Je mag mijn scherfvest wel lenen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3249550
Als Verbeet mij zo zou aankijken in de Kamer zou ik direct behoorlijk bang worden. Tweede foto dus.
Maar remlof is een held, jij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]Jij kut een stuk meer met de TT hier dan ik
Nee in dit geval is het anders, of denk jij echt dat ze onschuldig zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Mensen veroordelen voordat ze bij de rechter zijn geweest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik, jij of heel de wereld ervan denkt doet er helemaal niet toe, we hebben een onafhankelijke rechtstaat die dat beslist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee in dit geval is het anders, of denk jij echt dat ze onschuldig zijn?
Zeker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom jij die blik van tegen bij moeders?
Ze kijkt verlekkerd naar de halsslagaderquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3249550
Als Verbeet mij zo zou aankijken in de Kamer zou ik direct behoorlijk bang worden. Tweede foto dus.
Ik vond haar uitstekend. Zo'n vrouw waarvoor iedereen in de kamer ongeacht salaris of rol respect had en zo heerlijk de kinderen in het gareel hield. Vooral als Pechtold, Rutte en Halsema weer eens liepen te kibbelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker.
Dat stukje kritiek op haar vind ik trouwens ook wat zwak, dat ze meedeinde op de golven van de Kamer. Juist de Kamer moet de baas zijn, ik snap Verbeets keuzes wel.
"Trouwma" noemen we dat..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet geliefd bij schoonmoeders?
Rechter, bedoel je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik, jij of heel de wereld ervan denkt doet er helemaal niet toe, we hebben een onafhankelijke rechtstaat die dat beslist.
Vanwege mijn seks, drugs en rock n' roll-levensstijl.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet geliefd bij schoonmoeders?
Hey Whiskers, alles goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Mensen veroordelen voordat ze bij de rechter zijn geweest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond haar uitstekend. Zo'n vrouw waarvoor iedereen in de kamer ongeacht salaris of rol respect had en zo heerlijk de kinderen in het gareel hield. Vooral als Pechtold, Rutte en Halsema weer eens liepen te kibbelen.
Ik heb nooit gewerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ooit op een kantoor gewerkt waar de directiesecretaresse maar over haar bril hoefde te kijken als we aan het keten waren en iedereen was stil, hooguit een gemompeld," sorry tilly" kwam er dan nog uit
Sssst.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan toch slechte artiesten noemen in het personeelsblaadje.
Maak je geen zorgen, het gros van de vaste bezoekers ziet ze niet eens meer staan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Nautilus. het volgende:
Ik word zo moe van die betweterige neigingen van me.
Zoiets heb ik natuurlijk ook ingesteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof er een luchtalarm afgaat als men in de POL-SC het onderwerp ter sprake brengt.
Ik weet het, daarom is emigratie voor jou ook nietsquote:
Zo een vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets heb ik natuurlijk ook ingesteld.
Ben jij ook zo'n figuur die de hele tijd zuur vanuit een hoekje murmelt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom is emigratie voor jou ook niets
Nee, je gaat jojo-en als een gek daarna.quote:
En dan ook procentueel steeds meer murmelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die de hele tijd zuur vanuit een hoekje murmelt?
Nee, maar leuk dat je jezelf in mij meent te herkennen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die de hele tijd zuur vanuit een hoekje murmelt?
De jongen van de vermoedens en (voor)oordelen.quote:
'Van hem wil ik een kind', voegde ze toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef Nautilus. het volgende:
Neem nou vorig jaar. Ik zat naast een leuk meisje in een werkgroep, en imidden in het betoog van de docente stak ik mijn hand op. Vierentwintig gezichten keken me ijzig aan. Docente: "Jij had een vraag?" Ik: "Nee, ik wil u iets uitleggen. Dit en dat is fout, enzo." Meisje naast me, tegen haar vriendin die daar weer naast zat: "Oh my God"
Dat is dan natuurlijk ook een elementaire fout hé. Tijdens werkgroepen zo min mogelijk de docent verstoren, snel de antwoorden op de opgaven en dan weer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef Nautilus. het volgende:
Neem nou vorig jaar. Ik zat naast een leuk meisje in een werkgroep, en imidden in het betoog van de docente stak ik mijn hand op. Vierentwintig gezichten keken me ijzig aan. Docente: "Jij had een vraag?" Ik: "Nee, ik wil u iets uitleggen. Dit en dat is fout, enzo." Meisje naast me, tegen haar vriendin die daar weer naast zat: "Oh my God"
Ik prefereer de term "ventje" om mij te vernederen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De jongen van de vermoedens en (voor)oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |