Trustten Fannquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_openhartig__.html
Zo dan, de OP even matchend met de TT gemaakt
![]()
Trusten !
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.quote:
Ja we blijven mensen met eigen wensen, gewoontes en eigenaardigheidjes....quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.
Tja, en met mijn ex woonde ik 6 jaar samen en we deden er wat langer over om te gaan samenwonen en we waren supergek op elkaar en die kende ik niet via internet, maar uiteindelijk ging dat toch ook fout. Dus je weet gewoon nooit of het voor lang zal zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
Ja we blijven mensen met eigen wensen, gewoontes en eigenaardigheidjes....
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.
Als Joi echt van hem houdt en het is wederzijds is het een kwestie van tijd en aanpasssen of het moet wel een heel erg streng/heftig dorp of zo zijn .....quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?
Ik hoop dat ik eraan ga wennen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?
Dat is het.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Als Joi echt van hem houdt en het is wederzijds is het een kwestie van tijd en aanpasssen of het moet wel een heel erg streng/heftig dorp of zo zijn .....
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef Lienekien het volgende:
Als D 'm is, dan is hij dat ook in een ander dorp dat wel in de buurt van een treinstation ligt.
Ja dan kijken ze nog eens dubbel aan volgens mij .... Online bestellen een optie ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.
Boerendorpen...
Oh, dat is wel op te lossen, gelukkig! Je kunt ook alles wel online krijgen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.
Boerendorpen...
Dat filmpje.quote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_openhartig__.html
Nee, want dat vertrouw ik niet qua versheid.quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Ja dan kijken ze nog eens dubbel aan volgens mij .... Online bestellen een optie ?
Nee, want dat vind ik onbetrouwbaar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dat is wel op te lossen, gelukkig! Je kunt ook alles wel online krijgen.
Als het door familie wordt opgestuurd is het toch ook niet echt vers meer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik onbetrouwbaar.
Maar dan weet ik wel dat het o.k. is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:03 schreef Tarado het volgende:
Als het door familie wordt opgestuurd is het toch ook niet echt vers meer?
Ik krijg er wel trek van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
Anders gewoon naar de toko in de dichtsbijzijnde stad/groter dorp dan maar
Ja, neem je weleens saté?quote:
Voor jou saté kambing.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Karzai het volgende:
Het was een gezellig daggie topweer ook en Mickey kan best goed dansen
Ook niet verkeerd zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag nog een saté ajam (links) en een saté gambing (rechts) gegeten.![]()
Gambing was erg lekker.
dittoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig zijn we er weer voor een jaar af.
Ja, hier (in Schubbekutteveen) was het ook weer gezellig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:08 schreef Deisyy het volgende:
Koninginnnedag is zoveel leuker als het prachtig weer is
? dat heb je dan lang volgehouden, dat niet vliegen, waar is het?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Deze weken moeten we de tweede termijn van de geboekte vakantiehuisjes betalen. Het komt dichterbij!
En voor mij wordt het de eerste keer vliegen.
Ja, ik had het ook gerust zo gelaten, dat niet vliegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
? dat heb je dan lang volgehouden, dat niet vliegen, waar is het?
Ik weet er inmiddels het nodige van. Advies is goed drinken (geen alcohol) omdat je op hoogte sneller uitdroogt (is dikker bloed), bewegen en de kous dragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:01 schreef Tarado het volgende:
In principe heb je met vliegen meer kans op trombose maar op een vlucht van max anderhalf uur tov een autorit van 9 zal dat wel te verwaarlozen zijn
Ik neem altijd een aspirientje als ik een lange vlucht hebquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet er inmiddels het nodige van. Advies is goed drinken (geen alcohol) omdat je op hoogte sneller uitdroogt (is dikker bloed), bewegen en de kous dragen.
Bij risicogebeurtenissen zou ik ook nog een paar dagen kunnen spuiten met antistollingsmiddel. Maar voor een vliegreis van anderhalf uur lijkt me dat wat overkill.
Naar Vlieland, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:53 schreef sacha het volgende:
dan ga je de volgende keer maar lekker in ons tenthuis, zo'n bootreis overleven je benen wel
Heb jij het topic gelezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Marmaris turkije, ergens in hoogzomertijd geloof ik.
Heb jij vakantie plannen?
Ja, of je gaat met je zgn. 19 jaar niet in een bejaardenreeks hangen op FOK! om daar werkelijk alle dames aan te schrijven. Je zou het eens bij leeftijdgenoten kunnen zoeken. Als je dat lef niet hebt, ja houdt het ook op he? Wees dan maar fan van Patricia Paay.quote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dunno....
Het lijkt voor mij haast ook alsof vrouwen van 30 eerder op iemand van mijn leeftijd vallen dan iemand van 20...
Zoals meerdere vrouwen zeiden in dit topic: Dan gaan meisjes achter mannen aan van 5-10 jaar ouder
Dus wellicht voel ik ook gewoon meer aantrekkingskracht vanuit die vrouwen uit.. En val ik eerder op die vrouwen dan meisjes van 5 jaar jonger?
quote:
Ben jij niet atheistisch dan? En wat geloof je dan precies? Belangstelling.quote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op FOK!? Heel veel mensen. Zie F&L en TRU.
Maar in TRU mag ik niet meer posten, mijn (atheïstische) vriend wel, maar die is iets genuanceerder dan dat ik ben.
Ik had gegoogeld op tenthuis en Vlieland.quote:
Hou ze vast he? Niet dat ze het forum oprollen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:03 schreef sacha het volgende:
hangt er van af wanneer je komt, voor en naseizoen ben ik flexibel, hoogseizoen / schoolvakanties moet je rekenen op 525 per week maar dan heb je ook wat
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, of je gaat met je zgn. 19 jaar niet in een bejaardenreeks hangen op FOK! om daar werkelijk alle dames aan te schrijven. Je zou het eens bij leeftijdgenoten kunnen zoeken. Als je dat lef niet hebt, ja houdt het ook op he? Wees dan maar fan van Patricia Paay.
Je bent hopelijk niet dement?quote:
Je post komt erg aanvallend op me over, alsof ik hier zit om de vrouwen te versieren ofzo...quote:
19 toch?quote:
Ik las ook iets over zogenaamd 19 dus vandaar dat ik het vroegquote:
Volgens mij ook en hij stelde gewoon een vraag waar best een leuke discussie uit voort kwam.quote:
Och arme toch weer. Jij speelt wel graag het slachtoffertje he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je post komt erg aanvallend op me over, alsof ik hier zit om de vrouwen te versieren ofzo...
Ben vanaf morgen weer een poos weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Mickeys het volgende:
Hey Staal, jou had ik een tijdje gemist.... Alles goed?
Ow, jammer dat je weer weggaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben vanaf morgen weer een poos weg..
Hoe vaar jij?
Ik vis hier niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef Staal het volgende:
Je kunt niet meer krijgen dan waarmee je je weet te omringen. Meer is er niet.
Dagje Amsterdamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar tussen wal en schip, goede en slechte dagen maar maak veel lol. Heb je mogelijk wel gelezenLief dat je het vraagt
En zo is het maar net, dat zijn de mooie en leuke dingenquote:
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zittenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vis hier niet.
En wat staat daar? Ik snap het niet.
Okay.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zitten
Niks van aantrekken hoor.quote:
Ik had juist het verdwalen in een voor mij niet al te vreemde stad, 2 maanden geleden in Valencia, waar ik al jaren kom maar nooit in mn eentje in een hotel geweest altijd bij kennisen familie of zo .. Maar vanwege omstandigheden zat dat er deze keer niet in ... Spreek ik af met mn dochter ben ik gewoon de weg kwijt en dat gebeurt me bijna nooit ... Dat gebeurt met van die winkels die vier in- en uitgangen hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En zo is het maar net, dat zijn de mooie en leuke dingen
Mooi gezegd Mickeys.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Mickeys het volgende:
Laten we nou lief zijn voor elkaar. Je hoeft niet iedereen te mogen, maar lief zijn kan toch wel?
Je moet ook niet FoK!ken en eten tegelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
Goed, ik begin nu ook als een bejaarde te eten... alles over mijn broek heen.. GRMBL
Lol, moet je even inbeelden dat ik al dagenlang mijn ex-to-be wel zou willen vermoorden, in honderdduizend stukken wil hakken, vervolgens levendig wil verbranden zodat niemand hem ooit nog terug kan vinden en er ook ooit maar een spoor naar mij verwijst.... maar ik hou me in!quote:
Ah, dat was het. lolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet FoK!ken en eten tegelijk
Haha, herkenbaar. Maar in het buitenland? wouw... nightmarequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had juist het verdwalen in een voor mij niet al te vreemde stad, 2 maanden geleden in Valencia, waar ik al jaren kom maar nooit in mn eentje in een hotel geweest altijd bij kennisen familie of zo .. Maar vanwege omstandigheden zat dat er deze keer niet in ... Spreek ik af met mn dochter ben ik gewoon de weg kwijt en dat gebeurt me bijna nooit ... Dat gebeurt met van die winkels die vier in- en uitgangen hebben
Maar goed uiteindelijk de weg terug gevonden
Ik heb altijd een goed richtingsgevoel, dit was 1 van de weinige keren em dat in een city waar ik al 25 jaar kom... Maar goed in een onbekende stad denk ik dat ik beter presteerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Maar in het buitenland? wouw... nightmare
Nee hoor. Het staat iedereen vrij. Maar laat KT geen onzin als waarheid debiteren m.b.t. oudere vrouwen als jonge 19/22-jarige snotneus omdat hij zich nogal beperkt voelt blijkbaar. Dan zeg ik wel van goh, probeer eens te vissen in een frisse jonge vijver, zoek mensen op die beter bij je leeftijd passen. Maar goed, dat lef heeft hij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Staal jou hier niet zo ziet zitten
Ja dan gaat het mis met het etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, moet je even inbeelden dat ik al dagenlang mijn ex-to-be wel zou willen vermoorden, in honderdduizend stukken wil hakken, vervolgens levendig wil verbranden zodat niemand hem ooit nog terug kan vinden en er ook ooit maar een spoor naar mij verwijst.... maar ik hou me in!
Neem een abonnementje joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor.
Ik zie Staal ook hier niet zo zitten en eigenlijk nergens.
Tis wat meid... Ik vis hier niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee hoor. Het staat iedereen vrij. Maar laat KT geen onzin als waarheid debiteren m.b.t. oudere vrouwen als jonge 19/22-jarige snotneus omdat hij zich nogal beperkt voelt blijkbaar. Dan zeg ik wel van goh, probeer eens te vissen in een frisse jonge vijver, zoek mensen op die beter bij je leeftijd passen. Maar goed, dat lef heeft hij blijkbaar niet.
Enfin, therapeutje zegt kennelijk dat hij moet aangeven wanneer hij zich aangevallen voelt en dat doet KT slachtofferig natuurlijk dolgraag en hangt verder als pikkie vooral rond in een reeks voor de ouderen op FOK! Nou ja, toe maar.
Maar het staat mij vrij om dat toch wel op te merken..
Dat heb je dan verkeerd geïnterpreteerd, want ik ben wel een atheïst. Je hebt zelfs nog in mijn topic daarover gepost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
Ben jij niet atheistisch dan? En wat geloof je dan precies? Belangstelling.
Ho ! iemand die je moeder had kunnen zijn meid noemen? Dat zou ik een belediging vinden. Een meid is iemand die je voor een appel en een ei inhuurt en harder dan alle andere mensen de meest smerige klusjes laat opknappen. Maar dat is mijn mening hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat meid... Ik vis hier niet.
En ik vind je reactie niet heel normaal, erg aanvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |