Ach Robert even buiten goed luchten en hij kan weer jaren mee.quote:Op maandag 30 april 2012 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Allebei helemaal leuke mannuh
Al is Robert al een tijdje deut.
sweet dreamsquote:
Je bent gewoon zenuwachtigquote:Op maandag 30 april 2012 05:31 schreef Mickeys het volgende:
Ook goedemorgen stelletje nachtbrakers
En ik weet het, ik ben onwijs vroeg maar kan niet meer slapen
Jij is ook op tijd wakkerquote:Op maandag 30 april 2012 07:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtigzou ik ook zijn
![]()
Maak er gewoon een leuke dag van op je sneakers en Karzai weet de weg in
Amsterdam wel denk ik, dus er kan weinig gebeuren.
Veel plezier straks samen en voor jou is het gewoon wel héél leuk omdat het voor jou
de eerste keer is dat je Koninginnedag gaat meemaken in Amsterdam.
Gewoon van genieten en Karzai zorgt wel voor je![]()
Have Fun !
Jah, ik heb weer honger ik ga een bak Brinta maken en dan terug naar mijn nestquote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij is ook op tijd wakker
Lol, nee joh, het is maandag en dan moet ik er volgens mijn biologische klok om kwart voor 5 uit. Lag toen dus ook al mooi wakker en wou nog even omdraaien en verder snoezen... mooi niets van dat alles.
Maar ik heb er wel zin in. Zo even douchen en kijken voor iets niet al te warm... Beetje kleur erbij pakken zou ook niet verkeerd zijn
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.quote:Op maandag 30 april 2012 08:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, ik heb weer honger ik ga een bak Brinta maken en dan terug naar mijn nest![]()
Gewoon iets leuks en wat prettig zit aantrekken komt best goed.
Op de eerste en enige meet waar ik ooit ben geweest , met Laysahad ik
2 minuten vvan te voren pas besloten ik had een ik had een 06 nummer gekregen
van één van de aanwezigeen ik ben zo de deur uitgelopen, in mijn spijkerbroek, laarzen,
zonder make-up en mijn haar in een stomme knoten een veeeeeeeel te dikke trui,
want ik dacht dat het wel koud zou zijn maar het was bloedheetzeker in de nachttent waar
of kroeg waar we uiteindelijk zijn beland, en ik heb me prima vermaakt![]()
Ik zal er wel niet op mijn best hebben uitgezien, but who care's![]()
En dat was een leuk cluppie, geen natrappen achteraf en al dat soort ellende,
da's bij sommige meets wel anders verlopen, maar laten we het daaaaaaaaar
maar niet over hebben![]()
Oké en nu de Brinta !
Nogmaals, veel Plezier !!
doei doei...
Lekker, is aan het doorlopen nuquote:Op maandag 30 april 2012 08:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.![]()
Koffie iemand?
Oh, koffie, dat is een megastrak planquote:Op maandag 30 april 2012 08:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 2x een meet georganiseerd en die waren zo leuk dat er zeker een derde bijkomt.![]()
Koffie iemand?
Ik las dat ze ook Luv kleding gaat verkopenquote:Patty (Brard) verkoopt morgen de kleding op de vrijmarkt in Amsterdam Oud Zuid, aan de Beethovenstraat. Ze doet dit bij Tilly's nagelstudio, waar de diva vaker te vinden is. 'Oranje nagels en de kast van Patty', luidt de omschrijving op Twitter.
Ow jakkes, van die Nel Veerkampjes en soepjurken.. Bahquote:Op maandag 30 april 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik straks even naar de Beethovenstraat loop
[..]
Ik las dat ze ook Luv kleding gaat verkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |