Blitzkrieg-tactieken winnen wederom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
Had ik toch bijna weer een hoppa! topic geopend.
Weet je ook eens wat wij telkens door moeten maken met jouw grafherrie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef eriksd het volgende:
Hoorde vannacht dat verschrikkelijke total eclipse of the heart, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.
Vannacht hoorde ik je moeder kreunen, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef eriksd het volgende:
Hoorde vannacht dat verschrikkelijke total eclipse of the heart, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.
Phil Collins blijft gelukkig niet in mijn hoofd hangen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij telkens door moeten maken met jouw grafherrie. [ afbeelding ]
Netjes geblokkeerd inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:27 schreef waht het volgende:
[..]
Phil Collins blijft gelukkig niet in mijn hoofd hangen.
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef betyar het volgende:
Sporten is ongezond
http://www.nu.nl/sport/28(...)en-26-overleden.html
Mooi plaatje.quote:
Sporten is tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?
Jij aanbidt toch een koe?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
En gelovigen maar volhouden dat hun religie X zoveel aanhangers heeft omdat die religie kloppend is en alle verklaringen voor het leven heeft.
Meteen weer over zijn ma hé. Laag van je.quote:
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.quote:
Ik ben een lage gast.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meteen weer over zijn ma hé. Laag van je.
Hoho, vlak de Islam ook niet uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.
Vegatarisch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.
Je doelt op geweld? Dat impliceer ik ook: waar toevalligerwijs 2 van de 3 Abrahamitsiche religies het meeste geweld op hun naam hebben staan.quote:
Nee, dat is geen geloof. Dat is een levenswijze, waarbij je visie is dat je andere wezens zoveel mogelijk met rust laat. Ik krijg heus geen straf van een of ander godje als ik wel vlees eet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vegatarisch?
Dat is ook een geloof.
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je doelt op geweld? Dat impliceer ik ook: waar toevalligerwijs 2 van de 3 Abrahamitsiche religies het meeste geweld op hun naam hebben staan.
Je blijft het gewoon ontkennen, net zoals Tom Cruise ontkent dat de Scientology een sekte is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat is geen geloof. Dat is een levenswijze, waarbij je visie is dat je andere wezens zoveel mogelijk met rust laat. Ik krijg heus geen straf van een of ander godje als ik wel vlees eet.
Zie jij andere dieren zichzelf afmatten en minder eten omdat ze niet voldoen aan een schoonheidsideaal opgedrongen door derden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?
Geweld is inherent (php-woordje) aan intolerantie, religie is ook inherent aan intolerantie, dus is religie inherent aan geweld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.
Nee hoor, het jodendom heeft beduidend minder geweld op haar naam staan dan haar 2 afgeleide broertjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.
Dat doen wij mensen tegenwoordig niet meer, dus moet men op een andere manier aan beweging zien te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie jij andere dieren zichzelf afmatten en minder eten omdat ze niet voldoen aan een schoonheidsideaal opgedrongen door derden?
Ze jagen, paren en vreten zich vol en gaan in de schaduw of zon liggen totdat ze weer honger krijgen.
Niet als je een neef van de koning bent. Lekker de hele dag rondrijden in je Escalade met je bitches.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap best dat je boos en gefrustreerd wordt als je daar een beetje de hele dag in die zandbak zit.
Het is geloof als je gelooft dat het doden van dieren niet mag omdat godje X dit beveelt. Dit is niet het geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je blijft het gewoon ontkennen, net zoals Tom Cruise ontkent dat de Scientology een sekte is.
Jawel, in dit geval is de god je onderbewustzijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is geloof als je gelooft dat het doden van dieren niet mag omdat godje X dit beveelt. Dit is niet het geval.
Je Toyota Escalade?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Niet als je een neef van de koning bent. Lekker de hele dag rondrijden in je Escalade met je bitches.
Toyota heeft de Sequoia. Ken uw SUV's.quote:
Of je roze Mercedes Benz:quote:
Ja, als je dat als (een) god definieert, wel ja. Dan is het niet in elkaar slaan van de voorbijganger op straat ook een geloof, omdat dat mijn levenswijze en visie is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, in dit geval is de god je onderbewustzijn.
Dat noemen wij werken. En dat doen we heel wat uurtjes meer dan de dieren die gaan jagen. Gewoon normale lichaamsbeweging i.p.v. van het afmatten van je lichaam en steeds tot het uiterste gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doen wij mensen tegenwoordig niet meer, dus moet men op een andere manier aan beweging zien te komen.
Het ironische is dat juist door nucleaire wapens landen met kernwapens elkaar niet 1 op 1 aanvallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
London calling! Let's start a nuclear war!
Goh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
SUV's kunnen mij totaal niet boeien, sorry.
Tuurlijk Betyar, van 10 uur lang op m'n reet zitten en financiën analyseren en vervolgens 4 uur in de auto zitten krijg ik natuurlijk voldoende lichaamsbeweging......geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat noemen wij werken. En dat doen we heel wat uurtjes meer dan de dieren die gaan jagen. Gewoon normale lichaamsbeweging i.p.v. van het afmatten van je lichaam en steeds tot het uiterste gaan.
Kan jij mischien stoppen met op mij reageren? Dan zal ik ook niet meer op jou reageren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ironische is dat juist door nucleaire wapens landen met kernwapens elkaar niet 1 op 1 aanvallen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan jij mischien stoppen met op mij reageren? Dan zal ik ook niet meer op jou reageren.
Mensen die sporten om aan een opgedrongen schoonheidsideaal te voldoen zijn per definitie al niet gezond maar gewoon onzeker. Een normale sporter gaat ook echt niet minder eten, eerder bewuster en gezonder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie jij andere dieren zichzelf afmatten en minder eten omdat ze niet voldoen aan een schoonheidsideaal opgedrongen door derden?
Ze jagen, paren en vreten zich vol en gaan in de schaduw of zon liggen totdat ze weer honger krijgen.
Ik heb nou eenmaal weinig zin om je alles te moeten uitleggen omdat je totaal niet snapt wat ik bedoel, daar ben ik nu wel weer een beetje klaar mee.quote:
Heb jij zo'n stip op je voorhoofd?quote:
Superioriteitsgevoelensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal weinig zin om je alles te moeten uitleggen omdat je totaal niet snapt wat ik bedoel, daar ben ik nu wel weer een beetje klaar mee.
De VVD Amsterdam is altijd al een beetje de hybride-variant geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef remlof het volgende:
VVD Amsterdam tegen invoeren wietpas
Goed zo, Erik.
Ho ho ho! Toyota dus welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinda's op wielen doen er niet toe.
Dat is alsnog realistischer dan al die militaire drang van jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat sowieso, sinds jij begon over je onderwijsrobots.
Was de hele VVD maar zo links als de afdeling Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD Amsterdam is altijd al een beetje de hybride-variant geweest.
Met een Turkije goedkoop opgeleide juf voor de aai over de bol op het juiste moment.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat sowieso, sinds jij begon over je onderwijsrobots.
Dat was ook de enige reden waarom de VVD met de PVV in zee ging.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef waht het volgende:
Linksen en hun wiet.
Eigenlijk de enige reden waarom ik tegen legalisering kan zijn is het irriteren van links.
Je bent een beste vent, maar jij bent degene die altijd India op zit te hemelen en het westen af aan het zeiken.quote:
Ik geloof nou niet dat wiet een persee linkse aangelegenheid is. Niet als ik een beetje rondkijk in mijn vriendenkring in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef waht het volgende:
Linksen en hun wiet.
Eigenlijk de enige reden waarom ik tegen legalisering kan zijn is het irriteren van links.
Net zo realistisch als jouw voorstel om het inkomen van je kinderen als onderpand te gebruiken voor een lening van de ouders?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is alsnog realistischer dan al die militaire drang van jou.
Ligt aan jezelf, gaan wandelen in je pauze of na werktijd is heel wat anders dan continu het uiterste van je lichaam vragen in een sportschool of op een voetbalveld. Voor de rest interesseert het mij geen reet wat je doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk Betyar, van 10 uur lang op m'n reet zitten en financiën analyseren en vervolgens 4 uur in de auto zitten krijg ik natuurlijk voldoende lichaamsbeweging......geloof je het zelf?
Wiet is voor mietjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef waht het volgende:
Linksen en hun wiet.
Rechtsen zijn meer van de coke.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof nou niet dat wiet een persee linkse aangelegenheid is. Niet als ik een beetje rondkijk in mijn vriendenkring in ieder geval.
Er is een groot gebied tussen naar de sportschool gaan en het uiterste van je lichaam vragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf, gaan wandelen in je pauze of na werktijd is heel wat anders dan continu het uiterste van je lichaam vragen in een sportschool of op een voetbalveld. Voor de rest interesseert het mij geen reet wat je doet.
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur. Ben ik ooit tegen jou bijvoorbeeld een riedeltje begonnen over het land dat het verst kan pissen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een beste vent, maar jij bent degene die altijd India op zit te hemelen en het westen af aan het zeiken.
Coke was in de jaren 80 een elitedrug, tegenwoordig is het meer een volksdrug geworden.quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden waarom de VVD met de PVV in zee ging.
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Alle Maastrichtse coffeeshops dicht
De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: 'Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.'
Je weet dat dit in ontwikkelingslanden gebeurt waar de onzekerheid dat een lening terug betaald wordt groter is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zo realistisch als jouw voorstel om het inkomen van je kinderen als onderpand te gebruiken voor een lening van de ouders?
Ietwat overdreven inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halen
Ik sla dergelijke discussies dan ook over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur. Ben ik ooit tegen jou bijvoorbeeld een riedeltje begonnen over het land dat het verst kan pissen?
Als je naar zo'n beetje iedere meetbare waarde kijkt is dat dan ook veruit het geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur.
Nouja, ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat drugstoeristen nu bij jou in het portiek hun spullen gaan zitten halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halen
Als het goed is kregen ze die toch al niet in de coffeeshopquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat drugstoeristen nu bij jou in het portiek hun spullen gaan zitten halen.
Jij had het over een situatie in Nederland, niet ergens in Pindastanië.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je weet dat dit in ontwikkelingslanden gebeurt waar de onzekerheid dat een lening terug betaald wordt groter is?
Het westen is op bepaalde vlakken nu eenmaal superieur. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur. Ben ik ooit tegen jou bijvoorbeeld een riedeltje begonnen over het land dat het verst kan pissen?
Jammer is dat. Weer een illusie rijker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Coke was in de jaren 80 een elitedrug, tegenwoordig is het meer een volksdrug geworden.
Net als de VVD.
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is een groot gebied tussen naar de sportschool gaan en het uiterste van je lichaam vragen.
Nee.quote:Maar een wandeling in de pauze is lang niet genoeg, dan ben je een slappe dwerg.
Dan heeft het dus geen zin om de coffeeshops besloten verenigingen te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het goed is kregen ze die toch al niet in de coffeeshop
Voor economische groeimodellen zeker niet. Als je ziet hoe het westen met haar bankencrisis zichzelf in een crisis heeft gestort - en er moeilijk uitkomt - dan hecht ik liever waarde aan de groeimodellen van andere landen die hun banken niet zo laten ontsporen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je naar zo'n beetje iedere meetbare waarde kijkt is dat dan ook veruit het geval.
En dat doen toch de meeste in een sportschool.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.
[..]
Nee.
Als het gaat om harddrugs niet inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heeft het dus geen zin om de coffeeshops besloten verenigingen te maken?
Ach, we hebben onze AAA-status nog steeds.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kost een paar miljard maar dan heb je ook wat
Heb je het nu over mij, dat doe ik namelijk ook. Doorzetten heet dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.
Jawel, een volwassen man moet in staat zijn om tenminste 1 kilometer hard te kunnen lopen met een FN-MAG en 500-patronen op z'n lichaam, anders ben je een zwakke pinda.quote:Nee.
Tien procent groei ten opzichte van bijna niks is alsnog niet veelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Voor economische groeimodellen zeker niet.
Maar ondertussen wel hun bevolking laten creperen.quote:Als je ziet hoe het westen met haar bankencrisis zichzelf in een crisis heeft gestort - en er moeilijk uitkomt - dan hecht ik liever waarde aan de groeimodellen van andere landen die hun banken niet zo laten ontsporen.
En de wietpas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, we hebben onze AAA-status nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |