Ik ookquote:
Ik woon in Delft, dus jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef slacker_nl het volgende:
Der gaan veel mensen naar Delft zeg. Coole poep.
Dan woon je in een leuke stad.quote:
Een kalfskop!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik woon in Delft, dus ja
Ik heb het 1 en ander gelezen en waar het op neer komt is dat je je in het begin slechts op loop volume hoeft te concentreren. Daarna komt intervallen pas... Dat wil niet zeggen dat er bij de verschillende schema's niet gespeeld wordt met looptempo's...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:18 schreef LizzyAdam het volgende:
Hey mensen, sorry als dit al eerder gevraagd is, maar doen er hier ook mensen aan interval trainingen? Zo ja, weet iemand ook of er zo iets als evy of renate is maar dan voor interval trainingen?
Dicht bij huis lopen zodat je snel weer terug kan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nouhou, ik wil gaan lopen maar het onweert.. Dus ik durf niet zo goed hahah. En het is echt pikkedonker dus ben bang dat het dadelijk gaat stortregenen...
Haha ik ga nu maar uurtje pilates doen en dan morgenvroeg lopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dicht bij huis lopen zodat je snel weer terug kan?
Wel eng als het zo donker is inderdaad
makreel is ook een aanrader :-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef robdriessen het volgende:
OK, dit was geen leuke run. Pittig eten, uurtje laten zakken en dan denken dat je kan gaan rennen. Dankzij oprispingen twee keer van de pepertjes kunnen genieten. En dan Evy die als eerste tip geeft dat je altijd beter voor het eten kan gaan rennen dan er na
Maar desondanks, Evy 5-10 run vier in de pocket. Trager dan normaal, maar gezien de omstandigheden ben ik al blij dat ik 'm heb uitgelopen.
http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/85391419
Bedankt voor het delen. Ik voel me nu niet meer alleen en ietsje minder stomquote:
Hoop dat je het ergens gedeponeerd hebt waar ik er niet over kan uitglijden...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Ik voel me nu niet meer alleen en ietsje minder stom
Ho, ik heb alles binnengehouden. Wat last van boertjes, meer niet. Maar boertjes na een thaise maaltijd zijn hele gemene boertjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hoop dat je het ergens gedeponeerd hebt waar ik er niet over kan uitglijden...
Ah! Dat is een hele geruststelling!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ho, ik heb alles binnengehouden. Wat last van boertjes, meer niet. Maar boertjes na een thaise maaltijd zijn hele gemene boertjes![]()
Ik doe nog fitnessen en pilates, af en toe spinning.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
Sporten jullie naast het hardlopen nog? Voetbal, wandelen of iets dergelijks?
Even snel op GarminConnect nagekeken...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Wiehoe het volgende:
Hardlopen vanavond was een ramp. Ik moet toch nog maar even beter bedenken met wat voor hartslagtempo ik ga interval lopen. De eerste 2 minuten lukte nog net.. vervolgens compleet buiten adem tot het misselijke toe.
Wat is jullie maximum hartslag?
Het is al vaker gezegd... er zit erg veel variatie in max HR. Sommige mensen zitten met dribbelen al op 150 en anderen houden het heel beschaafd op 130...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Wiehoe het volgende:
Oke, ik ben zelf 26 en met mijn sprint zonet kreeg ik mijn hartslag niet hoger dan 173.
Ik kan met 173 nog hele gesprekken houden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Wiehoe het volgende:
Oke, ik ben zelf 26 en met mijn sprint zonet kreeg ik mijn hartslag niet hoger dan 173.
Denk dat je echte HR Max wel wat hoger is dan 173quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik merk dat die rekenmodules inderdaad niet zo nauwkeurig zijn. Ik was inderdaad begonnen met 214 - (0,8 * leeftijd). Maar dan zit ik dus op 193.2. En dan proberen 180 te bereiken..
Als ik dribbel zit ik inderdaad ook al rond de 150, max blijkbaar 173.. daar zit niet veel ruimte tussen.
Mijn avond was het inderdaad ook niet. Nou ja, vrijdag weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Denk dat je echte HR Max wel wat hoger is dan 173![]()
Misschien was het je avond niet? Don't worry
spannend! Succes alvast :-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef Liesje68 het volgende:
Morgen staat nr 24 van Renate's 15km op het programma.
Een testloop van 10km of beter gezegd een testloop van 1 uur op wedstrijdtempo... hoop uiteraard in de buurt te komen van de 10km
eindelijk, ik dacht al dat je gestopt was met hardlopen..quote:
Gaat je helemaal lukkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef Liesje68 het volgende:
Morgen staat nr 24 van Renate's 15km op het programma.
Een testloop van 10km of beter gezegd een testloop van 1 uur op wedstrijdtempo... hoop uiteraard in de buurt te komen van de 10km
Een einde is er niet he ;-) Gewoon doorlopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:10 schreef VKV het volgende:
Vanavond of morgenochtend les 20 alweer! Het einde is in zicht
Ok ok met einde bedoel ik 5 km kunnen lopen in 30 min. Daarna ga ik trainen voor m'n eerste omloop die voor de helft op het strand isquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:11 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Een einde is er niet he ;-) Gewoon doorlopen
Ik mag zelf nog 22 lessen voordat ik de 5km zou moeten kunnen lopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Ok ok met einde bedoel ik 5 km kunnen lopen in 30 min. Daarna ga ik trainen voor m'n eerste omloop die voor de helft op het strand is
Hoi!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je verschil ging merken in je conditie?
Ik probeer nu regelmatig te lopen en meestal doe ik een vast stuk. Maar ik merk nog niet echt verbetering. Zeker met dat benauwde weer van afgelopen dagen viel het toch behoorlijk tegen.
Je conditie gaat sowieso niet verbeteren als je steeds hetzelfde doet.. Je lichaam moet merken dat er een verbetering in conditie nodig is anders ga je niet bereiken, en wanneer je steeds hetzelfde traint is deze behoefte er dus niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je verschil ging merken in je conditie?
Ik probeer nu regelmatig te lopen en meestal doe ik een vast stuk. Maar ik merk nog niet echt verbetering. Zeker met dat benauwde weer van afgelopen dagen viel het toch behoorlijk tegen.
Waar haal je de tijd vandaan, naast een full time baan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik doe nog fitnessen en pilates, af en toe spinning.
Maar vooral de combi hardlopen en pilates kan ik alle dames hier aanraden, doet wonderen voor je figuur!
Ik werk nu niet veel omdat ik mijn scriptie aan het schrijven ben maar toen ik stage liep (was ook fulltime) ging het ook prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan, naast een full time baan?
dat kan makkelijk ik sport ook rond de 5 keer per week.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan, naast een full time baan?
En kwestie van plannen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat kan makkelijk ik sport ook rond de 5 keer per week.
kwestie van prioriteiten stellen, dan maar een keer niet op de bank hangen
Dat lijkt me nou eens echt een leuk beroep, Personal Trainerquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En kwestie van plannen!
Als ik geen tijd heb om uitgebreid te trainen zorg ik dat ik thuis alsnog train dan ben je met een uurtje klaar. Nou is dat voor mij iets makkelijker omdat ik personal trainer ben en als dame zijn niet de ambitie heb om heel breed te worden. Maar als je de discipline hebt kun je prima thuis trainen naast het hardlopen.
Ik doe dit ook omdat ik geen loperslichaam wil, ik vind dat niet mooi en doe daar dan ook graag iets extra's voor.
Is ook heel tof maar doe er nu niets meer mee omdat ik aan het afstuderen ben en in juni aan mijn baan als fysiotherapeut begin. Dat vind ik nog leuker om te doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens echt een leuk beroep, Personal Trainer
Daar ligt mijn interesse dan alweer een stuk minderquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is ook heel tof maar doe er nu niets meer mee omdat ik aan het afstuderen ben en in juni aan mijn baan als fysiotherapeut begin. Dat vind ik nog leuker om te doen
Waarom niet? De cursussen kun je in een jaar afronden naar het fulltime werken wat je nu doet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar ligt mijn interesse dan alweer een stuk minderIk zou echt dolgraag PT willen worden, maar dat gaat vooralsnog nog even niet
Ik ben nu in de afrondende fase van een HBO-opleiding naast mn fulltime baan. En ik ben ook nog een beetje financieel gebonden aan deze jobquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom niet? De cursussen kun je in een jaar afronden naar het fulltime werken wat je nu doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |