SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
dat ziet er gezellie en gemoedelijk uit!quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef golfer het volgende:
Impressie uit Bloemendaal en Haarlem:
KLIK!
quote:Op maandag 30 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
Ik is weer thuis. Het is wel duidelijk dat jullie dingen zien die er helemaal niet zijn. We hebben gewoon een hele gezellige dag gehad.dat was toch de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Wat was de bedoeling?quote:
Ja dat wel, maar waarom zie ik bij velen een soort reactie alsof Karzai en ik een nieuw stel zouden zijn?quote:
euuuh... *nadenkt*quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar waarom zie ik bij velen een soort reactie alsof Karzai en ik een nieuw stel zouden zijn?
quote:
Je weet maar nooit?!quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar waarom zie ik bij velen een soort reactie alsof Karzai en ik een nieuw stel zouden zijn?
Klopt dat je het nooit weet, maar nee dames. Ik lig in scheiding en voordat ik uberhaupt maar aan een ander denk zal ik dat eerst netjes afhandelen.quote:
Oh, dus we moeten nog even wachten voordat je weer versierbaar bent?quote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
Klopt dat je het nooit weet, maar nee dames. Ik lig in scheiding en voordat ik uberhaupt maar aan een ander denk zal ik dat eerst netjes afhandelen.
Je moet nooit oude zooi meenemen een nieuwe in... noem het old-fashion of zoietsquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten nog even wachten voordat je weer versierbaar bent?
Dat is het belangrijkste tochquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
Maar desalniettemin heb ik in ieder geval een hele gezellige, zonnige, genietende, lachende dag gehad
Inderdaadquote:
Verdwaal je gauw dan ? Of ben je nog nooit eerder in Amsterdam geweest?quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
InderdaadKarzai heeft goed voor me gezorgd en goed op mij gelet dat ik niet zou verdwalen in de grote menigte
Ik is weer thuis. Het is wel duidelijk dat jullie dingen zien die er helemaal niet zijn. We hebben gewoon een hele gezellige dag gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke voeten.
Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad![]()
Nog nooit eerder met K-dag in Amsterdam geweest en ik ben ook nog maar 162cm hoog dus tja, veel ruggen gezien op sommige plekkenquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdwaal je gauw dan ? Of ben je nog nooit eerder in Amsterdam geweest?
Tnx dearquote:
Vreselijkquote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef Aleandra het volgende:
Leuk!!
Heb hier vanmiddag op de braderie ook een 'wild' optreden gezien. Was alleen van de eigenaar van de locale shoarmatent. Vrienden van me hadden hem zo gek gekregen dattie zijn keyboard naar buiten had gesleept en persoonlijk voor wat vermaak ging zorgen.
Nou vermakelijk was het wel, ik miste alleen nog de buikdanseressen.
Het vervelende is alleen dat hij er geen genoeg van krijgt.
Ik ben hem al gesmeerd, woon iets verder door en zit nu lekker in mijn tuin maar ik hoor het kattengejank van dat orgeltje nog steeds.
Hoor ook nog steeds mensen lachen dus hij zal nog wel effe doorgaan ben ik bang
Waar zijn jullie geweest? Echt in het centrum of een andere buurt?quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
InderdaadKarzai heeft goed voor me gezorgd en goed op mij gelet dat ik niet zou verdwalen in de grote menigte
Nieuwstraat (geloof ik) en toen onderlangs de dam over gestoken, de grachten onveilig gemaakt en heerlijke shangria gedronken vanwaar de foto ook is, toen door naar westerpark waar we anderen tegenkwamen en toen met zijn allen terug gelopen richting de spuistraat en daar bij cafe schuim nog een tijd gezet. Daarna zijn Karzai en ik via diverse grachten richting station geslingerd. Onderweg nog bij een achteraf soort steakhouse cafetaria gegeten. Ben toen netjes naar de trein gebracht.quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zijn jullie geweest? Echt in het centrum of een andere buurt?
Ik is weer thuis. Het is wel duidelijk dat jullie dingen zien die er helemaal niet zijn. We hebben gewoon een hele gezellige dag gehad.Maak je niet druk, lullen doen ze toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er ontspannen uit zo die voetjes en leuk dat Karzai zo goed op je heeft gepast !
Ik ben de deur niet uitgeweest![]()
![]()
Ik dacht steeds, moet ik nou niet effe gaan kijken, maar neh... toch geen zin in![]()
Leuk ! gewoon leuk, niks achter zoekenquote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nieuwstraat (geloof ik) en toen onderlangs de dam over gestoken, de grachten onveilig gemaakt en heerlijke shangria gedronken vanwaar de foto ook is, toen door naar westerpark waar we anderen tegenkwamen en toen met zijn allen terug gelopen richting de spuistraat en daar bij cafe schuim nog een tijd gezet. Daarna zijn Karzai en ik via diverse grachten richting station geslingerd. Onderweg nog bij een achteraf soort steakhouse cafetaria gegeten. Ben toen netjes naar de trein gebracht.
Nieuwendijk waarschijnlijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nieuwstraat (geloof ik) en toen onderlangs de dam over gestoken, de grachten onveilig gemaakt en heerlijke shangria gedronken vanwaar de foto ook is, toen door naar westerpark waar we anderen tegenkwamen en toen met zijn allen terug gelopen richting de spuistraat en daar bij cafe schuim nog een tijd gezet. Daarna zijn Karzai en ik via diverse grachten richting station geslingerd. Onderweg nog bij een achteraf soort steakhouse cafetaria gegeten. Ben toen netjes naar de trein gebracht.
Volgens mij zoek jij overal iets achterquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk ! gewoon leuk, niks achter zoeken![]()
vin ik echt leuk
Hier is vanmorgen alleen even lawaai geweest, werd ik wakker van kan ook 's middagsquote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef Aleandra het volgende:
Leuk!!
Heb hier vanmiddag op de braderie ook een 'wild' optreden gezien. Was alleen van de eigenaar van de locale shoarmatent. Vrienden van me hadden hem zo gek gekregen dattie zijn keyboard naar buiten had gesleept en persoonlijk voor wat vermaak ging zorgen.
Nou vermakelijk was het wel, ik miste alleen nog de buikdanseressen.
Het vervelende is alleen dat hij er geen genoeg van krijgt.
Ik ben hem al gesmeerd, woon iets verder door en zit nu lekker in mijn tuin maar ik hoor het kattengejank van dat orgeltje nog steeds.
Hoor ook nog steeds mensen lachen dus hij zal nog wel effe doorgaan ben ik bang
Nee juist niet, daarom zei ik het erbij !quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij overal iets achterMaar eens, gewoon gezellig een dagje uit, leuk
Dat je het erbij zet, zegt mij al genoegquote:Op maandag 30 april 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom zei ik het erbij !
Ik word altijd verkeerd begrepengewoon leuk, meer niet
Dat doet hij overal en die irritante smilies van hemquote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
BansheeBoy is weer lekker aan het trollen zie ik in ''dat'' topic, maar ik zal maar
niet meer reageren anders ''zet ik mezelf weer voor lul'' en dat kenne we niet
hebben natuurlijk![]()
Dat ze er nog intrappen snap ik trouwen niet, maar geinig is het wel
Daarom in je eentje zou je denk ik niet weten waar je zoeken moest in die druktequote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Mickeys het volgende:
Ow ik begrijp je niet verkeerd hoor Fann..
Moet wel zeggen dat ik nu bekaf ben en mijn voeten zijn een beetje geirriteerd.. maar verder....
Was in ieder geval heel blij met de lieve en zorgzame Karzai. Weet zeker dat ik mij, zonder hem, verloren had gevoeld.
jah.. heel irritantquote:Op maandag 30 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doet hij overal en die irritante smilies van hemdaar gaan mijn haren recht overeind van staan.
Ik heb een keertje compleet vastgezeten in de Kalverstraatquote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Reden ook dat ik nooit meer de stad in ga, een paar jaar geleden in de drukte midden in de Kalverstraat terecht gekomen, verschrikkelijk.
Vorig jaar ben ik nog wel even naar het Museumplein geweest, maar het scheelt dat ik vanaf de andere kant kom (vanaf het Concertgebouw zeg maar), dan kom je er makkelijker dan als je vanuit de stad komt.
Bedoeling was een heel klein hakje... Geen stelten hoor.. die overigens wel diverse malen gezien en hebben we nog smakelijk om gelachen. Je kunt het aan het gezicht van de betreffende vrouw al zien. Meer dan 4 mm plamuur? dan stelten van 10cm of hogerquote:Op maandag 30 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom in je eentje zou je denk ik niet weten waar je zoeken moest in die drukte![]()
En gelukkig geen hoge hakken anders had je nu geen voeten meer over gehad,
serieus
Ik zag vanmorgen/middag de prinsessen op tv, sommige hadden ook echt heel hoge hakken aan, toen zat ik ook te denken: mijn hemel, hoe houden ze dat vol!quote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedoeling was een heel klein hakje... Geen stelten hoor.. die overigens wel diverse malen gezien en hebben we nog smakelijk om gelachen. Je kunt het aan het gezicht van de betreffende vrouw al zien. Meer dan 4 mm plamuur? dan stelten van 10cm of hoger
Domquote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedoeling was een heel klein hakje... Geen stelten hoor.. die overigens wel diverse malen gezien en hebben we nog smakelijk om gelachen. Je kunt het aan het gezicht van de betreffende vrouw al zien. Meer dan 4 mm plamuur? dan stelten van 10cm of hoger
Die wegen stuk voor stuk ook bijna niks.quote:Op maandag 30 april 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen/middag de prinsessen op tv, sommige hadden ook echt heel hoge hakken aan, toen zat ik ook te denken: mijn hemel, hoe houden ze dat vol!
Hou je hun gewicht bij ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die wegen stuk voor stuk ook bijna niks.
Nee he? Wat zijn sommige dun! Dat is niet slank meer.quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die wegen stuk voor stuk ook bijna niks.
Is dat echt zo?quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Wat zijn sommige dun! Dat is niet slank meer.
Ik ga afwassen ik heb genoeg geslapen vandaagquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor mijn beautyslaapje.... Naar boven en dus snoezelen...
Hefvun allemaal
En dat is minder dan vorige jaren, kun je nagaan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ruim 700.000 mensen !![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_gemoedelijk__.html
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor mijn beautyslaapje.... Naar boven en dus snoezelen...
Hefvun allemaal
Hehe wat dacht je van mij, ik heb vanmorgen een wasje gedraaid, opgehangen, macaronisaus gemaakt om in te vriezen en tv gekeken. Daarna maar even buiten geweestquote:Op maandag 30 april 2012 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga afwassen ik heb genoeg geslapen vandaag![]()
Slaap lekker !
nah.. afwas dan maar![]()
spannend leven heb ik toch
ik had geen benen meer over, kwam m'n nichtje ook nog tegen die ging de stad weer inquote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwendijk waarschijnlijkKlinkt hardstikke gezellig. Flink eind gelopen zeg! Van het centrum naar het Westerpark.
Leidseplein hebben we overgeslagen, ik ben geen toeristquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)t-valt-in-het-water/
Het lijkt wel of alleen Alex en Maxima te eten krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Wat zijn sommige dun! Dat is niet slank meer.
En die ene, die niet zo knappequote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt wel of alleen Alex en Maxima te eten krijgen
Wie wel in dit topic ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En die ene, die niet zo knappeIk weet al die namen niet.
Doe er dan een plaatje bij, nu moet ik ook nog zoekenquote:Op maandag 30 april 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Even opgezocht op de website van het Koninklijk HuisJa, die hebben een website, Laurentien bedoel ik.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan een plaatje bij, nu moet ik ook nog zoeken
Schavuitquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb van dichtbij gezien kon zelfs even onder d'r rokje gluren
Hele mooie benen heeft ze
quote:
Maar dat zal niet vandaag geweest zijnquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb van dichtbij gezien kon zelfs even onder d'r rokje gluren
Hele mooie benen heeft ze
En. was het wat, de dochter?quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Leuke moeder die vond mij wel de ideale schoonzoon volgens mij (Of ze zat met me te flirten terwijl ze een man heeft dat kan ook, maar het kwam over alsof ze mij aan het hosselen was voor haar dochter)
Jawel, maar te jong voor mij denk ik... (Ik val op oudere vrouwenquote:
jaar of 4 geleden, ze was op visite bij het kantoor waar ik toen werktequote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zal niet vandaag geweest zijn
Dat is de reden dat mannen altijd EERST de trap op moeten volgens de etiquettequote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze liep de trap op en ik moest wachten, en ja dan kijk je even naar boven
Hoe jong is jong? Jeetje man, je bent zelf pas 19quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar te jong voor mij denk ik... (Ik val op oudere vrouwen)
Moeders zag er leuk uit. Ze hadden beide super mooie blauwe ogen (Net als ikMooie babies met blauwe ogen... )
Ja en ik heb een enorm jong koppie...quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hoe jong is jong? Jeetje man, je bent zelf pas 19
19 en 16, moet kunnenquote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en ik heb een enorm jong koppie...
Ik denk 16?...
Achja, het zit me niet mee
Ah ok, maar toch even glurenquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is de reden dat mannen altijd EERST de trap op moeten volgens de etiquette
[..]
Ik stond eerbiedig naast de trap ik liep er niet achter
Ok dat kanquote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik heb niks met jonge meisjes... Val daar niet op sorry
Ja dat zal wel. Als een man de trap oploopt zie je niet zoveel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je je ziet dat als man dan gewoon volgens mij
35 ofzo. (Hmm, wel jonge moederquote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat kanMaar ik gok dat de moeder wel ietsjes te oud was hoor.
Maar wellicht was het meisje 15... Ik weet het niet, als ze echt een beetje 18 leek ofzo dan had ik er geen problemen mee, ze kwam echt jong overquote:
Ze had ook een man, dus dan is het sowieso uitgeslotenquote:Op maandag 30 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik geloof best dat ze leuk was, maar je moet wel realistisch blijven, 35 (als ze dat was) en 19 gaat echt niet werkenZEKER niet als ze een dochter heeft die bijna net zo oud is als je zelf bent.
Dat zeg ik, dan sluit ik het sowieso uitquote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Nee dat is echt heel fout, vreemdgaan
als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Dat heb ik dan gemist, wat zou de verassing dan zijn ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)t-valt-in-het-water/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |