SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik zei alleen dat ik het vaker bij de oudere generatie zie, niemand zei dat het exclusief bij hun hoort of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende: [..] Hoe plat en lomp het ook klinkt, het is algemeen bekend dat mannen zo goed als alleen met hun L*l denken als ze aandacht krijgen krijgen van een meisje wat er wel leuk uitziet, het is geen excuus absoluut niet en je hebt er uitzonderingen in, maar op dat vlak denkt een meisje gewoon verder en rationeler denk ik.
Başımıza taş yağacak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lan! Een jongen en een meisje kunnen niet gewoon vrienden zijn.. behalve als het klasgenoten / collega's zijn. Als het niet de jongen is die een oogje heeft op de dame dan is het wel andersom. Trust me!
En sowieso hebben de meeste Turkse mannen hier een extra Poolse/Oost-Europese vriendin waar ze zelfs kinderen bij verwekken .quote:
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de mannen het eens zullen zijn met xminator.
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Bilge, hoe denk jij over het onderwerp? Ga jij of zou jij vreemdgaan? Vind je het normaal?
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?
Ik denk dat de Turken in deze draad zich óf beter voordoen dan ze zijn omdat ze naar een meisje hengelen, óf idealistisch/ religieus zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Hoe kom jij hierbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
óf idealistisch zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.
Hoeveel Adanali meisjes ken jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?
Bedoel het niet slecht ofzo, maar dat viel mij op..
ty.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.
Op mijn werk en in het café pik ik wel eens wat op.quote:
Niet veel, maar de meesten zijn zo.quote:
En waarom zou dat dan op toepassing zijn op de "Turken in dit topic"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op mijn werk en in het café pik ik wel eens wat op.
Is hij geen collega/klasgenoot/familie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het eens met Alice... een van mijn beste vrienden is een jongenen nee geen gevoelens voor hem of hij voor mij meer dan dat.
Flirten = praten, als ze dan niet stopt = exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Maar dan vraag ik me toch af, wat zouden jullie doen als jullie vriend(in) opzettelijk flirt met andere mannen/vrouwen of vreemdgaat?
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Maar dan vraag ik me toch af, wat zouden jullie doen als jullie vriend(in) opzettelijk flirt met andere mannen/vrouwen of vreemdgaat?
Ik zou er wat van zeggen. Eigenlijk zou het gewoon the end zijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
De man uithangen en haar goed preken natuurlijk, zoiets doe je niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben het eens met Alice... een van mijn beste vrienden is een jongenen nee geen gevoelens voor hem of hij voor mij meer dan dat.
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De man uithangen en haar goed preken natuurlijk, zoiets doe je niet.
Meteen het einde? Of nog er goed over praten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou er wat van zeggen. Eigenlijk zou het gewoon the end zijn...
Hoezo zelfde doen? Dan verlaag je je toch naar zijn niveau?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde doen. Of gelijk uitmaken. Doei doei.
Zou je haar geen tweede kans geven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Flirten = praten, als ze dan niet stopt = exit.
Vreemdgaan = exit.
Omdat Turkentopicquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Maar het word nu echt gepresenteerd als een Turks 'guy' thing, waarom?
Waarschijnlijk spiegel voorhouden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?
Nogmaals hoezo spreek jij steeds voor de meeste mannen e.d.? Ken je ze allemaal?(yeah zo cliché)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
Als het meisje mooi is of er redelijk goed uitziet, dan kun je er wel vanuit gaan dat de meeste mannen wel een stapje verder zouden gaan als ze de kans zouden krijgen. Daar ben ik het mee eens.
Het hangt van de persoon af. Maar een normale vriendschap is heel goed mogelijk.Dat sommige jongens zo raar zijn wil niet zeggn dat ze allemaal zo zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Het was wel een klasgenoot, maar al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij geen collega/klasgenoot/familie?
Hoe weet je dat hij geen gevoelens voor jou heeft?
Ja, ik sta met mijn mond vol tanden hier. Bizim millet neymisde, bizim haberimiz yokmus. Niet dat ik ontken dat er Turken tussen zitten die een kind hebben verwekt bij een Oost-Europese buitenvrouw, maar ik denk dat er schromelijk wordt overdreven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Maar het word nu echt gepresenteerd als een Turks 'guy' thing, waarom?
Kappen met de relatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Zou je haar geen tweede kans geven?
Ik ben kinci wat dat betreft. Eerst goedmaken, daarna terugpakken wanneer hij het niet verwacht. Gewoon zodat hij voelt hoe het is om genaaid te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfde doen? Wat maakt jou dan beter dan hem?
Dit is echt zo'n onderwerp waar de mannen en de vrouwen tegenover elkaar staan. Net zoals dat wij vrouwen niet kunnen begrijpen, begrijpen jullie niet hoe het is om een peniseigenaar te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik sta met mijn mond vol tanden hier. Bizim millet neymisde, bizim haberimiz yokmus.
Zie je mijn theorie klopt; klasgenoot... Overigens zie filmpje van anitsiopeitereaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was wel een klasgenoot, maar al jaren niet meer.
Dat kan je nooit 100% weten natuurlijk... maar ik heb nooit iets gemerkt iig als dat het geval wasen hij een vriendin momenteel.
Ik ga niet iets doen wat tegen mijn principes en waarden ingaat om iemand een spiegel voor te houden. Althans, niet zoiets laags als vreemdgaan.quote:
Oja, sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.
Als ze vreemd gaat is het een walgelijk stuk vreten dat zich ontzettend respectloos gedraag tegenover mij, waarom zou ik haar dan een tweede kans geven? "Oh nee sorry lieverd ik viel per ongeluk op zijn lul"?
Hele goede vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oja, sorry. Maar vreemdgaan kan ook alleen zoenen betekenen, zou je het dan ook meteen uitmaken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij flirten geef ik haar toch een tweede kans? Ik praat dan namelijk met haar erover.
Als ze vreemd gaat is het een walgelijk stuk vreten dat zich ontzettend respectloos gedraag tegenover mij, waarom zou ik haar dan een tweede kans geven? "Oh nee sorry lieverd ik viel per ongeluk op zijn lul"?
Nee, ik dacht dat het ging over flirten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga niet iets doen wat tegen mijn principes en waarden ingaat om iemand een spiegel voor te houden. Althans, niet zoiets laags als vreemdgaan.
Maar dan verlaag je je nog steeds naar zijn/haar niveau en dan ben je eigenlijk geen haar beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou ja, niet met zo een intentie, maar eerder van: Kijk dit is wat jij mij aandoet
Thank you n00b.quote:
Vrijwel alle mannen zijn slaven van hun lichaam, zelfs priesters hebben zichzelf niet in de hand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
[..]
En waarom zou dat dan op toepassing zijn op de "Turken in dit topic"?
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:
Oké, dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het ging over flirten?
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oja, sorry. Maar vreemdgaan kan ook alleen zoenen betekenen, zou je het dan ook meteen uitmaken?
De gevolgen van heen en weer flirten is toch niet zo erg, met name als je de ander kan laten zien wat het doet met je? Ik heb het niet over vreemdgaan hé.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je je nog steeds naar zijn/haar niveau en dan ben je eigenlijk geen haar beter.
Groot dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Ik heb daar geen antwoord op.
Ik struikelde in de sauna.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef msnk het volgende:
TT![]()
Wat ik me ook afvraag is, mensen die dan achter de rug om flirten bijvoorbeeld
Hoe doen die een oog dicht?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je kan ook een relatie hebben waarbij je weet dat je vriend van alles flikt en je hem 'terug pakt' door ook van alles uit te vreten. En toch van elkaar kunnen houden.
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De gevolgen van heen en weer flirten is toch niet zo erg, met name als je de ander kan laten zien wat het doet met je? Ik heb het niet over vreemdgaan hé.
Tegenpolen trekken elkaar aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]_!
neen, bedankt. Vreemdgaan is wel het laatste wat ik zou doen. Zelf ben ik een nette jongen dus ik verwacht dan ook een nette meisje (maar dat komt meestal wel goed, soort zoekt soort enzulks).
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vreemdgaan. Ik denk nog steeds dat het geen goede aanpak is. Ik geloof in karma, dus 'what goes around, comes around'.
Want ze zijn minder afhankelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Wat mij is opgevallen, des te hoger Niveau dames studeren des te meer ze vreemdgaan.
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is het zelfde als zeggen dat je het verdient hebt dan?
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik val echt op macho mannen, en dat zijn juist die mannen die vaak vreemdgaan. Napcam simdi.
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Houden van en respect hebben voor bestaat niet?
quote:
Independent woman jwz.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je af wacht en ziet wat er met je (ex)vriend(in) gebeurd, niet dat je het zelf verdient hebt
Net zoals de meeste vrouwen ook geen maagd als man willen enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alleen, de meeste meiden wel toch?
Het is eigenlijk zelf een beetje de giftige slang opzoeken dan
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk filmpje hierbij:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
30 yapta duz hesap olsunquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef xminator het volgende:
[..], wanneer ga jij is trouwen abi? Je bent al 29 jaar oud, op jou leeftijd hadden je ouders al 10 kinderen man!
Meiden die hoger opgeleid gaan gaan vaker vreemd, want niet afhankelijk van de man (dus hoeven ze zich niet aan hem te binden of zo?).quote:
"Ik heb het verdient dat m'n vriend flirt met meisjes en vreemd is gegaan"quote:
Is dat zo tegenwoordig, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen ook geen maagd als man willen enzo.
Karma hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
"Ik heb het verdient dat m'n vriend flirt met meisjes en vreemd is gegaan"
Abartmayim dedim, straks raak je in de stress en dan gaat het mis met de geboorteregisters! Stel je eens voor.quote:
Economie helemaal plat enzo!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Abartmayim dedim, straks raak je in de stress en dan gaat het mis met de geboorteregisters! Stel je eens voor.
WTF!!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
Trigger. Wie anders?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Waar had ik het ook alweer gelezen/gehoord dat 2 meisjes in de bus het jammer vonden dat ze geen alevi waren omdat ze genoeg hadden van anale sex
Veel want of het nou natuurlijk is of niet, vroeger was het nou eenmaal zo dat de man voor de vrouw zorgde. Nu dat veel minder is en vrouwen meer geld, meer opties en dus meer hebben om op terug te vallen, gaan zij zich meer als 'man' gedragen en daarmee gaan ze dus ook vaker vreemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Meiden die hoger opgeleid gaan gaan vaker vreemd, want niet afhankelijk van de man (dus hoeven ze zich niet aan hem te binden of zo?).
Maar wat maakt het uit of je hoger opgeleid bent of niet als je van iemand houdt? Wat maakt het dan uit of je afhankelijk bent of niet?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel want of het nou natuurlijk is of niet, vroeger was het nou eenmaal zo dat de man voor de vrouw zorgde. Nu dat veel minder is en vrouwen meer geld, meer opties en dus meer hebben om op terug te vallen, gaan zij zich meer als 'man' gedragen en daarmee gaan ze dus ook vaker vreemd.
Dat komt alleen door de positieve discriminatie en de overheid. Want vrouwen worden tegenwoordig niet voor hun kwaliteiten aangenomen meestalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel want of het nou natuurlijk is of niet, vroeger was het nou eenmaal zo dat de man voor de vrouw zorgde. Nu dat veel minder is en vrouwen meer geld, meer opties en dus meer hebben om op terug te vallen, gaan zij zich meer als 'man' gedragen en daarmee gaan ze dus ook vaker vreemd.
Hadi zG, linkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was in een Turkentopic
zG vindt die zo
Oh en dit soort meisjes ken ik dus niet. Ik hoor er vaak over (dat Turkse en Marokkaanse meisjes dat vaak zouden doen) maar ken zelf niemand en heb nog nooit gehoord over een meisje die dat zou hebben gedaan. De Turkse meisjes die niet maagd blijven doen het gewoon op de normale manier hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef xminator het volgende:
Het betekent schoonheidquote:
Ik had graag dat ik het had verzonnen, deze meisjes waren met hoofddoek en alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je zeker verzonnen, want ik heb het ook ergens anders gelezen
Aha, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jamila
Geil hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had graag dat ik het had verzonnen, deze meisjes waren met hoofddoek en alles.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik wel.
Jij ook hoor, habibi.
En meestal zijn het van die Karadenizli nurcu tiplerden. Geen Adanali.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Geil hoor.
Meisjes met hoofddoek zijn meestal de ergste types! Hun doen echt alles.
TS liegt toch noooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had graag dat ik het had verzonnen, deze meisjes waren met hoofddoek en alles.
Schatjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Wat betekent habibi nou preciesIk vat 't niet meer.
Nou voor mij was dit echt een schokquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Geil hoor.
Meisjes met hoofddoek zijn meestal de ergste types! Hun doen echt alles.
Dat zou zo kunnen zijn, adanalilar zien er meestal gelijk als bimbos uit en niet hypocriet enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En meestal zijn het van die Karadenizli nurcu tiplerden. Geen Adanali.
My love.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Hoor het jongens tegen jongens zeggen, meisjes tegen jongens, jongens tegen meisjes...
Jij bent Adanali ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En meestal zijn het van die Karadenizli nurcu tiplerden. Geen Adanali.
Onder welke steen komt gij vandaan, ik begin me echt zorgen te maken over jou broeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou voor mij was dit echt een schok
Vooral met hoe goed ze gekleed waren enzo
Habibi is een peulvreucht zoals leblebi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #724 Heb topic niet gevolgd dus weet geen geschikte TT.
Geloof me, hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder welke steen komt gij vandaan, ik begin me echt zorgen te maken over jou broeder.
Ik ben serieus, denk maar niet dat ik aan het trollen ben oid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
Iets zegt me dat je nog nooit een Adanali hebt ontmoet.
Iets dat je alleen tegen je geliefde zou zeggen of ruimer dan dat?quote:
Nou ik ben Adanali en zo preuts als wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus, denk maar niet dat ik aan het trollen ben oid.
Trusten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten allemaal..
Trusten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Een vriend kan het tegen een vriend zeggen, tegen een meisje zou het Habibti zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets dat je alleen tegen je geliefde zou zeggen of ruimer dan dat?
En waarom zeggen jongens het dan ook tegen elkaar? Zoals kanka of zo?
trustequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Hm oké. Dus zoiets als "schat"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vriend kan het tegen een vriend zeggen, tegen een meisje zou het Habibti zijn.
Vader tegen zoon, moeder tegen zoon, vrouw tegen man, alles eik, tis niet perse romantisch / erotisch
Ik zeg toch ook de meesten/meestal? Jou ken ik niet en dus kan ik er geen oordeel over veilen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ik ben Adanali en zo preuts als wat.
Echt hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef Ayca het volgende:
Misschien moet ik vaker met turken omgaan, krijg ik meer van dit soort sappige verhalen te horen.
Maar je zegt net dat het niet per se erotisch/romantisch bedoeld is. Geliefde is dat wel lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Geliefde', stam van het woord is 'Hoeb'= liefde, Habibi = mijn geliefde, letterlijk.
Mijn geliefde zoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat het niet per se erotisch/romantisch bedoeld is. Geliefde is dat wel lijkt me.
Geliefde. Mohammed wordt bijvoorbeeld door Allah ook aangesproken met Habibi, als ik mij niet vergis.quote:
Jongen en meisje klinkt zo pril. Ik heb het over een jarenlange relatie waarbij één van de partners het (stiekem) buitenshuis zoekt. Kap je met een jarenlange relatie of ga je ook lekker vreemd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]_!
neen, bedankt. Vreemdgaan is wel het laatste wat ik zou doen. Zelf ben ik een nette jongen dus ik verwacht dan ook een nette meisje (maar dat komt meestal wel goed, soort zoekt soort enzulks).
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jongen en meisje klinkt zo pril. Ik heb het over een jarenlange relatie waarbij één van de partners het (stiekem) buitenshuis zoekt. Kap je met een jarenlange relatie of ga je ook lekker vreemd?
Sex is lust en geen houden van.
Is het dan zo leuk om de gevoelens van je partner te kwetsen? Kun je het dan niet beter gewoon uitmaken? Of dus scheiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jongen en meisje klinkt zo pril. Ik heb het over een jarenlange relatie waarbij één van de partners het (stiekem) buitenshuis zoekt. Kap je met een jarenlange relatie of ga je ook lekker vreemd?
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Is het dan zo leuk om de gevoelens van je partner te kwetsen? Kun je het dan niet beter gewoon uitmaken? Of dus scheiden.
Hmmkeey.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar wil ik niet teveel over zeggen.
:hunnie doen het ook dan mag ik het ook doen!1!1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zou niet vreemdgaan als mijn partner het niet deed. Hij lust..ik dan ook !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
:hunnie doen het ook dan mag ik het ook doen!1!1
Ja, ik zou ermee kappen. Zou het mij niet kunnen voorstellen om elke keer eraan te denken dat iemand anders liefde heeft bedreven met mijn vriendin/vrouw..
Türk budun ertin, ökün!quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:56 schreef msnk het volgende:
Maar ik ga ook slapen, vroeg opstaan om iemand op te pikken van 't station
Iyi geceler
http://www.youtube.com/re(...).1.0.177.973.4j5.9.0.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil ook wel, maar nog geen slaap. Iemand nog een goede, interessante docu ofzo?
Bedankt. Ben meestal niet gek van Turkse docu's omdat ze nooit echt neutraal kunnen zijn, maar ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...).1.0.177.973.4j5.9.0.
Deze zijn tof, vond ze zelf wel neutraalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Ben meestal niet gek van Turkse docu's omdat ze nooit echt neutraal kunnen zijn, maar ik zal eens kijken.
Dit liedje is zo veel mooier zonder Ömür Gedik.quote:
Ja, die had ik eerst gepost, maar ik vond het instrumentele gedeelte van deze weer mooier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Dit liedje is zo veel mooier zonder Ömür Gedik.
Oh, vandaar! Ik kan de stem van Ömür namelijk echt niet aanhoren. Liever Tuğçequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die had ik eerst gepost, maar ik vond het instrumentele gedeelte van deze weer mooier.
Nen var kuzum?quote:
Zou wat frisse lucht kunnen helpen? Ik hoop dat je nu al ligt te slapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:17 schreef zarGon het volgende:
Geen slaap. Mijn lichaam raakt geïrriteerd en ik krijg het benauwd.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zou wat frisse lucht kunnen helpen? Ik hoop dat je nu al ligt te slapen.
Zeker goed, ik heb de box hiervan gekocht, erg uitgebreid met ware beelden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit is ook een erg vette docuserie...
Bestaat uit ingekleurde en opgepoetste filmbeelden uit WOII. Geeft een prima algemeen beeld van de oorlog in 6 afleveringen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
Gefeliciteerd, Jülide! Nice mutlu senelere.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mhmmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
Gefeliciteerd Julide!Hopelijk wordt je wel 100 jaar
20quote:
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef xminator het volgende:
Julis dogum gunun kutlu olsun, waar is de taart?
Ik heb dat nog nooit bekeken. Wel vaak die naam gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
OMG ik heb zondag de Jersey Shore gemist.
Snel terugkijken.
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Ayca het volgende:
Kijk soms mee met m'n broertjemaar vind het niet zo boeiend...
Hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Zal vast iets met fener zijn
.
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:53 schreef xminator het volgende:
[..], Ik ga geen waardevolle Fener spullen aan haters geven
.
Wacht even is Kubis voor Fener?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht even is Kubis voor Fener?
Vandaar dat hij zo goed is...
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:57 schreef Julis het volgende:
[..]!!!
. Ja hoor. Hij was toch juist een verliezer
?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Julis het volgende:
[..]Gggg. Wij, zarGon, Bilge en ik, hebben ook wel eens van jullie gewonnen. Dat verklaart dus niet alles
. Ik weet trouwens niet voor welke club Bilge is
.
Nou, ik was 15/16quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..![]()
Resteert mij de vraag: waar het goed gegaan is bij jou julis?
Dan heb jij geluk gehad. Naja, ergens in 2008 in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:16 schreef Ayca het volgende:
15/16?
Wij zijn opgegroeid met GS, heel de familie is voor GSmaar ik volg het totaal niet meer..
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit bekeken. Wel vaak die naam gehoord. Veel kijkplezier in ieder geval
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?![]()
Same here. Ik was een jaar of 4/5 toen ik mij moeder vroeg 'tot welke club wij behoorden' en ze zei BJK. Sindsdien ben ik voor BJK. Maar ik volg verder geen voetbal ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:16 schreef Ayca het volgende:
15/16?
Wij zijn opgegroeid met GS, heel de familie is voor GSmaar ik volg het totaal niet meer..
Ik ben er van overtuigd dat jij na het verlies in het eerste potje expres quitte toen je zag dat je zwakke soldaten had. Dat was geen error ofzo. Wegens vals spel telt het tweede potje niet mee. 1-1 is de stand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..![]()
Resteert mij de vraag: waar is het misgegaan bij jou julis?
Eigenlijk hebben jullie 20 keer gewonnen en wij alles verloren, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij na het verlies in het eerste potje expres quitte toen je zag dat je zwakke soldaten had. Dat was geen error ofzo. Wegens vals spel telt het tweede potje niet mee. 1-1 is de stand.
Oh ja: technisch gezien hebben wij het derde potje ook niet verloren, ik kon niet verder wegens werk, wat ik van te voren had aangekondigd. Eigenlijk staan wij dus 1-0 voor.![]()
Mijn gebeden zijn verhoord!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:26 schreef AliceWonder het volgende:
De eerste keer dat onweer goed voelt. Hopelijk wordt vandaag wel een mooie dag voor mij. Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?
Cool story, Hansel.
Gangbaar Turkse naam ja, maar oorsprong ligt in het Arabisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voornaam ook? Vandaar die vraag. Achternaam lijk Turks idd.
Meneer is hot op dit moment:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef Triggershot het volgende:
Gangbaar Turkse naam ja, maar oorsprong ligt in het Arabisch.
Zucht...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meneer is hot op dit moment:
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Gezien ze uit den haag komen en ook wapens bij ze dragen, weet ik wel zeker dat het een koerd is.quote:
Dacht ik ook meteen aan. Vond de voornaam al zo a-Turks klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezien ze uit den haag komen en ook wapens bij ze dragen, weet ik wel zeker dat het een koerd is.
19 jaar, die boi is op zn grind. Zwaar respect. Niks anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meneer is hot op dit moment:
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Die vlucht nu voor zijn leven. Ik ben benieuwd wie van de twee de trekker heef overgehaald.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Weissman het volgende:
19 jaar, die boi is op zn grind. Zwaar respect. Niks anders.
Heb het dan niet goed gelezen en je link doet het opeens niet meer. Zijn er doden gevallen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die vlucht nu voor zijn leven. Ik ben benieuwd wie van de twee de trekker heef overgehaald.
Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Weissman het volgende:
Heb het dan niet goed gelezen en je link doet het opeens niet meer. Zijn er doden gevallen ?
Nope. Ze nemen get rich or die tryin wel erg letterlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus? Mijn vriendin mag geen vrienden zijn met jongens buiten collega's / klasgenoten / familie..
Wat is er nou eigenlijk erg aan flirten terwijl je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens
Men doet aan flirten omdat het ego-strelend zou zijn? Dan denk ik, is je ego zoveel belangrijker dan de gevoelens van je geliefde?Flikker dan gewoon op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?, maar ik ben op dit moment moe van school.
Dank je, Salih!quote:Bedankt Bilge!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Bilge het volgende:
Gefeliciteerd Julis. 1 mei. Eigenlijk ben je voorbestemd om het verdorven kapitalisme te verwerpen en te vechten voor de emancipatie van de arbeidersklasse. Nu je ouder en wijzer bent hoop ik dat je het rechte pad hervindt.![]()
Ik ben trouwens Galatasarayli.
Boks! Dat verklaart waarom we een super team waren.
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.Een vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk zonder dat één verliefd wordt. Ik denk dat mannen die eisen van een vriendin wat jij eist simpelweg onzeker zijn.
not sure if troll or just stupidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
Sen isine yarar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef Julis het volgende:
Aleykum Selam Joaquin!
[..]
Een schatkist vol met zeepjes!
Je mag het wel zeggen hoor, geen verraders hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was de juwelier-overvaller niet, hoor.
Je bent in ieder geval onzeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe moet jij dat weten lan, jij hebt nog nooit een relatie gehad
Vrome moslim dat gij zijt.
Wat ben je toch ongelooflijk raar in je hoofd als je in een relatie zit en de ander niet vertrouwt om om te gaan met mensen van het andere geslachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |