Ik ookquote:
Ik woon in Delft, dus jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef slacker_nl het volgende:
Der gaan veel mensen naar Delft zeg. Coole poep.
Dan woon je in een leuke stad.quote:
Een kalfskop!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik woon in Delft, dus ja
Ik heb het 1 en ander gelezen en waar het op neer komt is dat je je in het begin slechts op loop volume hoeft te concentreren. Daarna komt intervallen pas... Dat wil niet zeggen dat er bij de verschillende schema's niet gespeeld wordt met looptempo's...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:18 schreef LizzyAdam het volgende:
Hey mensen, sorry als dit al eerder gevraagd is, maar doen er hier ook mensen aan interval trainingen? Zo ja, weet iemand ook of er zo iets als evy of renate is maar dan voor interval trainingen?
Dicht bij huis lopen zodat je snel weer terug kan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nouhou, ik wil gaan lopen maar het onweert.. Dus ik durf niet zo goed hahah. En het is echt pikkedonker dus ben bang dat het dadelijk gaat stortregenen...
Haha ik ga nu maar uurtje pilates doen en dan morgenvroeg lopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dicht bij huis lopen zodat je snel weer terug kan?
Wel eng als het zo donker is inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |