Nee, dat is geen geloof. Dat is een levenswijze, waarbij je visie is dat je andere wezens zoveel mogelijk met rust laat. Ik krijg heus geen straf van een of ander godje als ik wel vlees eet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vegatarisch?
Dat is ook een geloof.
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je doelt op geweld? Dat impliceer ik ook: waar toevalligerwijs 2 van de 3 Abrahamitsiche religies het meeste geweld op hun naam hebben staan.
Je blijft het gewoon ontkennen, net zoals Tom Cruise ontkent dat de Scientology een sekte is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat is geen geloof. Dat is een levenswijze, waarbij je visie is dat je andere wezens zoveel mogelijk met rust laat. Ik krijg heus geen straf van een of ander godje als ik wel vlees eet.
Zie jij andere dieren zichzelf afmatten en minder eten omdat ze niet voldoen aan een schoonheidsideaal opgedrongen door derden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik las het net, treurig, en niet zo heel lang geleden nog een jong voetballertje. Maar om nu te stellen dat sport ongezond is?
Geweld is inherent (php-woordje) aan intolerantie, religie is ook inherent aan intolerantie, dus is religie inherent aan geweld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.
Nee hoor, het jodendom heeft beduidend minder geweld op haar naam staan dan haar 2 afgeleide broertjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze er alledrie wat van en is geweld gewoon inherent aan abrahamistische religies.
Dat doen wij mensen tegenwoordig niet meer, dus moet men op een andere manier aan beweging zien te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie jij andere dieren zichzelf afmatten en minder eten omdat ze niet voldoen aan een schoonheidsideaal opgedrongen door derden?
Ze jagen, paren en vreten zich vol en gaan in de schaduw of zon liggen totdat ze weer honger krijgen.
Niet als je een neef van de koning bent. Lekker de hele dag rondrijden in je Escalade met je bitches.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap best dat je boos en gefrustreerd wordt als je daar een beetje de hele dag in die zandbak zit.
Het is geloof als je gelooft dat het doden van dieren niet mag omdat godje X dit beveelt. Dit is niet het geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je blijft het gewoon ontkennen, net zoals Tom Cruise ontkent dat de Scientology een sekte is.
Jawel, in dit geval is de god je onderbewustzijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is geloof als je gelooft dat het doden van dieren niet mag omdat godje X dit beveelt. Dit is niet het geval.
Je Toyota Escalade?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Niet als je een neef van de koning bent. Lekker de hele dag rondrijden in je Escalade met je bitches.
Toyota heeft de Sequoia. Ken uw SUV's.quote:
Of je roze Mercedes Benz:quote:
Ja, als je dat als (een) god definieert, wel ja. Dan is het niet in elkaar slaan van de voorbijganger op straat ook een geloof, omdat dat mijn levenswijze en visie is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, in dit geval is de god je onderbewustzijn.
Dat noemen wij werken. En dat doen we heel wat uurtjes meer dan de dieren die gaan jagen. Gewoon normale lichaamsbeweging i.p.v. van het afmatten van je lichaam en steeds tot het uiterste gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doen wij mensen tegenwoordig niet meer, dus moet men op een andere manier aan beweging zien te komen.
Het ironische is dat juist door nucleaire wapens landen met kernwapens elkaar niet 1 op 1 aanvallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
London calling! Let's start a nuclear war!
Goh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
SUV's kunnen mij totaal niet boeien, sorry.
Tuurlijk Betyar, van 10 uur lang op m'n reet zitten en financiën analyseren en vervolgens 4 uur in de auto zitten krijg ik natuurlijk voldoende lichaamsbeweging......geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat noemen wij werken. En dat doen we heel wat uurtjes meer dan de dieren die gaan jagen. Gewoon normale lichaamsbeweging i.p.v. van het afmatten van je lichaam en steeds tot het uiterste gaan.
Kan jij mischien stoppen met op mij reageren? Dan zal ik ook niet meer op jou reageren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ironische is dat juist door nucleaire wapens landen met kernwapens elkaar niet 1 op 1 aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |