Het leuke aan VVD'ers is dat ze vaak wel vatbaar voor rede zijn en zelf ook wel weten dat ze 9 van de 10 keer onzin uitkramen voor de bühne en je kan daarom wel met ze lachen ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
Och, alsof zure linksen zelfspot kennen. Het zijn voornamelijk VVD'ers met wie je kan lachen om hun vrije markt-afgoderij, geheel afwezig liberalisme, en ga zo maar door.
Antisemiet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan tippen ze inderdaad nog steeds niet aan de westerse successen. M'n stelling blijft derhalve staan.
Ik zal het voorlezen bij de volgende meet.quote:
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Ik ga liever voor een serieuze partij.
Je noemt die clownclub van brievenbuspissers en alcoholisten een serieuze partij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Ik ga liever voor een serieuze partij.
Het draait om die 10e keer dat het de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het leuke aan VVD'ers is dat ze vaak wel vatbaar voor rede zijn en zelf ook wel weten dat ze 9 van de 10 keer onzin uitkramen voor de bühne en je kan daarom wel met ze lachen ja.
Daar is inmiddels discussie over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Het kolonialisme heeft Nederland nauwelijks wat opgeleverd.
Behalve dan bami.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Tante Lien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Happerdehap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?
Jawel, het heeft inheemsen van voormalige koloniën een misplaatst gevoel van entitlement gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef TitusPullo het volgende:
Dankzij een robot.quote:
Die lelijkerd in jullie fractie is ook wel oke, Wouter Koolmees heet hij geloof ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De auto is geen koe: een eye-opener!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stemt niet op een partij maar op een beweging gecentreerd rond één persoon toch?
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je noemt die clownclub van brievenbuspissers en alcoholisten een serieuze partij?
Je moeder wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De auto is geen koe: een eye-opener!
Ja, ze zijn echt briljantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n keiharde stellingname!
Hebben ze nog mooie posters over zinloze opleidingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pim?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.![]()
Ik probeerde op >> video afspelen te klikkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik op Cohen gestemd dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ach, jullie stemde op een persoon die niet eens meer in de kamer zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |