quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik ga mezelf gewoon dwingen om even naar buiten te gaan, het wordt mooi weer, hier vlakbij is iets georganiseerd, dus reden genoeg om niet binnen te blijven.
Maaaar, ik heb thuis nog zat te doen, omdat ik gisteren en vandaag geen fut had, ik zat beetje in de put eigenlijk, zomaar zonder reden. Nu naar bed en bijtijds op
Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef Soury het volgende:
Stelletje jank wijven, ga gewoon een rondje lopen.. Snif snif Daar knap je van op
Beterquote:
Dan zwelg je lekker in je narigheid.quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoef helemaal niet op te knappen. Wat denk je wel niet.
Dat wordt een gedoe om daar te komenquote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
kom naar het westerpark denk dat ik daar naartoe ga
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
ik koop altijd een foute elpee op koninginnedag
Dozen met lp's maar weg doen neequote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bob Marley live en alles van Boney M heb ik al.
ja dat kan ookquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
http://www.bloemendaal.nl(...)wsitem/article/2614/
Er staat hier nog een doos volquote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Karzai het volgende:
ik koop altijd een foute elpee op koninginnedag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |