Blitzkrieg-tactieken winnen wederom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
Had ik toch bijna weer een hoppa! topic geopend.
Weet je ook eens wat wij telkens door moeten maken met jouw grafherrie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef eriksd het volgende:
Hoorde vannacht dat verschrikkelijke total eclipse of the heart, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.
Vannacht hoorde ik je moeder kreunen, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef eriksd het volgende:
Hoorde vannacht dat verschrikkelijke total eclipse of the heart, nu zit dat deuntje in mijn hoofd.
Phil Collins blijft gelukkig niet in mijn hoofd hangen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij telkens door moeten maken met jouw grafherrie. [ afbeelding ]
Netjes geblokkeerd inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:27 schreef waht het volgende:
[..]
Phil Collins blijft gelukkig niet in mijn hoofd hangen.
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef betyar het volgende:
Sporten is ongezond
http://www.nu.nl/sport/28(...)en-26-overleden.html
Mooi plaatje.quote:
Sporten is tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?
Jij aanbidt toch een koe?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
En gelovigen maar volhouden dat hun religie X zoveel aanhangers heeft omdat die religie kloppend is en alle verklaringen voor het leven heeft.
Meteen weer over zijn ma hé. Laag van je.quote:
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.quote:
Ik ben een lage gast.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meteen weer over zijn ma hé. Laag van je.
Hoho, vlak de Islam ook niet uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.
Vegatarisch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Ben enkel vegatarisch. Overigens claimen het hindoeisme en die andere Aziatische religies niet dat hun religie dé waarheid bevat, i.t.t. de 3 Abrahamitische religies, waarvan 2 ervan toevalligerwijs het meeste geweld op hun naam hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |