Moest er toch wel om lachen. Net als die "minder regels" poster. Als ik die zag hangen op straat zou dat toch wel hardop lachen worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze die deze campagne weer gebruiken zou dat wel leuke zelfspot zijn.
Maar dat laatste is de VVD vreemd vrees ik
Bek houden stinkfilosoof.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Anders rot je even op naar je eigen land.
HAMSTEREN!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heet van achter Diepemaat en woont in Enschede.
Voorschrift moet 'm vast kennen.
Misschien heeft Vs 'm al eens aangepakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan de Sovjet-Unie, afgezien dan van die gaskamers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd: alle volkoren hebben geweld op hun naam staan.
Dat is echter niet waar je op reageerde. Je reageerde op mijn stelling dat het westen één van de cultuurgebieden (zo niet hét cultuurgebied) dat het meeste geweld op haar naam heeft staan.
Wil je dat ontkennen?
China en Mao: helemaal oké. Echter hebben zij geen Indianen uitgemoord, in een reservaart gezet, hun land ingepikt. tig miljoenen mensen uit een ander continent het slavenbestaand ingestuurd, Apartheid ingevoerd en als klap op de vuurpijl hun eigen religieuze minderheid de gaskamers ingeduwd.
Of aangeduwd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft Vs 'm al eens aangepakt.
Is dat niet Marja van Bijsterveld?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Nooit problemen gehad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Daar heb ik gewerkt, dat gebied + Westpoort en Slotermeer.
Indiers dreven 1000 jaar geleden daarvoor al handel met Indonesie en hadden Indonesie veroverd. Niet dat Indiers zulke lieverdjes zijn, maar het is niet in de hoofden van Indiers opgekomen om die lokale bevolking te dwingen producten te produceren die de Indiers per se willen hebben, de lokale bevolking op de Banda-eilanden te vermoorden én tegelijkertijd slaven uit Oost-Afrika (waar India destijds handel mee dreef) te halen om deze op een ander contitent in mensonterende omstandigheden te laten werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VOC-mentaliteit. Tja handel is macht, Nederland was daar best goed in maar zeker niet uniek en het werd ook niet beperkt tot het westen.
Allemaal gruwelijkheden. Maar allemaal gruwelijkheden die niet aan de westerse successen kunnen tippen.quote:Wat een Rode Khmer heeft uitgevroten bijvoorbeeld. Atilla de Hun was ook geen lieverdje.
Of de Armeense genocide, de behandeling van de Koerden door Saddam, de onlusten tussen de Huttu's en Tutsi's, Mao etc etc. Het is een beetje de vraag in hoeverre je dat de veroveraars aan kan rekenen.
quote:En bij het decimeren van de Indianen moet wel aangetekend worden dat dit voor een groot deel door ziektes kwam.
Nee. Leg het even uit?quote:Je stelling klopt gewoon niet. Ooit al eens van Max Havelaar gehoord en de ontwikkelingen die daar achter weg kwamen om maar een voorbeeldje te noemen.
Je denkt dat als India Nederlanders van de kaart veegt, dat Amerika - die tussen 2 bondgenoten moet kiezen - dan de kant van Nederland kiest?quote:Ik denk dat menig land nog moeite zou hebben om Nederland er onder te krijgen, al was het maar vanwege onze bondgenoten.
Ze zijn allebei rijker dan Nederland.quote:Toch ook wel, zeker vergeleken met Nederland. Op een Roemenie zullen ze niet veel achter lopen.
Jup, daar begon de discussie. En daar ben ik het niet mee eens. Bijvoorbeel de economische groeimodellen.quote:Het westerse model is inderdaad veruit superieur, daar begon deze discussie toch mee?
En die arbeidsomstandigheden zijn zeker net zo goed als die van Nederland?quote:Polen, Slovenie, Tsjechie. Die zijn van arm naar rijk gegaan in periode dat we hier in het westen toch echt al wetten hadden over arbeidsomstandigheden en slavernij.
Nee, omdat men o.a. door slavernij en kolonialisme rijk is geworden. Als je al rijk bent, heb je inderdaad geen slavernij nodig.quote:Weer een erkenning dat ons model veruit superieur is. We hebben hier geen slavernij nodig.
De eerste keer dat Remlof kan lachen om de PvdA moet nog komen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
Och, alsof zure linksen zelfspot kennen. Het zijn voornamelijk VVD'ers met wie je kan lachen om hun vrije markt-afgoderij, geheel afwezig liberalisme, en ga zo maar door.
Wees er maar trots op. Ik ga liever voor een serieuze partij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
Och, alsof zure linksen zelfspot kennen. Het zijn voornamelijk VVD'ers met wie je kan lachen om hun vrije markt-afgoderij, geheel afwezig liberalisme, en ga zo maar door.
Oh oh, persoonlijke ervaringen van remlof. Waar is het luchtalarm?quote:
Dan tippen ze inderdaad nog steeds niet aan de westerse successen. M'n stelling blijft derhalve staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de Sovjet-Unie, afgezien dan van die gaskamers.
Zegt het voort!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
Ze deden wel aan vergassing, hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan tippen ze inderdaad nog steeds niet aan de westerse successen. M'n stelling blijft derhalve staan.
Het leuke aan VVD'ers is dat ze vaak wel vatbaar voor rede zijn en zelf ook wel weten dat ze 9 van de 10 keer onzin uitkramen voor de bühne en je kan daarom wel met ze lachen ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
Antisemiet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan tippen ze inderdaad nog steeds niet aan de westerse successen. M'n stelling blijft derhalve staan.
Ik zal het voorlezen bij de volgende meet.quote:
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Ik ga liever voor een serieuze partij.
Je noemt die clownclub van brievenbuspissers en alcoholisten een serieuze partij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Ik ga liever voor een serieuze partij.
Het draait om die 10e keer dat het de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leuke aan VVD'ers is dat ze vaak wel vatbaar voor rede zijn en zelf ook wel weten dat ze 9 van de 10 keer onzin uitkramen voor de bühne en je kan daarom wel met ze lachen ja.
Daar is inmiddels discussie over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Het kolonialisme heeft Nederland nauwelijks wat opgeleverd.
Behalve dan bami.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Tante Lien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Happerdehap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?
Jawel, het heeft inheemsen van voormalige koloniën een misplaatst gevoel van entitlement gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Dankzij een robot.quote:
Die lelijkerd in jullie fractie is ook wel oke, Wouter Koolmees heet hij geloof ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De auto is geen koe: een eye-opener!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je noemt die clownclub van brievenbuspissers en alcoholisten een serieuze partij?
Je moeder wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De auto is geen koe: een eye-opener!
Ja, ze zijn echt briljantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n keiharde stellingname!
Hebben ze nog mooie posters over zinloze opleidingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pim?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.![]()
Ik probeerde op >> video afspelen te klikkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik op Cohen gestemd dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |