Helaas zijn er veel te weinig mensen die dat doen. Geen enkele parlementariër durft dat aan terwijl ik zeker weet dat er genoeg zijn die het in hun studententijd wel deden en/of het nog steeds doen.quote:
Helemaal mee eens! Vind het raar dat je het dan niet zou doen, want dan zeg je dus eigenlijk dat je iets doet dat je verkeerd vindt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je dat doet. Eerder in deze reeks waren er mensen die zich niet wilden laten registreren omdat ze een voorbeeldfunctie zouden hebben. Juist als je een voorbeeld kan zijn dat je ondanks af en toe een jointje of een pijpje te roken toch maatschappelijk succesvol kan zijn zou je het niet moeten nalaten daarvoor uit te komen.
Stigmatisering.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Vind het raar dat je het dan niet zou doen, want dan zeg je dus eigenlijk dat je iets doet dat je verkeerd vindt.
Nee. Heel veel mensen veroordelen je er onterecht om, en daar kan je dan in sommige gevallen beter op anticiperen dan maar gewoon wereldkundig maken dat je af en toe een joint rookt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Vind het raar dat je het dan niet zou doen, want dan zeg je dus eigenlijk dat je iets doet dat je verkeerd vindt.
Je doet iets dat strijdig is met de wet maar gedoogd wordt, natuurlijk wordt dat (helemaal in overheidskringen) gezien als "verkeerd".quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Vindt het raar dat je het dan niet zou doen, want dan zeg je dus eigenlijk dat je iets doet dat je verkeerd vindt.
Nou liever niet. Er komt over drank toch ook al de laatste jaren steeds meer gezeik en ik lust ook wel een drankje op zijn tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef NotYou het volgende:
Ik ben voor een satirische tegencampagne die een drankpas bepleit, compleet met tv-spotjes over de gruwelijke gevolgen van (eventueel zelfs eenmalig) alcoholgebruik: blijvende hersenschade, overlijden, etc.
Wel een goed idee. Zeker als alle transacties dan worden bijgehouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef NotYou het volgende:
Ik ben voor een satirische tegencampagne die een drankpas bepleit, compleet met tv-spotjes over de gruwelijke gevolgen van (eventueel zelfs eenmalig) alcoholgebruik: blijvende hersenschade, overlijden, etc.
Tegenover vrienden zal ik niet verzwijgen dat ik graag een joint rook, maar ik ga dat op mijn werk bijvoorbeeld echt niet delen met mijn collega's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Stigmatisering doorbreek je imo op langere termijn alleen door het stigma te weerleggen, niet door net te doen alsof het jouw 'stigma' niet is.
Das allemaal leuk en aardig maar ik heb regelmatig werk in het buitenland en als daar op een of andere manier op papier komt dat ik drugs gebruikt kan ik mijn leven slijten in een thaise celquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je dat doet. Eerder in deze reeks waren er mensen die zich niet wilden laten registreren omdat ze een voorbeeldfunctie zouden hebben. Juist als je een voorbeeld kan zijn dat je ondanks af en toe een jointje of een pijpje te roken toch maatschappelijk succesvol kan zijn zou je het niet moeten nalaten daarvoor uit te komen.
Ik ook, maar dan niet satirisch maar serieus. Elke drug keihard verbieden. Kom op, je kunt toch zonder deze schadelijke zooi leven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef NotYou het volgende:
Lijkt me echt vreselijk, je anders voor doen dan je bent op je werk. Vroeger toen ik bij een groot accountantskantoor werkte had ik ook veel van dat soort collega's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegenover vrienden zal ik niet verzwijgen dat ik graag een joint rook, maar ik ga dat op mijn werk bijvoorbeeld echt niet delen met mijn collega's.
Het soort persoon dat dat veroordeelt, daar valt toch geen discussie mee aan te gaan, je wordt er dan alleen maar op aangekeken en daar pas ik dan voor.
koppelen aan het cbr, 'oh u moet morgen werken maar heeft zaterdag 2 kratjes gekocht, er komt even iemand bij u langs voor een blaascontrole voor u vertrekt'quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Zeker als alle transacties dan worden bijgehouden.
Je anders voordoenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, je anders voor doen dan je bent op je werk. Vroeger toen ik bij een groot accountantskantoor werkte had ik ook veel van dat soort collega's.
Ik doe me niet anders voor, mijn collega's gaat gewoon niet alles aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, je anders voor doen dan je bent op je werk. Vroeger toen ik bij een groot accountantskantoor werkte had ik ook veel van dat soort collega's.
Smokers vind ik vaak wel het chillere slag volk, veel meer open-minded en liberaal enzo. Dat scheelt, hoef je je vaak niet te ergeren aan tergende bekrompen- of onwetendheid in discussies bijv.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef Kluts het volgende:
Ik ga er iig altijd vanuit dat niet iedereen zo tolerant in dat soort dingen is als ik.
Klinkt ontzettend bekend dit hele verhaal, mijn chef verfoeid alles dat met drugs te maken heeft maar ondertussen weten twee van mijn 'stoner-collega's' prima wat ik buiten werktijd doe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe me niet anders voor, mijn collega's gaat gewoon niet alles aan.
Anders is het de eerste beste keer dat ik wat brakker op werk kom meteen "ah, ze zal wel weer "drugs" gebruikt hebben. Ik heb er gewoon niets aan om dat te vertellen, want zoals ik al zei, de discussie over dit soort zaken kan je niet aangaan met mensen die daar heel ver vanaf staan.
Mijn eigen ouders bijvoorbeeld, die weten het wel. Zijn er niet meer tegen omdat ik het er met hen over gehad heb en ze in de loop der jaren wel hebben gezien dat het niet iets ergs is, dat blowen.
Maar dolenthousiast zijn ze er ook niet over.
Ik ga er iig altijd vanuit dat niet iedereen zo tolerant in dat soort dingen is als ik.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smokers vind ik vaak wel het chillere slag volk, veel meer open-minded en liberaal enzo. Dat scheelt, hoef je je vaak niet te ergeren aan tergende bekrompen- of onwetendheid in discussies bijv..
Blowers zijn over het algemeen relaxt volk. Ik heb zelf in een shop gewerkt (jaren geleden) en er was echt zelden tot nooit gedonder. Moet je op een zaterdagavond eens in een kroeg gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat, heel anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smokers vind ik vaak wel het chillere slag volk, veel meer open-minded en liberaal enzo. Dat scheelt, hoef je je vaak niet te ergeren aan tergende bekrompen- of onwetendheid in discussies bijv..
Precies dat dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt ontzettend bekend dit hele verhaal, mijn chef verfoeid alles dat met drugs te maken heeft maar ondertussen weten twee van mijn 'stoner-collega's' prima wat ik buiten werktijd doe.
Is gewoon niet zo'n big deal voor mij, voor anderen weet ik dat het dat wel is, dus die hoeven het dan ook niet te weten.
Mee eens, dat is ook hier in Rotterdam het geval. Ik ben benieuwd of de overheid nu doorpakt. Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
In Veenendaal zijn er anders nog genoeg fietsen te koop. Ondanks dat zou ik van tevoren wel even bellen voordat je die reis maakt.
Ow, dat durf ik zo niet te zeggen...maar die indruk had ik hier nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of in Waalwijk de coffeeshops ook verenigd zijn? De coffeeshops die zich hier verenigd hebben, hebben hier iig allemaal veel aandacht aan besteed, petities uitgezet, bezoekers goed geïnformeerd, moderne en met flyermateriaal.
Meer hadden ze imo niet kunnen doen tegen die logge Goliath.
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:Moet je op een zaterdagavond eens in een kroeg gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat, heel anders.
Je zou eens moeten vragen hoeveel doden er vallen met wiet en hoeveel met alcoholquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.
Mijn broertje is zo'n smoker. Ik moet zeggen, redelijke jongen. Maar over het algemeen komen er alleen maar drogredenen (en rook) uit die vochtige mondjes van ze. "Dood ga je toch." of "Koffie is ook ongezond.."quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hier missen ze de boot volkomen. Daarom hoop ik dat ze doorpakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.
Weet je zeker dat het niet meer is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:31 schreef Life2.0 het volgende:
"doden door wiet? zo'n 5039 per jaar, dat heb ik mij laten vertellen uiteraard *burp* "
Maar je kunt er ook mee opscheppen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
koppelen aan het cbr, 'oh u moet morgen werken maar heeft zaterdag 2 kratjes gekocht, er komt even iemand bij u langs voor een blaascontrole voor u vertrekt'
Elke vorm van aandacht is welkom denk ik bij die jongen. Thuis mag hij bijna niets, koffie is slecht, tandpasta is van de duivel, wiet is voor uitgemergelde junks.. Dit is zijn enige uitlaat denk ik. Dit is hét voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
Tegen wie praat BansheeBoy eigenlijk? Is er nog iemand die hem serieus neemt? Neeehhh toch?
Hoezo? Hij is een van de weinige users hier die inhoudelijk is toe te voegen heeft aan deze gehele discussie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
Tegen wie praat BansheeBoy eigenlijk? Is er nog iemand die hem serieus neemt? Neeehhh toch?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Elke vorm van aandacht is welkom denk ik bij die jongen. Thuis mag hij bijna niets, koffie is slecht, tandpasta is van de duivel, wiet is voor uitgemergelde junks.. Dit is zijn enige uitlaat denk ik. Dit is hét voor hem.
Beginnen in de schooltuinen, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Life2.0 het volgende:
En kan mogen de jongeren gaan knippen, leren ze wat van de natuur, en geen jeugdwerkeloosheid van 50% meer
Is ook zo!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is een van de weinige users hier die inhoudelijk is toe te voegen heeft aan deze gehele discussie.
Ik vraag me af hoeveel mankracht er voor een dergelijk onderzoek word gereserveerd.quote:zondag 24 juli 2011 Bakkeveen
De politie heeft zaterdagmiddag in een bosperceel aan de Mjumster Wei na een melding een aantal hennepplanten aangetroffen.
De ca. 75 planten stonden op een open plek in een sparrenbos. De planten werden vernietigd. De politie stelt een onderzoek in naar de mogelijke herkomst van de planten.
Ik hoop het ook, maar ben bang dat het niet het geval is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, dat is ook hier in Rotterdam het geval. Ik ben benieuwd of de overheid nu doorpakt. Ik hoop het wel.²
Je hebt gelijk, zoals het eigenlijk altijd gaat dankzij dat polderen. Van die halve maatregelen. Het enige wat deze maatregel oplevert is een database met gebruikers. Voor de rest zijn de nadelen groter dan de voordelen. Tenzij ze doorpakken en mensen die actief zijn in de illegaliteit écht aanpakken. Dus extreme boetes zodat het economisch geen voordelen meer oplevert en de pakkans vergroten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat het niet het geval is.
De overheid zal dit inderdaad pogen te doen, maar uiteindelijk inzien dat de aanvoer van deze middelen gewoonweg niet haalbaar is. Grote kans dat het afloopt met een te kleine marge waardoor er in eerste instantie onrust zal ontstaan bij de middenklasse; daarna is het Jan Modaal die te lijden heeft onder de maatregel.
Het enige wat je dan doet is de prijs omhoog drijven. Supply and demand. Criminelen geven niets om de wet. Het zijn niet voor niets criminelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zoals het eigenlijk altijd gaat dankzij dat polderen. Van die halve maatregelen. Het enige wat deze maatregel oplevert is een database met gebruikers. Voor de rest zijn de nadelen groter dan de voordelen. Tenzij ze doorpakken en mensen die actief zijn in de illegaliteit écht aanpakken. Dus extreme boetes zodat het economisch geen voordelen meer oplevert en de pakkans vergroten.
Dan heeft het wel zin.²
Dit is zo herkenbaar en dé reden voor mij om het voor veel mensen maar stil te houden dat ik wel eens van een jointje geniet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef Lienzz het volgende:
Ik denk wel dat er veel 50+ers zijn die roeptoeteren dat ze tegen alle drugs zijn en die dit beleid steunen, En door die babyboomers zijn de ouderen religieuzen straks de meerderheid onder de bevolkingsgroepen. Dat ze mijlenver van realiteitsbesef afstaan willen ze niet weten. Daarom is het politiek makkelijk scoren om mee te buigen met deze groep ouderen. Wilders heeft een groot deel van zijn succes hieraan te danken.
Een oudere collega van mij spreekt zich telkens uit zeer fel tegen elke vorm van drugs te zijn, is allemaal voor junks etc, je kent die flame-wars wel. Maar hij houdt wel van zijn biertje en vindt dat totaal geen drugs. Ik heb getracht met hem te discussiëren maar bij hem kan het er gewoon niet in dat alcohol drugs is en veel zwaarder en schadelijker dan wiet. Nope, wiet = evil en alcohol = onschuldig pleziertje.
En er zijn nog teveel mensen, ik gok met name ouderen, die dit standpunt delen. Ik heb geen officiële cijfers (volgens mij zijn die er ook niet), maar ik word gewoon ziek van hoe krom het tegenwoordig is, dat iets wat veel schadelijker is verhult wordt als een pleziertje voor de gewone man, en iets relatief echt onschuldigs als wiet gestigmatiseerd word als een druis voor junks
om te kotsen
"Maar anders verdwijnt het in de illegaliteit." Vind ik een enorme drogreden. Want dit kun je bij elk verbod wel roepen. Je moet er juist alles aan doen om het ook voor die criminelen onmogelijk te maken. Tot een 0-punt zal het nooit komen, maar dat moet wel het streven zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het enige wat je dan doet is de prijs omhoog drijven. Supply and demand. Criminelen geven niets om de wet. Het zijn niet voor niets criminelen.
ten koste van wat gaat wiet dan als het gelegaliseerd zou worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar Lienz, ik heb ben consequent, dat maakt het ook makkelijker voor de discussie, ik ben tegen al die zooi.
Kom op, jullie zijn toch geen kinderen om ten koste van alles een "pleziertje" te hebben.²
quote:1ste dag wietpas en ik zie nu al de dealers onder de brug staan in Kanne. Gaat lekker..
Het is niet te doen maar toch moeten we er alles aan doen om het te proberen? :quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Maar anders verdwijnt het in de illegaliteit." Vind ik een enorme drogreden. Want dit kun je bij elk verbod wel roepen. Je moet er juist alles aan doen om het ook voor die criminelen onmogelijk te maken. Tot een 0-punt zal het nooit komen, maar dat moet wel het streven zijn.
Ja.²
Ten koste van alles dus. Doorzichtige trol. Je hebt je brokje weer gehad. Terug in je mand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op, jullie zijn toch geen kinderen om ten koste van alles een "pleziertje" te hebben.
Net als het verkeer. Ze doen er alles aan om het verkeer veilig te laten lopen, maar er zal altijd wel iemand door rood rijden of de maximumsnelheid negeren. Geen argument om het dan maar niet te verbieden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is niet te doen maar toch moeten we er alles aan doen om het te proberen?
Ten koste van geld, gezondheid, mogelijke psychoses, wajong uitkeringen, criminaliteit etc.quote:Ten koste van alles dus. Doorzichtige trol. Je hebt je brokje weer gehad. Terug in je mand.
Daar kun je mensen mee verwonden. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als het verkeer. Ze doen er alles aan om het verkeer veilig te laten lopen, maar er zal altijd wel iemand door rood rijden of de maximumsnelheid negeren. Geen argument om het dan maar niet te verbieden.
Suggestieve onzin. Je had het over drogredeneringen? Dit is niet veel beter knul.quote:[..]
Ten koste van geld, gezondheid, mogelijke psychoses, wajong uitkeringen, criminaliteit etc.²
Praat toch geen poep man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als het verkeer. Ze doen er alles aan om het verkeer veilig te laten lopen, maar er zal altijd wel iemand door rood rijden of de maximumsnelheid negeren. Geen argument om het dan maar niet te verbieden.
[..]
Ten koste van geld, gezondheid, mogelijke psychoses, wajong uitkeringen, criminaliteit etc.²
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef MaxC het volgende:
Iedereen, kap nou is met reageren op Bansheeboy!!! Hij is alleen maar aan het trollen en het blijft werken zolang jullie op zijn posts reageren. Gewoon negeren anders verneuken we deze hele topicreeks
Met de maximumsnelheid hoef je echt niemand te verwonden hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar kun je mensen mee verwonden. Probeer het nog eens.
Het is bekend dat mensen met aanleg voor psychoses of schizofrenie wel degelijk in een psychosetrip terecht kunnen komen door deze drugs. En wanneer weten ze dat ze er aanleg voor blijken te hebben? Ja, als het te laat is, als het leed al is geschied. En wie mag dan jarenlang de wajong uitkering van zo'n iemand betalen? Juist. Wij. En alleen omdat zo'n iemand "plezier" wil hebben. Ga lekker voetballen of nieuwe Sjors en Sjimmies lezen.quote:Suggestieve onzin. Je had het over drogredeneringen? Dit is niet veel beter knul.
waar baseer je dit op dan? ten koste van geld, tja dat klopt wiet kost geld, maar boodschappen ook, en volgens mij wil de overheid net dat we meer gaan consumeren om de economie weer op gang te brengen. wajongers zijn dit niet door wiet, ik werk er dagelijks mee en de meeste zitten daar om hele andere redens, heb nog nooit gehoord dat iemand in de wajong geraakt door alleen wiet. criminaliteit is alleen criminaliteit door dit beleid. maak je het legaal is die stigmatiserende criminalisering ook weg. psychoses is het enige dat ik met je eens ben maar dat betreft alleen een zeer kleine groep die al dicht tegen een psychoses aanzitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom staat er ook kun.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met de maximumsnelheid hoef je echt niemand te verwonden hoor.
Suggestieve onzin. Probeer het maar met legitieme argumenten.quote:[..]
Het is bekend dat mensen met aanleg voor psychoses of schizofrenie wel degelijk in een psychosetrip terecht kunnen komen door deze drugs. En wanneer weten ze dat ze er aanleg voor blijken te hebben? Ja, als het te laat is, als het leed al is geschied. En wie mag dan jarenlang de wajong uitkering van zo'n iemand betalen? Juist. Wij. En alleen omdat zo'n iemand "plezier" wil hebben. Ga lekker voetballen of nieuwe Sjors en Sjimmies lezen.²
En dat weten ze vaak te laat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef Lienzz het volgende:
Psychoses is het enige dat ik met je eens ben maar dat betreft alleen een zeer kleine groep die al dicht tegen een psychoses aanzitten.
Jij wil de discussie aangaan? Kom eens met feiten en bron, en bring it on, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Daarom heb ik hoef gebruikt.quote:
Het is niet verstandig om je ogen hiervoor te sluiten. Uiteindelijk krijgen wij allen de rekening gepresenteerd. Ik ben het met je eens dat dit halve maatregelen zijn. Dat wel.quote:Suggestieve onzin. Probeer het maar met legitieme argumenten.
Klopt. Ik zie tegenwoordig ook veel suikerdealers, brooddealers. Walgelijk volk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat weten ze vaak te laat.
En zelfs al zou je wiet legaliseren. Dealers zullen altijd proberen te kweken en te verkopen. En dat soort gasten zorgen voor overlast.²
Drugsdealers zullen altijd onder de marktprijs willen zitten, helaas gaat dit ten koste van het normale gepeupel waarvan de stroom illegaal wordt afgetapt. En wie mag dát betalen? Wij weer, verwerken ze in de kostprijs van stroom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie tegenwoordig ook veel suikerdealers, brooddealers. Walgelijk volk.
Dat boeit niet. Bij wiet is het uitgesloten, bij jouw voorbeeld niet. Probeer het nog eens.quote:
Je hebt niets aangetoond dus hoef ik niet eens te kijken. Net als dat ik mijn ogen niet hoef te richten op de onzin die jij uit het sprookjesboek haalt.quote:[..]
Het is niet verstandig om je ogen hiervoor te sluiten. Uiteindelijk krijgen wij allen de rekening gepresenteerd.
Ik heb nergens gesteld dat het halve maatregelen zijn. Nogmaals, leer lezen.quote:Ik ben het met je eens dat dit halve maatregelen zijn. Dat wel.²
Suggestief gelul. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Drugsdealers zullen altijd onder de marktprijs willen zitten, helaas gaat dit ten koste van het normale gepeupel waarvan de stroom illegaal wordt afgetapt. En wie mag dát betalen? Wij weer, verwerken ze in de kostprijs van stroom.²
Alcohol, er zijn zat mensen die hun eigen bier brouwen of wijn maken, helemaal niks mis mee. En dat zou je ook hebben met wiet als we niet zo achterlijk om zouden gaan met cannabis. 99% haalt het gewoon bij de "slijterij", een enkele fanatiekeling kweekt zijn eigen speciale wiet. Ook helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie tegenwoordig ook veel suikerdealers, brooddealers. Walgelijk volk.
Je punt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Casos het volgende:
[..]
Alcohol, er zijn zat mensen die hun eigen bier brouwen of wijn maken, helemaal niks mis mee. En dat zou je ook hebben met wiet als we niet zo achterlijk om zouden gaan met cannabis. 99% haalt het gewoon bij de "slijterij", een enkele fanatiekeling kweekt zijn eigen speciale wiet. Ook helemaal niets mis mee.
Het is bekend dat kwekers dit doen. Dat is helemaal geen geheim hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Suggestief gelul. Probeer het nog eens.
Wat jou bekend is boeit niet. Jouw argumenten zijn verworpen. Tevens etaleer jij nu een drogredenering. Zat je daar je broertje net niet om af te zeiken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is bekend dat kwekers dit doen. Dat is helemaal geen geheim hoor.²
Wist jij dit écht niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat jou bekend is boeit niet. Jouw argumenten zijn verworpen. Tevens etaleer jij nu een drogredenering. Zat je daar je broertje net niet om af te zeiken?
Dat zegt toch genoeg? Je bent er dus blijkbaar niet trots op dat je het gebruikt. Ik vind het terecht, maar ik hoop dat je de achterliggende gedachte van mijn vraag begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef Casos het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar en dé reden voor mij om het voor veel mensen maar stil te houden dat ik wel eens van een jointje geniet.
Nee, dat heeft alles te maken met het feit dat je gewoon niet de discussie aan moet gaan met mensen die een complete tunnelvisie hebben als het over dit onderwerp gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg? Je bent er dus blijkbaar niet trots op dat je het gebruikt. Ik vind het terecht, maar ik hoop dat je de achterliggende gedachte van mijn vraag begrijpt.²
Daar gaat nu zoveel zwart geld om in die business, dat wil je niet weten. Wat mij betreft is een goede overheid een overheid die bezig is met de gezondheid (en nuchterheid des hersens) van het volk, zeker als je de prijs van de zorg vandaag de dag ziet. Ik begreep dat je dit geen halve maatregel vindt. Ik daarentegen wel, want je bereikt er écht niets mee. Ja, nadelen, maar dat kan niet de bedoeling zijn van de overheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mooie witte vlag. Mijn werk is gedaan. Mijn eten is op, zachtaardige troll van me.
Je kiest dus de weg van de minste weerstand. Ik kan best begrijpen als je dan soms moeite met jezelf hebt. Ik weet het niet zeker, maar het zou goed kunnen dat oorzaak én gevolg hiervan beiden drugs is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft alles te maken met het feit dat je gewoon niet de discussie aan moet gaan met mensen die een complete tunnelvisie hebben als het over dit onderwerp gaat.
ja want er zijn ook veel alcohol dealers he, dat is ook legaal maar op elke straathoek bieden ze je pilsje aan... niet dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat weten ze vaak te laat.
En zelfs al zou je wiet legaliseren. Dealers zullen altijd proberen te kweken en te verkopen. En dat soort gasten zorgen voor overlast.²
Is alcohol weleens illegaal geweest in Nederland dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ja want er zijn ook veel alcohol dealers he, dat is ook legaal maar op elke straathoek bieden ze je pilsje aan... niet dus
I rest my case. Kan je nu gewoon opzouten uit dit topic, want ik vind je echt heel irritant en je verpest de discussie met je zinloze genuil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kiest dus de weg van de minste weerstand. Ik kan best begrijpen als je dan soms moeite met jezelf hebt. Ik weet het niet zeker, maar het zou goed kunnen dat oorzaak én gevolg hiervan beiden drugs is.
Ik hoor het graag als ik het mis heb.²
Verbal, nu moet je gewoon kappen want dit is te zielig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kiest dus de weg van de minste weerstand. Ik kan best begrijpen als je dan soms moeite met jezelf hebt. Ik weet het niet zeker, maar het zou goed kunnen dat oorzaak én gevolg hiervan beiden drugs is.
Ik hoor het graag als ik het mis heb.²
Lees je nog even wat beter in, dan zul je zien dat mensen met aanleg voor een psychose die ook kunnen krijgen door 1.001 andere, legale, dingen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is bekend dat mensen met aanleg voor psychoses of schizofrenie wel degelijk in een psychosetrip terecht kunnen komen door deze drugs.
Ook ik breng mijn zaak regelmatig ter ruste. Maar nu is niet het moment. Ik was eindelijk antwoorden aan het krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
I rest my case. Kan je nu gewoon opzouten uit dit topic, want ik vind je echt heel irritant en je verpest de discussie met je zinloze genuil.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook ik breng mijn zaak regelmatig ter ruste. Maar nu is niet het moment. Ik was eindelijk antwoorden aan het krijgen.²
Ah, het "verkeer is ook gevaarlijk dus ik mag roken" principe. Daar moesten we nog op wachten. Maar bij deze dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees je nog even wat beter in, dan zul je zien dat mensen met aanleg voor een psychose die ook kunnen krijgen door 1.001 andere, legale, dingen....
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verbal, nu moet je gewoon kappen want dit is te zielig.
Laat ook maar, je pretendeert slim te zijn maar bent nog dommer dan het achtereind van een halal-geslacht varken....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, het "verkeer is ook gevaarlijk dus ik mag roken" principe. Daar moesten we nog op wachten. Maar bij deze dus.²
Je moet eens weten hoeveel studenten hun opleiding verwaarlozen dankzij de zgn. onschuldige softdrugs. Ik heb leerlingen ten onder zien gaan aan deze onschuldige zooi. Geen opleiding, is geen werk, is geen inkomen, is dus bijstand, betalen wij weer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat ook maar, je pretendeert slim te zijn maar bent nog dommer dan het achtereind van een halal-geslacht varken....
En er zijn er ook genoeg die het wel kunnen, wat is dan je probleem?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel studenten hun opleiding verwaarlozen dankzij de zgn. onschuldige softdrugs. Ik heb leerlingen ten onder zien gaan aan deze onschuldige zooi.
Maar zoals wel vaker, de beste stuurlui staan aan wal.²
Dat geldt toch ook voor harddrugs? Wat is dan je probleem? Dat geldt toch ook voor alcohol? Wat is dan je probleem? Dat geldt zelfs voor chocola. Wat is dan je probleem?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En er zijn er ook genoeg die het wel kunnen, wat is dan je probleem?
Hoeveel meer afgestudeerden zouden er wel niet zijn als alcohol verboden zou zijn? En hoeveel studiefinanciering zou het de BV Nederland bespaart hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En er zijn er ook genoeg die het wel kunnen, wat is dan je probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |