Jij bent Adanali ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En meestal zijn het van die Karadenizli nurcu tiplerden. Geen Adanali.
Onder welke steen komt gij vandaan, ik begin me echt zorgen te maken over jou broeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou voor mij was dit echt een schok
Vooral met hoe goed ze gekleed waren enzo
Habibi is een peulvreucht zoals leblebi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Wat betekent habibi nou preciesIk vat 't niet meer.
Thanksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #724 Heb topic niet gevolgd dus weet geen geschikte TT.
Geloof me, hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder welke steen komt gij vandaan, ik begin me echt zorgen te maken over jou broeder.
Ik ben serieus, denk maar niet dat ik aan het trollen ben oid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
Iets zegt me dat je nog nooit een Adanali hebt ontmoet.
Iets dat je alleen tegen je geliefde zou zeggen of ruimer dan dat?quote:
Nou ik ben Adanali en zo preuts als wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus, denk maar niet dat ik aan het trollen ben oid.
Trusten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Welterusten allemaal..
Trusten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Een vriend kan het tegen een vriend zeggen, tegen een meisje zou het Habibti zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets dat je alleen tegen je geliefde zou zeggen of ruimer dan dat?
En waarom zeggen jongens het dan ook tegen elkaar? Zoals kanka of zo?
trustequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef BestIEverHad het volgende:
Hm oké. Dus zoiets als "schat"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vriend kan het tegen een vriend zeggen, tegen een meisje zou het Habibti zijn.
Vader tegen zoon, moeder tegen zoon, vrouw tegen man, alles eik, tis niet perse romantisch / erotisch
Ik zeg toch ook de meesten/meestal? Jou ken ik niet en dus kan ik er geen oordeel over veilen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ik ben Adanali en zo preuts als wat.
Echt hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef Ayca het volgende:
Misschien moet ik vaker met turken omgaan, krijg ik meer van dit soort sappige verhalen te horen.
Maar je zegt net dat het niet per se erotisch/romantisch bedoeld is. Geliefde is dat wel lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Geliefde', stam van het woord is 'Hoeb'= liefde, Habibi = mijn geliefde, letterlijk.
Mijn geliefde zoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat het niet per se erotisch/romantisch bedoeld is. Geliefde is dat wel lijkt me.
Geliefde. Mohammed wordt bijvoorbeeld door Allah ook aangesproken met Habibi, als ik mij niet vergis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |