Mee eens, dat is ook hier in Rotterdam het geval. Ik ben benieuwd of de overheid nu doorpakt. Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
In Veenendaal zijn er anders nog genoeg fietsen te koop. Ondanks dat zou ik van tevoren wel even bellen voordat je die reis maakt.
Ow, dat durf ik zo niet te zeggen...maar die indruk had ik hier nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of in Waalwijk de coffeeshops ook verenigd zijn? De coffeeshops die zich hier verenigd hebben, hebben hier iig allemaal veel aandacht aan besteed, petities uitgezet, bezoekers goed geïnformeerd, moderne en met flyermateriaal.
Meer hadden ze imo niet kunnen doen tegen die logge Goliath.
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:Moet je op een zaterdagavond eens in een kroeg gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat, heel anders.
Je zou eens moeten vragen hoeveel doden er vallen met wiet en hoeveel met alcoholquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.
Mijn broertje is zo'n smoker. Ik moet zeggen, redelijke jongen. Maar over het algemeen komen er alleen maar drogredenen (en rook) uit die vochtige mondjes van ze. "Dood ga je toch." of "Koffie is ook ongezond.."quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smokers vind ik vaak wel het chillere slag volk, veel meer open-minded en liberaal enzo. Dat scheelt, hoef je je vaak niet te ergeren aan tergende bekrompen- of onwetendheid in discussies bijv..
Helemaal mee eens, hier missen ze de boot volkomen. Daarom hoop ik dat ze doorpakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het is de hypocrisie ten top. Wiet is zogenaamd opeens de wortel van alle kwaad, maar het meeste uitgaansgeweld is toch nog altijd vooral gerelateerd aan alcohol.
Weet je zeker dat het niet meer is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:31 schreef Life2.0 het volgende:
"doden door wiet? zo'n 5039 per jaar, dat heb ik mij laten vertellen uiteraard *burp* "
Maar je kunt er ook mee opscheppen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
koppelen aan het cbr, 'oh u moet morgen werken maar heeft zaterdag 2 kratjes gekocht, er komt even iemand bij u langs voor een blaascontrole voor u vertrekt'
Elke vorm van aandacht is welkom denk ik bij die jongen. Thuis mag hij bijna niets, koffie is slecht, tandpasta is van de duivel, wiet is voor uitgemergelde junks.. Dit is zijn enige uitlaat denk ik. Dit is hét voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
Tegen wie praat BansheeBoy eigenlijk? Is er nog iemand die hem serieus neemt? Neeehhh toch?
Hoezo? Hij is een van de weinige users hier die inhoudelijk is toe te voegen heeft aan deze gehele discussie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef Erkannn het volgende:
Tegen wie praat BansheeBoy eigenlijk? Is er nog iemand die hem serieus neemt? Neeehhh toch?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Elke vorm van aandacht is welkom denk ik bij die jongen. Thuis mag hij bijna niets, koffie is slecht, tandpasta is van de duivel, wiet is voor uitgemergelde junks.. Dit is zijn enige uitlaat denk ik. Dit is hét voor hem.
Beginnen in de schooltuinen, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Life2.0 het volgende:
En kan mogen de jongeren gaan knippen, leren ze wat van de natuur, en geen jeugdwerkeloosheid van 50% meer
Is ook zo!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is een van de weinige users hier die inhoudelijk is toe te voegen heeft aan deze gehele discussie.
Ik vraag me af hoeveel mankracht er voor een dergelijk onderzoek word gereserveerd.quote:zondag 24 juli 2011 Bakkeveen
De politie heeft zaterdagmiddag in een bosperceel aan de Mjumster Wei na een melding een aantal hennepplanten aangetroffen.
De ca. 75 planten stonden op een open plek in een sparrenbos. De planten werden vernietigd. De politie stelt een onderzoek in naar de mogelijke herkomst van de planten.
Ik hoop het ook, maar ben bang dat het niet het geval is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, dat is ook hier in Rotterdam het geval. Ik ben benieuwd of de overheid nu doorpakt. Ik hoop het wel.²
Je hebt gelijk, zoals het eigenlijk altijd gaat dankzij dat polderen. Van die halve maatregelen. Het enige wat deze maatregel oplevert is een database met gebruikers. Voor de rest zijn de nadelen groter dan de voordelen. Tenzij ze doorpakken en mensen die actief zijn in de illegaliteit écht aanpakken. Dus extreme boetes zodat het economisch geen voordelen meer oplevert en de pakkans vergroten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat het niet het geval is.
De overheid zal dit inderdaad pogen te doen, maar uiteindelijk inzien dat de aanvoer van deze middelen gewoonweg niet haalbaar is. Grote kans dat het afloopt met een te kleine marge waardoor er in eerste instantie onrust zal ontstaan bij de middenklasse; daarna is het Jan Modaal die te lijden heeft onder de maatregel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |