Coke was in de jaren 80 een elitedrug, tegenwoordig is het meer een volksdrug geworden.quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden waarom de VVD met de PVV in zee ging.
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Alle Maastrichtse coffeeshops dicht
De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: 'Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.'
Je weet dat dit in ontwikkelingslanden gebeurt waar de onzekerheid dat een lening terug betaald wordt groter is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zo realistisch als jouw voorstel om het inkomen van je kinderen als onderpand te gebruiken voor een lening van de ouders?
Ietwat overdreven inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halen
Ik sla dergelijke discussies dan ook over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur. Ben ik ooit tegen jou bijvoorbeeld een riedeltje begonnen over het land dat het verst kan pissen?
Als je naar zo'n beetje iedere meetbare waarde kijkt is dat dan ook veruit het geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur.
Nouja, ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat drugstoeristen nu bij jou in het portiek hun spullen gaan zitten halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ontwrichten omdat een paar lapzwansen geen wiet kunnen halen
Als het goed is kregen ze die toch al niet in de coffeeshopquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat drugstoeristen nu bij jou in het portiek hun spullen gaan zitten halen.
Jij had het over een situatie in Nederland, niet ergens in Pindastanië.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je weet dat dit in ontwikkelingslanden gebeurt waar de onzekerheid dat een lening terug betaald wordt groter is?
Het westen is op bepaalde vlakken nu eenmaal superieur. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ageer enkel tegen mensen die denken dat het westen superieur. Ben ik ooit tegen jou bijvoorbeeld een riedeltje begonnen over het land dat het verst kan pissen?
Jammer is dat. Weer een illusie rijker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Coke was in de jaren 80 een elitedrug, tegenwoordig is het meer een volksdrug geworden.
Net als de VVD.
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is een groot gebied tussen naar de sportschool gaan en het uiterste van je lichaam vragen.
Nee.quote:Maar een wandeling in de pauze is lang niet genoeg, dan ben je een slappe dwerg.
Dan heeft het dus geen zin om de coffeeshops besloten verenigingen te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het goed is kregen ze die toch al niet in de coffeeshop
Voor economische groeimodellen zeker niet. Als je ziet hoe het westen met haar bankencrisis zichzelf in een crisis heeft gestort - en er moeilijk uitkomt - dan hecht ik liever waarde aan de groeimodellen van andere landen die hun banken niet zo laten ontsporen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je naar zo'n beetje iedere meetbare waarde kijkt is dat dan ook veruit het geval.
En dat doen toch de meeste in een sportschool.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.
[..]
Nee.
Als het gaat om harddrugs niet inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heeft het dus geen zin om de coffeeshops besloten verenigingen te maken?
Ach, we hebben onze AAA-status nog steeds.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kost een paar miljard maar dan heb je ook wat
Heb je het nu over mij, dat doe ik namelijk ook. Doorzetten heet dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, zolang er mensen zijn die stelselmatig hun spieren beschadigen om meer en meer te krijgen voor het uiterlijk ben je in mijn ogen ongezond bezig. Of op een loopband 25 minuten hardlopend en hijgend om toch die 30 minuten vol te maken.
Jawel, een volwassen man moet in staat zijn om tenminste 1 kilometer hard te kunnen lopen met een FN-MAG en 500-patronen op z'n lichaam, anders ben je een zwakke pinda.quote:Nee.
Tien procent groei ten opzichte van bijna niks is alsnog niet veelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Voor economische groeimodellen zeker niet.
Maar ondertussen wel hun bevolking laten creperen.quote:Als je ziet hoe het westen met haar bankencrisis zichzelf in een crisis heeft gestort - en er moeilijk uitkomt - dan hecht ik liever waarde aan de groeimodellen van andere landen die hun banken niet zo laten ontsporen.
En de wietpas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, we hebben onze AAA-status nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |