot verbieden van dubbele nationaliteiten en het boerkaverbod van tafel gaan. Als minister noemde ze in januari nog het boerkaverbod 'van onvoorstelbaar groot belang'. Nu zegt ze: 'In de politiek doe je soms je eigen standpunten geweld aan omdat er andere zaken tegenover staan. Je hoofd zegt ja, maar je hart gaat niet vanzelf mee.'
Irritante namen ook. Totaal onuitspreekbaar. Je zou maar leraar in Bos en Lommer zijn zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, Ziya Borukcu in de kraag gevat. Nu die andere nog.
Dan zeg je gewoon: ''jij daar met die pet'', dat kan er maar een zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Irritante namen ook. Totaal onuitspreekbaar. Je zou maar leraar in Bos en Lommer zijn zeg.
Schandalig dat die naam bekend is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, Ziya Borukcu in de kraag gevat. Nu die andere nog.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar bij stil gestaan heeft.
Jij bent meer geobsedeerd met de TT dan ik Djoek, jij moet 'm altijd moedwillig verneuken als je zelf een topic opent in deze reeks.
Dikke vette onzin. En ik hoop dat hij levenslang krijgt. En die ander ook.quote:
True, maar ze krijgen helaas geen levenslang en hierdoor trekt hij wel de rest van zijn leven een uitkering want geen hond die hem aanneemt. Dat is het irritante altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. En ik hoop dat hij levenslang krijgt. En die ander ook.
Schandalig is wat die twee hebben geflikt.
Dat verbaasde mij ook. Nu heet ie trouwens weer Ziya B. en heeft ie weer een zwart balkje voor de ogen op telegraaf.nl.quote:
Kom jij die blik van tegen bij moeders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3249550
Als Verbeet mij zo zou aankijken in de Kamer zou ik direct behoorlijk bang worden. Tweede foto dus.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. En ik hoop dat hij levenslang krijgt. En die ander ook.
Schandalig is wat die twee hebben geflikt.
Je mag mijn scherfvest wel lenen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Als Verbeet mij zo zou aankijken in de Kamer zou ik direct behoorlijk bang worden. Tweede foto dus.
Maar remlof is een held, jij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]Jij kut een stuk meer met de TT hier dan ik
Nee in dit geval is het anders, of denk jij echt dat ze onschuldig zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Mensen veroordelen voordat ze bij de rechter zijn geweest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik, jij of heel de wereld ervan denkt doet er helemaal niet toe, we hebben een onafhankelijke rechtstaat die dat beslist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee in dit geval is het anders, of denk jij echt dat ze onschuldig zijn?
Zeker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom jij die blik van tegen bij moeders?
Ze kijkt verlekkerd naar de halsslagaderquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond haar uitstekend. Zo'n vrouw waarvoor iedereen in de kamer ongeacht salaris of rol respect had en zo heerlijk de kinderen in het gareel hield. Vooral als Pechtold, Rutte en Halsema weer eens liepen te kibbelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker.
Dat stukje kritiek op haar vind ik trouwens ook wat zwak, dat ze meedeinde op de golven van de Kamer. Juist de Kamer moet de baas zijn, ik snap Verbeets keuzes wel.
"Trouwma" noemen we dat..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet geliefd bij schoonmoeders?
Rechter, bedoel je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik, jij of heel de wereld ervan denkt doet er helemaal niet toe, we hebben een onafhankelijke rechtstaat die dat beslist.
Vanwege mijn seks, drugs en rock n' roll-levensstijl.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet geliefd bij schoonmoeders?
Hey Whiskers, alles goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Mensen veroordelen voordat ze bij de rechter zijn geweest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond haar uitstekend. Zo'n vrouw waarvoor iedereen in de kamer ongeacht salaris of rol respect had en zo heerlijk de kinderen in het gareel hield. Vooral als Pechtold, Rutte en Halsema weer eens liepen te kibbelen.
Ik heb nooit gewerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ooit op een kantoor gewerkt waar de directiesecretaresse maar over haar bril hoefde te kijken als we aan het keten waren en iedereen was stil, hooguit een gemompeld," sorry tilly" kwam er dan nog uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |