En dat is minder dan vorige jaren, kun je nagaan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ruim 700.000 mensen !![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_gemoedelijk__.html
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor mijn beautyslaapje.... Naar boven en dus snoezelen...
Hefvun allemaal
Hehe wat dacht je van mij, ik heb vanmorgen een wasje gedraaid, opgehangen, macaronisaus gemaakt om in te vriezen en tv gekeken. Daarna maar even buiten geweestquote:Op maandag 30 april 2012 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga afwassen ik heb genoeg geslapen vandaag![]()
Slaap lekker !
nah.. afwas dan maar![]()
spannend leven heb ik toch
ik had geen benen meer over, kwam m'n nichtje ook nog tegen die ging de stad weer inquote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwendijk waarschijnlijkKlinkt hardstikke gezellig. Flink eind gelopen zeg! Van het centrum naar het Westerpark.
Leidseplein hebben we overgeslagen, ik ben geen toeristquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)t-valt-in-het-water/
Het lijkt wel of alleen Alex en Maxima te eten krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Wat zijn sommige dun! Dat is niet slank meer.
En die ene, die niet zo knappequote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt wel of alleen Alex en Maxima te eten krijgen
Wie wel in dit topic ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ene, die niet zo knappeIk weet al die namen niet.
Doe er dan een plaatje bij, nu moet ik ook nog zoekenquote:Op maandag 30 april 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Even opgezocht op de website van het Koninklijk HuisJa, die hebben een website, Laurentien bedoel ik.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan een plaatje bij, nu moet ik ook nog zoeken
Schavuitquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb van dichtbij gezien kon zelfs even onder d'r rokje gluren
Hele mooie benen heeft ze
quote:
Maar dat zal niet vandaag geweest zijnquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb van dichtbij gezien kon zelfs even onder d'r rokje gluren
Hele mooie benen heeft ze
En. was het wat, de dochter?quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Leuke moeder die vond mij wel de ideale schoonzoon volgens mij (Of ze zat met me te flirten terwijl ze een man heeft dat kan ook, maar het kwam over alsof ze mij aan het hosselen was voor haar dochter)
Jawel, maar te jong voor mij denk ik... (Ik val op oudere vrouwenquote:
jaar of 4 geleden, ze was op visite bij het kantoor waar ik toen werktequote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zal niet vandaag geweest zijn
Dat is de reden dat mannen altijd EERST de trap op moeten volgens de etiquettequote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze liep de trap op en ik moest wachten, en ja dan kijk je even naar boven
Hoe jong is jong? Jeetje man, je bent zelf pas 19quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar te jong voor mij denk ik... (Ik val op oudere vrouwen)
Moeders zag er leuk uit. Ze hadden beide super mooie blauwe ogen (Net als ikMooie babies met blauwe ogen... )
Ja en ik heb een enorm jong koppie...quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hoe jong is jong? Jeetje man, je bent zelf pas 19
19 en 16, moet kunnenquote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en ik heb een enorm jong koppie...
Ik denk 16?...
Achja, het zit me niet mee
Ah ok, maar toch even glurenquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is de reden dat mannen altijd EERST de trap op moeten volgens de etiquette
[..]
Ik stond eerbiedig naast de trap ik liep er niet achter
Ok dat kanquote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik heb niks met jonge meisjes... Val daar niet op sorry
Ja dat zal wel. Als een man de trap oploopt zie je niet zoveel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je je ziet dat als man dan gewoon volgens mij
35 ofzo. (Hmm, wel jonge moederquote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat kanMaar ik gok dat de moeder wel ietsjes te oud was hoor.
Maar wellicht was het meisje 15... Ik weet het niet, als ze echt een beetje 18 leek ofzo dan had ik er geen problemen mee, ze kwam echt jong overquote:
Ze had ook een man, dus dan is het sowieso uitgeslotenquote:Op maandag 30 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik geloof best dat ze leuk was, maar je moet wel realistisch blijven, 35 (als ze dat was) en 19 gaat echt niet werkenZEKER niet als ze een dochter heeft die bijna net zo oud is als je zelf bent.
Dat zeg ik, dan sluit ik het sowieso uitquote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Nee dat is echt heel fout, vreemdgaan
als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Dat heb ik dan gemist, wat zou de verassing dan zijn ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)t-valt-in-het-water/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |