Vast. Succes thuis en etc.quote:
Ik vind dat je zit te trollen. Vergeet niet dat dit 40+ is en dan jongere hier ook mogen posten, maar de main course is nog steeds 40+. Anders kan ik net zo goed in andere SC zitten maar die trekken mij niet. Maak dat alsjeblieft dan niet ook van deze reeks.quote:
Ik reageer op jullie, jullie hoeven niet op mij te reageren. Je maakt het er zelf naar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind dat je zit te trollen. Vergeet niet dat dit 40+ is en dan jongere hier ook mogen posten, maar de main course is nog steeds 40+. Anders kan ik net zo goed in andere SC zitten maar die trekken mij niet. Maak dat alsjeblieft dan niet ook van deze reeks.
Aloha... tja, de zon schijnt achter de wolken... anders zat ik lekker buiten met een goed boek, nagenietend van een mooie K-dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Aleandra het volgende:
Een goedenavond allemaal![]()
Lekker sfeertje hangt hier.
Altijd heeft een ander het gedaan. Nu graag stoppen met die onzin!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reageer op jullie, jullie hoeven niet op mij te reageren. Je maakt het er zelf naar.
Ik mag er misschien jonger uitzien voor mijn leeftijd, maar 19/22 vind ik zeker geen complimentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent 19/22? *Grijns*.
Als je negentien bent dan zijn eind twintigers al bejaard.
30?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag er misschien jonger uitzien voor mijn leeftijd, maar 19/22 vind ik zeker geen compliment
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, vertel mij wat ik gedaan heb, wijze vrouw die zegt dat ik dit begonnen ben.
Laat gaan joh...Slecht voor je goede humeurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollen
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richtingquote:
Dat je niet wijs bent dus? Zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie naar jou toe. KAPPEN met die onzin. Je zegt nu wederom iets wat niet klopt, dat is de reden dat je zit te trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Mee eenschquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat gaan joh...Slecht voor je goede humeur
Heb geloof ik een bak of 20 koffie tussen 5 en 8 gehad.... pas toen gingen de ogen ietwat verder open.. lolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richting![]()
Ik weet niet hoe het jullie verging vanmorgen, maar het viel mij nogal zwaar om een beetje op gang te komen.
Het onweerde vanochtend en toen heb ik me gewoon nog even omgedraaidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog ietwat overdreven, maar dat komt meer in de richting![]()
Ik weet niet hoe het jullie verging vanmorgen, maar het viel mij nogal zwaar om een beetje op gang te komen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Staal het volgende:
KT, toedels he? Als je dat al niet snapt.
Ik ga wat anders doen. Groeten aan FANN..
Heeeeyyyyyy ik geef om je...mind thequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]Nu heb ik het weer gedaan, tering , ik was effe in de keuken
Jij ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb geloof ik een bak of 20 koffie tussen 5 en 8 gehad.... pas toen gingen de ogen ietwat verder open.. lol
Ik wil jou echt geenzins aan wat dan ook verbinden hier...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]Nu heb ik het weer gedaan, tering , ik was effe in de keuken
Ah, dat was hier eerst om 2 uur en toen ik rond kwart over 6 bijna in Apeldoorn was. Wolkbreuk met onweer en in de verte zie je de zon opkomen.. erg vreemd gezicht en rare gewaarwordingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het onweerde vanochtend en toen heb ik me gewoon nog even omgedraaid
jemig, waar komt dat allemaal vandaan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd heeft een ander het gedaan. Nu graag stoppen met die onzin!
ik moest even 2 x lezen, want ik dacht: Oma feestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Het was wel ontzettend gezellig, we waren met 5 anderen op een ornajefeest in een Rotterdamse volksbuurt beland, waar Wolter Kroes ook nog op kwam treden, supergezellig!
Jullie hebben het ook gezellig gehad, las ik
Jah... was echt super en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.. alleen dan wel andere eettentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Het was wel ontzettend gezellig, we waren met 5 anderen op een ornajefeest in een Rotterdamse volksbuurt beland, waar Wolter Kroes ook nog op kwam treden, supergezellig!
Jullie hebben het ook gezellig gehad, las ik
Maakt het dan biquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks zijn we nog lesbokijk je uit
Welnee...ik heb geen lenzen in dus ik zie een heel stuk minderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks zijn we nog lesbokijk je uit
Ik snap er ook niet zoveel van, maar misschien kunnen we het aan Staal vragen, die viel over Kingtoppie heen (figuurlijk dan, want tja...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jemig, waar komt dat allemaal vandaan ?
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je niet wijs bent dus? Zou zomaar kunnen ja![]()
Wat klopt er niet? Waar is je argument? Waar onderbouw je die met feiten?
Ik kap hier mee, doe eens een beetje aan zelfreflectie ofzo.
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moest even 2 x lezen, want ik dacht: Oma feest
Ik moet gewoon nieuwe lenzen hebben geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linker
En de wandelstok hou je in welke hand?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rechterhand tikt sneller dan mijn linker
Jullie doen het niet? Beetje mij demoniseren met ongenuanceerde verwijten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.
Dankjewel, dit soort reacties stel ik wel op prijs. (Duidend op het 2e gedeelte uiteraard)quote:Grow up!
Negentien/tweeentwintig lijkt heel jong hier voor een aai over je bolletje. Feit is dat je geen kind meer bent en je best eens verantwoordelijkheid kan nemen en wilskracht kunt tonen om iets van je leven te maken.
Doe er vooral niks mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |