quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik ga mezelf gewoon dwingen om even naar buiten te gaan, het wordt mooi weer, hier vlakbij is iets georganiseerd, dus reden genoeg om niet binnen te blijven.
Maaaar, ik heb thuis nog zat te doen, omdat ik gisteren en vandaag geen fut had, ik zat beetje in de put eigenlijk, zomaar zonder reden. Nu naar bed en bijtijds op
Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef Soury het volgende:
Stelletje jank wijven, ga gewoon een rondje lopen.. Snif snif Daar knap je van op
Beterquote:
Dan zwelg je lekker in je narigheid.quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoef helemaal niet op te knappen. Wat denk je wel niet.
Dat wordt een gedoe om daar te komenquote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
kom naar het westerpark denk dat ik daar naartoe ga
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
ik koop altijd een foute elpee op koninginnedag
Dozen met lp's maar weg doen neequote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.
ja dat kan ookquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
http://www.bloemendaal.nl(...)wsitem/article/2614/
Er staat hier nog een doos volquote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
ik koop altijd een foute elpee op koninginnedag
Dat zijn de betere plannen. Waarheen, wanneer?quote:
En toen zei je tegen Golfer: 8 dagen naar Madeira, my dear.quote:
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zo'n klein eilandje.
We zijn al weken aan het lonken naar die vakantie... nu open ik weer die link, krijg je pp 25 euro korting op die reis.
Eind vd maand krijgen we vak. geld, dus we dachten hoppa, doen!
In 2010 voor het laatst een week weg geweest, dus het mocht
Italiëquote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zo'n klein eilandje.
We zijn al weken aan het lonken naar die vakantie... nu open ik weer die link, krijg je pp 25 euro korting op die reis.
Eind vd maand krijgen we vak. geld, dus we dachten hoppa, doen!
In 2010 voor het laatst een week weg geweest, dus het mocht
Dat is weer een minpuntje.quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef Karzai het volgende:
Krijg nou wat Cristiano Ronaldo, is geboren op Madeira
Wij hebben helemaal nog geen vakantieplannen, ik weet ook nog niet of, waarheen en wanneer we dan zouden gaan, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 30 april 2012 00:40 schreef Bluezz het volgende:
We hadden eerst Schotland, Engeland, Ierland, (makkelijk hiervandaan met de boot) of weer Italië (ander deel) in gedachten.. toen ineens zaten we op Spanje of Portugal.. doordenken, zoeken en ineens zei golfer : Madeira! En we wisten van vriendjes op FOK dat die er ook voor vielen.... dus Travel nalezen.
Toen rondkijken voor flydrive (we willen nooit op 1 plek) nou en toen was het snel voor elkaar.
In het voorjaar is het een bloemeneiland, maar ook in september is het nog mooi aan de plaatjes te zien. We zijn geen echte wandelaars (meer) dus vandaar is een huurautootje een must.
Lekker rondtrekken en zien waar we uitkomen met 3 vaste hotels die al besproken zijn.
Als je dat geweten hadquote:
Dat was toch van Ted de Braak?quote:Op maandag 30 april 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
........
Een glaasje madeira my dear"
......ll
Waarom is hij en viespeuk?quote:Op maandag 30 april 2012 00:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toch van Ted de Braak?
Ouwe viespeuk
Ruik maar eens aan zijn vinger!quote:
Omdat:quote:
Als deze vuiligheid aan je brein ontspruit ben je gewoon een viespeukquote:
Hier een foto van de dader!quote:Je bent pas zeventien, ik weet het wel
Ik kon je vader wezen
Ik zou beter moeten weten
Foto van de smeerlap:quote:Ik weet niet of het goed of slecht is
Dat ik met je vrijen wou
En wat een ander ook mag zeggen
Ik vond het fijn bij jou
Zoals je naast me ligt te slapen
Zo heb ik jou nog niet gezien
Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Ach Robert even buiten goed luchten en hij kan weer jaren mee.quote:Op maandag 30 april 2012 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Allebei helemaal leuke mannuh
Al is Robert al een tijdje deut.
sweet dreamsquote:
Je bent gewoon zenuwachtigquote:Op maandag 30 april 2012 05:31 schreef Mickeys het volgende:
Ook goedemorgen stelletje nachtbrakers
En ik weet het, ik ben onwijs vroeg maar kan niet meer slapen
Jij is ook op tijd wakkerquote:Op maandag 30 april 2012 07:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtigzou ik ook zijn
![]()
Maak er gewoon een leuke dag van op je sneakers en Karzai weet de weg in
Amsterdam wel denk ik, dus er kan weinig gebeuren.
Veel plezier straks samen en voor jou is het gewoon wel héél leuk omdat het voor jou
de eerste keer is dat je Koninginnedag gaat meemaken in Amsterdam.
Gewoon van genieten en Karzai zorgt wel voor je![]()
Have Fun !
Jah, ik heb weer honger ik ga een bak Brinta maken en dan terug naar mijn nestquote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij is ook op tijd wakker
Lol, nee joh, het is maandag en dan moet ik er volgens mijn biologische klok om kwart voor 5 uit. Lag toen dus ook al mooi wakker en wou nog even omdraaien en verder snoezen... mooi niets van dat alles.
Maar ik heb er wel zin in. Zo even douchen en kijken voor iets niet al te warm... Beetje kleur erbij pakken zou ook niet verkeerd zijn
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.quote:Op maandag 30 april 2012 08:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, ik heb weer honger ik ga een bak Brinta maken en dan terug naar mijn nest![]()
Gewoon iets leuks en wat prettig zit aantrekken komt best goed.
Op de eerste en enige meet waar ik ooit ben geweest , met Laysahad ik
2 minuten vvan te voren pas besloten ik had een ik had een 06 nummer gekregen
van één van de aanwezigeen ik ben zo de deur uitgelopen, in mijn spijkerbroek, laarzen,
zonder make-up en mijn haar in een stomme knoten een veeeeeeeel te dikke trui,
want ik dacht dat het wel koud zou zijn maar het was bloedheetzeker in de nachttent waar
of kroeg waar we uiteindelijk zijn beland, en ik heb me prima vermaakt![]()
Ik zal er wel niet op mijn best hebben uitgezien, but who care's![]()
En dat was een leuk cluppie, geen natrappen achteraf en al dat soort ellende,
da's bij sommige meets wel anders verlopen, maar laten we het daaaaaaaaar
maar niet over hebben![]()
Oké en nu de Brinta !
Nogmaals, veel Plezier !!
doei doei...
Lekker, is aan het doorlopen nuquote:Op maandag 30 april 2012 08:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.![]()
Koffie iemand?
Oh, koffie, dat is een megastrak planquote:Op maandag 30 april 2012 08:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.![]()
Koffie iemand?
Ik las dat ze ook Luv kleding gaat verkopenquote:Patty (Brard) verkoopt morgen de kleding op de vrijmarkt in Amsterdam Oud Zuid, aan de Beethovenstraat. Ze doet dit bij Tilly's nagelstudio, waar de diva vaker te vinden is. 'Oranje nagels en de kast van Patty', luidt de omschrijving op Twitter.
Ow jakkes, van die Nel Veerkampjes en soepjurken.. Bahquote:Op maandag 30 april 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik straks even naar de Beethovenstraat loop
[..]
Ik las dat ze ook Luv kleding gaat verkopen![]()
De Luv jurkjes waren leuk! Van de korte, strakke leren jurkjes. Niet dat ik het ga kopen, maar wel leuk om even te kijken.quote:Op maandag 30 april 2012 09:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow jakkes, van die Nel Veerkampjes en soepjurken.. Bah
Goedemorgenquote:
Zo'n platte buik heb ik (nog) niet. Maar goed dat die lintjes zo laag hangen, volgens mij kun je anders liplezenquote:Op maandag 30 april 2012 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De Luv jurkjes waren leuk! Van de korte, strakke leren jurkjes. Niet dat ik het ga kopen, maar wel leuk om even te kijken.
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval mooi weer, werd ook weer eens tijdquote:Op maandag 30 april 2012 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Mickey en Karzai. Die vieren samen koninginnedag in Amsterdam.
quote:Op maandag 30 april 2012 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Mickey en Karzai. Die vieren samen koninginnedag in Amsterdam.
Echt? shit. Kan die koningin niet vaker jarig zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]Oh wat leuk. En inderdaad ontzettend mazzel met het weer, morgen is het weer droevig.
Ik liep naar het Stadionplein, maar daar was een betaald event, allemaal hekken om het Stadion, niets te zien dus. Daarna weer teruggelopen en toen zag ik ZOVEEL mensen richting stad/Beethovenstraat lopen dat ik maar weer ben omgedraaidquote:Op maandag 30 april 2012 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? shit. Kan die koningin niet vaker jarig zijn.
Vondelpark was leuk maar druk, dus niet lang rondgelopen plus dat ik mijn camera met lege batterij had mee gezeuld.
Ik heb al jaren geen zin meer in die drukte ....quote:Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik liep naar het Stadionplein, maar daar was een betaald event, allemaal hekken om het Stadion, niets te zien dus. Daarna weer teruggelopen en toen zag ik ZOVEEL mensen richting stad/Beethovenstraat lopen dat ik maar weer ben omgedraaidDaar had ik geen zin in.
Vanmiddag lekker op balkon in de zon gezeten.
Vandaar dat ik meteen rechtsomkeerd maakte toen ik die drukte zag, ik had er ook geen zin in. Ik was ook eigenlijk een beetje te laat, ik had eerst nog Koninginnedag op tv zitten kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen zin meer in die drukte ....
Mijn balkon maar eens schoongemaakt om straks in de zon te kunnen zitten...
Trekt de boel dicht ....![]()
![]()
Op AT5 of NED1?quote:Op maandag 30 april 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik meteen rechtsomkeerd maakte toen ik die drukte zag, ik had er ook geen zin in. Ik was ook eigenlijk een beetje te laat, ik had eerst nog Koninginnedag op tv zitten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
Als je in Amsterdam in het Vondelpark was had je een leuk optreden in het wild kunnen bekijken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |