Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ho! iemand die je moeder had kunnen zijn meid noemen? Dat zou ik een belediging vinden. Een meid is iemand die je voor een appel en een ei inhuurt en harder dan alle andere mensen de meest smerige klusjes laat opknappen. Maar dat is mijn mening hoor
Interpreteren is wat anders dan iets vragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd geïnterpreteerd, want ik ben wel een atheïst. Je hebt zelfs nog in mijn topic daarover gepost.
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat meid... Ik vis hier niet.
En ik vind je reactie niet heel normaal, erg aanvallend.
Door "oog om oog, tand om tand" te gaan doen win je de oorlog niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Door "oog om oog, tand om tand" te gaan doen win je de oorlog niet mee.
Zoek jij nou maar eens een "meid" van je eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind haar reactie dan ook erg kinderachtig. Vandaar ''meid''
Omdat ik een andere "relatie" met Staal heb. Zij was de eerste die hier tegen mij sprak en waar ik heel leuk en fijn mee heb kunnen praten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.
Op inhoud hoef je jou ook nooit ergens te willen betrappen trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, je hebt gelijk, wel frappant dat je niet op staal reageert trouwens.
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik een andere "relatie" met Staal heb. Zij was de eerste die hier tegen mij sprak en waar ik heel leuk en fijn mee heb kunnen praten.
Klopt, maar dan moet ik wel de slechte punten zien en daarnaast ik heb een algemene opmerking gemaakt, die geldt voor jou maar net zo min/veel voor Staal als voor golfer als voor iedereen hier! (mijzelf incluis)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.
Je zag geen slechte punten? Tenminste dat lijk je te suggereren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet ik wel de slechte punten zien en daarnaast ik heb een algemene opmerking gemaakt, die geldt voor jou maar net zo min voor Staal als voor golfer als voor iedereen hier! (mijzelf incluis)
Als je nu probeert de "aanval" op mij te openen, ben je aan het verkeerde adres. Ik suggereer niets, ik stel vast!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zag geen slechte punten? Tenminste dat lijk je te suggereren.
Geven om?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je om elkaar geeft wijs je elkaar op je goede punten, maar ook je slechte punten. Maar dat is mijn filosofie.
Ik geef wel om wat mensen die ik slechts ''ken'' via fok. (En ja dat zal wel een flink stuk minder zijn dan mensen die ik in het echt ken)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Geven om?
Een paar zinnetjes op een openbaar forum is geen geven om. Ik hoop serieus niet dat je dit denkt..
Een betere band op bouwen is het wel mogelijk. Er kunnen zelfs relaties ontstaan.
Maar jij bent gewoon een weaseltje die nergens op ingaat en vervolgens liever de huilie uithangt en via anderen mij probeert te weg te werken. Schattig.. Je moet wel een klik hebben met deez of geen hier.
.
quote:Je moet wel een klik hebben met deez of geen hier.
Deze en genequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef wel om wat mensen die ik slechts ''ken'' via fok.
Waar ga ik niet op in Staal?
Waar probeer ik jou via anderen jou weg te werken?
[..]Wat staat hier?
Ik heb geen exquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze en gene
Is een spreekwoord.
Misschien is deze SC wel leuk voor je
je bent ook geen 40+quote:
Ja dat ik inderdaad goed opgemerktquote:
Ik achtte de bijdrage van die woorden negatief.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Laysa het volgende:
Daar stond: heel goed opgemerkt...Waarom haal je dat eigenlijk weg?
Niemand die je tegen houdt, uiteraard kunnen zo hier en daar je oren gewassen worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
Maar zou ik zou er wel mogen posten denk ik.
Goh, waarom denk je dat ik je er op wijs? Ik denk dat die beter bij je past en er zitten een boel bij die ook geen ex hebben. Je had het niet meteen moeten zien als iets "nadeligs"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
Maar zou ik zou er wel mogen posten denk ik.
Ik denk, dat ik hier toch zeker zit voor mijn eigen vrijetijdsbesteding. Als ik op niemand zou willen reageren dan had ik hier niet gezeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goh, waarom denk je dat ik je er op wijs? Ik denk dat die beter bij je past en er zitten een boel bij die ook geen ex hebben. Je had het niet meteen moeten zien als iets "nadeligs"
Der zijn idd een aantal mensen waarom ik geef op Fok. En niet om wat ze zeggen maar om wat ze over hebben voor een ander. Fok staat wel bekend als een baggersite maar ik ken ook een hele andere kant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Geven om?
Een paar zinnetjes op een openbaar forum is geen geven om. Ik hoop serieus niet dat je dit denkt..
Een betere band op bouwen is het wel mogelijk. Er kunnen zelfs relaties ontstaan.
Maar jij bent gewoon een weaseltje die nergens op ingaat en vervolgens liever de huilie uithangt en via anderen mij probeert te weg te werken. Schattig.. Je moet wel een klik hebben met deez of geen hier.
.
Hey Truusje met je lange teentjes.quote:
Ik schreef dan ook dat een betere band opbouwen wel degelijk mogelijk is en dat er zelfs relaties uit ontstaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zijn idd een aantal mensen waarom ik geef op Fok. En niet om wat ze zeggen maar om wat ze over hebben voor een ander. Fok staat wel bekend als een baggersite maar ik ken ook een hele andere kant.
Ik ben heel goed op weg. Thuis gaat het niet vrolijker worden, dat ligt gecompliceerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Hey Truusje met je lange teentjes..
Dat ik je een aandachtshoertje vind is maar een persoonlijke mening. Ik zou je liever een andere vijver gunnen. Maak plezier en werk aan e.e.a. voordat je hier wijsheden gaat ouwehoeren over dat jonge jongens onwijs goed samen kunnen met ouwe wijven. Flikker toch op.
Werk eens aan jezelf. Zorg voor regelmaat en stel jezelf doelen. Neem eens verantwoordelijkheid, je bent immers geen twaalf jaar meer. Als men dat positieve gedrag nou eens van je ziet wordt het thuis vanzelf ook heel veel vrolijker.
Waar heb je het over?quote:voordat je hier wijsheden gaat ouwehoeren over dat jonge jongens onwijs goed samen kunnen met ouwe wijven. Flikker toch op.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, of je gaat met je zgn. 19 jaar niet in een bejaardenreeks hangen op FOK! om daar werkelijk alle dames aan te schrijven. Je zou het eens bij leeftijdgenoten kunnen zoeken. Als je dat lef niet hebt, ja houdt het ook op he? Wees dan maar fan van Patricia Paay.
Jij bent 19/22? *Grijns*.quote:
Nee, zeker niet. Allemaal onzin uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het slaat dan ook nergens op, het is niet waar wat je verkondigd.
Ja, eigenlijk wel. Of ik interpreteer jouw tekst helemaal verkeerd, zou ook heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Allemaal onzin uiteraard..
Vast. Succes thuis en etc.quote:
Ik vind dat je zit te trollen. Vergeet niet dat dit 40+ is en dan jongere hier ook mogen posten, maar de main course is nog steeds 40+. Anders kan ik net zo goed in andere SC zitten maar die trekken mij niet. Maak dat alsjeblieft dan niet ook van deze reeks.quote:
Ik reageer op jullie, jullie hoeven niet op mij te reageren. Je maakt het er zelf naar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind dat je zit te trollen. Vergeet niet dat dit 40+ is en dan jongere hier ook mogen posten, maar de main course is nog steeds 40+. Anders kan ik net zo goed in andere SC zitten maar die trekken mij niet. Maak dat alsjeblieft dan niet ook van deze reeks.
Aloha... tja, de zon schijnt achter de wolken... anders zat ik lekker buiten met een goed boek, nagenietend van een mooie K-dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Aleandra het volgende:
Een goedenavond allemaal![]()
Lekker sfeertje hangt hier.
Altijd heeft een ander het gedaan. Nu graag stoppen met die onzin!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageer op jullie, jullie hoeven niet op mij te reageren. Je maakt het er zelf naar.
Ik mag er misschien jonger uitzien voor mijn leeftijd, maar 19/22 vind ik zeker geen complimentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent 19/22? *Grijns*.
Als je negentien bent dan zijn eind twintigers al bejaard.
30?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag er misschien jonger uitzien voor mijn leeftijd, maar 19/22 vind ik zeker geen compliment
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, vertel mij wat ik gedaan heb, wijze vrouw die zegt dat ik dit begonnen ben.
Laat gaan joh...Slecht voor je goede humeurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollen
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richtingquote:
Dat je niet wijs bent dus? Zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Mee eenschquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat gaan joh...Slecht voor je goede humeur
Heb geloof ik een bak of 20 koffie tussen 5 en 8 gehad.... pas toen gingen de ogen ietwat verder open.. lolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richting![]()
Ik weet niet hoe het jullie verging vanmorgen, maar het viel mij nogal zwaar om een beetje op gang te komen.
Het onweerde vanochtend en toen heb ik me gewoon nog even omgedraaidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richting![]()
Ik weet niet hoe het jullie verging vanmorgen, maar het viel mij nogal zwaar om een beetje op gang te komen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Staal het volgende:
KT, toedels he? Als je dat al niet snapt.
Ik ga wat anders doen. Groeten aan FANN..
Heeeeyyyyyy ik geef om je...mind thequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]Nu heb ik het weer gedaan, tering , ik was effe in de keuken
Jij ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb geloof ik een bak of 20 koffie tussen 5 en 8 gehad.... pas toen gingen de ogen ietwat verder open.. lol
Ik wil jou echt geenzins aan wat dan ook verbinden hier...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]Nu heb ik het weer gedaan, tering , ik was effe in de keuken
Ah, dat was hier eerst om 2 uur en toen ik rond kwart over 6 bijna in Apeldoorn was. Wolkbreuk met onweer en in de verte zie je de zon opkomen.. erg vreemd gezicht en rare gewaarwordingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het onweerde vanochtend en toen heb ik me gewoon nog even omgedraaid
jemig, waar komt dat allemaal vandaan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd heeft een ander het gedaan. Nu graag stoppen met die onzin!
ik moest even 2 x lezen, want ik dacht: Oma feestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Het was wel ontzettend gezellig, we waren met 5 anderen op een ornajefeest in een Rotterdamse volksbuurt beland, waar Wolter Kroes ook nog op kwam treden, supergezellig!
Jullie hebben het ook gezellig gehad, las ik
Jah... was echt super en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.. alleen dan wel andere eettentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Het was wel ontzettend gezellig, we waren met 5 anderen op een ornajefeest in een Rotterdamse volksbuurt beland, waar Wolter Kroes ook nog op kwam treden, supergezellig!
Jullie hebben het ook gezellig gehad, las ik
Maakt het dan biquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks zijn we nog lesbokijk je uit
Welnee...ik heb geen lenzen in dus ik zie een heel stuk minderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks zijn we nog lesbokijk je uit
Ik snap er ook niet zoveel van, maar misschien kunnen we het aan Staal vragen, die viel over Kingtoppie heen (figuurlijk dan, want tja...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jemig, waar komt dat allemaal vandaan ?
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je niet wijs bent dus? Zou zomaar kunnen ja![]()
Wat klopt er niet? Waar is je argument? Waar onderbouw je die met feiten?
Ik kap hier mee, doe eens een beetje aan zelfreflectie ofzo.
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moest even 2 x lezen, want ik dacht: Oma feest
Ik moet gewoon nieuwe lenzen hebben geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linker
En de wandelstok hou je in welke hand?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linker
Jullie doen het niet? Beetje mij demoniseren met ongenuanceerde verwijten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.
Dankjewel, dit soort reacties stel ik wel op prijs. (Duidend op het 2e gedeelte uiteraard)quote:Grow up!
Negentien/tweeentwintig lijkt heel jong hier voor een aai over je bolletje. Feit is dat je geen kind meer bent en je best eens verantwoordelijkheid kan nemen en wilskracht kunt tonen om iets van je leven te maken.
Doe er vooral niks mee..
De wandelstok is verleden tijd, die heb ik allang ingeruild voor een rollator, waar ik allemaal knuffeltjes aan gehangen hebquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wandelstok is verleden tijd, die heb ik allang ingeruild voor een rollator, waar ik allemaal knuffeltjes aan gehangen heb
Daar is niets mis mee hoor, maar ik vind het niet leuk als een SC zoals deze die eigenlijk onder de noemer 40+ valt ineens begint te lijken om 15/20+ en daar maakte ik mij even enorm druk over. Had ik niet moeten doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen een beetje moeite hebbenmet zijn leeftijd.
Hij mag hier toch gewoon posten?
20+ 30+ 40+ 50+ 80+ enzo
Dat stond in de oude OPquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen een beetje moeite hebbenmet zijn leeftijd.
Hij mag hier toch gewoon posten?
20+ 30+ 40+ 50+ 80+ enzo
oh. ook opgevoerd met lachgas? Dat wil ik nl zo graag. Echt als the fast & furiousquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wandelstok is verleden tijd, die heb ik allang ingeruild voor een rollator, waar ik allemaal knuffeltjes aan gehangen heb
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.
Grow up!
Negentien/tweeentwintig lijkt heel jong hier voor een aai over je bolletje. Feit is dat je geen kind meer bent en je best eens verantwoordelijkheid kan nemen en wilskracht kunt tonen om iets van je leven te maken.
Doe er vooral niks mee..
eh... ik zag het ook meer als een soort van ''verdedigen'' maar goed wie ben ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.
Dat je er niets mee zal doen? Dat moet je lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat je je ogen uit je kop moet schamen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie doen het niet? Beetje mij demoniseren met ongenuanceerde verwijten.
[..]
Dankjewel, dit soort reacties stel ik wel op prijs. (Duidend op het 2e gedeelte uiteraard)
Nee inderdaad, zonde van je energie. Als hij het prima vindt om naar ons 40+ gezever te 'luisteren' heb ik er ook geen probleem mee om naar 19+ gezever te luisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee hoor, maar ik vind het niet leuk als een SC zoals deze die eigenlijk onder de noemer 40+ valt ineens begint te lijken om 15/20+ en daar maakte ik mij even enorm druk over. Had ik niet moeten doen.
Daar heb ik een reden voor. Dat jij dat niet begrijpt is jammer. Breng een nieuw onderwerp zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.
Nee, ik vind het 2e gedeelte van je post een reactie die ik waardeer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat je er niets mee zal doen? Dat moet je lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Nou heb ik geen standaard jeugd gehad en was heel erg jong, eigenlijk te jong al zelfstandig. Maar het is niet zo dat jouw ouders niets van jou mogen verwachten hoor. En je hoeft het niet voor hen te doen. Doe het voor jezelf dat ze dan trots op je zijn is mooi meegenomen.
Ik vind het niet jammer dat ik je niet begrijp hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar heb ik een reden voor. Dat jij dat niet begrijpt is jammer. Breng een nieuw onderwerp zou ik zo zeggen..
Maar dan heeft ze wel een punt dat daar het topic niet voor is, maar ik wil hier helemaal geen 19+ Topic van maken, ik reageer gewoon op mensen uit dit topic en post hier dingen die bij dit topic passen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zonde van je energie. Als hij het prima vindt om naar ons 40+ gezever te 'luisteren' heb ik er ook geen probleem mee om naar 19+ gezever te luisteren.
Ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Goed ander onderwerp wie doet er actief aan dodenherdenking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |