Nu moet ik u vragen deze buren nader te omschrijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef TitusPullo het volgende:
waht zou het wel met mijn buren kunnen vinden.
Zo praat je niet over vrouwen, daar moet je respect voor hebben!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
I wish to express my concern about your wellbeing, wat is dit voor anti-vP uitspraak?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen, daar moet je respect voor hebben!
Op het moment van schrijven draaiden ze ''Piano Man''.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nu moet ik u vragen deze buren nader te omschrijven.
Je dient enkel in hun bijzijn te doen alsof je er respect voor hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik beoordeel personen op hun gedragquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je net anders geen blijk van gegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik beoordeel personen op hun gedrag
De ironie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals je al een keer aangaf, jij kijkt zo door mij(n trollpoging) heen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I wish to express my concern about your wellbeing, wat is dit voor anti-vP uitspraak?
En alleen als ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je dient enkel in hun bijzijn te doen alsof je er respect voor hebt.
Aha, maar eriksd vind dat ook een goed nummer en z'n muzieksmaak is voor de rest bagger.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven draaiden ze ''Piano Man''.
Die Tamashii toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Grappig, ik heb het over vrouwen en meteen komt Tammi weer zuigen.
Dan kijk er ook niet meer naar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
De Wereld Draait Door, ik kan dat echt niet meer zien.
Ze hebben daarna nog Money for nothing en Our house (in the middle of our street) gedraaid, dus ze hebben best smaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, maar eriksd vind dat ook een goed nummer en z'n muzieksmaak is voor de rest bagger.
Was er niet zo'n VVD'ertje die mensen vrij fysiek de mond snoerde?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
Voorzitter Verbeet verlaat de Tweede Kamer
Als die mafklapper van de PVV het nu maar niet wordt
quote:
Omdat Picchia er SC van had gemaakt omdat het anders niet paste. Met deze TT past het welquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:28 schreef 99.999 het volgende:
Waarom elke keer dat gekut met die TT remlof?
Accepteer gewoon de keuze van de TS..
ja, en? Als titus voor SC kiest dan doet hij dat toch gewoon? Dan hoeft er toch niets aangepast te worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Picchia er SC van had gemaakt omdat het anders niet paste. Met deze TT past het wel
Ik denk niet dat ie daar bij stil gestaan heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ja, en? Als titus voor SC kiest dan doet hij dat toch gewoon? Dan hoeft er toch niets aangepast te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |