Ah leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wandelstok is verleden tijd, die heb ik allang ingeruild voor een rollator, waar ik allemaal knuffeltjes aan gehangen heb
Daar is niets mis mee hoor, maar ik vind het niet leuk als een SC zoals deze die eigenlijk onder de noemer 40+ valt ineens begint te lijken om 15/20+ en daar maakte ik mij even enorm druk over. Had ik niet moeten doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen een beetje moeite hebbenmet zijn leeftijd.
Hij mag hier toch gewoon posten?
20+ 30+ 40+ 50+ 80+ enzo
Dat stond in de oude OPquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen een beetje moeite hebbenmet zijn leeftijd.
Hij mag hier toch gewoon posten?
20+ 30+ 40+ 50+ 80+ enzo
oh. ook opgevoerd met lachgas? Dat wil ik nl zo graag. Echt als the fast & furiousquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wandelstok is verleden tijd, die heb ik allang ingeruild voor een rollator, waar ik allemaal knuffeltjes aan gehangen heb
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om Mickeys hier zo aan te vallen trouwens. Zij heeft geen last van depressies en andere dagelijkse toestanden met haar ouders. Ook vindt ze het niet nodig om iedere vrouw te DMen over die puberperikelen.
Grow up!
Negentien/tweeentwintig lijkt heel jong hier voor een aai over je bolletje. Feit is dat je geen kind meer bent en je best eens verantwoordelijkheid kan nemen en wilskracht kunt tonen om iets van je leven te maken.
Doe er vooral niks mee..
eh... ik zag het ook meer als een soort van ''verdedigen'' maar goed wie ben ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.
Dat je er niets mee zal doen? Dat moet je lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat je je ogen uit je kop moet schamen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie doen het niet? Beetje mij demoniseren met ongenuanceerde verwijten.
[..]
Dankjewel, dit soort reacties stel ik wel op prijs. (Duidend op het 2e gedeelte uiteraard)
Nee inderdaad, zonde van je energie. Als hij het prima vindt om naar ons 40+ gezever te 'luisteren' heb ik er ook geen probleem mee om naar 19+ gezever te luisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee hoor, maar ik vind het niet leuk als een SC zoals deze die eigenlijk onder de noemer 40+ valt ineens begint te lijken om 15/20+ en daar maakte ik mij even enorm druk over. Had ik niet moeten doen.
Daar heb ik een reden voor. Dat jij dat niet begrijpt is jammer. Breng een nieuw onderwerp zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij was jij degene die Kingtoppie aanviel.
Nee, ik vind het 2e gedeelte van je post een reactie die ik waardeer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat je er niets mee zal doen? Dat moet je lekker zelf weten natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Nou heb ik geen standaard jeugd gehad en was heel erg jong, eigenlijk te jong al zelfstandig. Maar het is niet zo dat jouw ouders niets van jou mogen verwachten hoor. En je hoeft het niet voor hen te doen. Doe het voor jezelf dat ze dan trots op je zijn is mooi meegenomen.
Ik vind het niet jammer dat ik je niet begrijp hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar heb ik een reden voor. Dat jij dat niet begrijpt is jammer. Breng een nieuw onderwerp zou ik zo zeggen..
Maar dan heeft ze wel een punt dat daar het topic niet voor is, maar ik wil hier helemaal geen 19+ Topic van maken, ik reageer gewoon op mensen uit dit topic en post hier dingen die bij dit topic passen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zonde van je energie. Als hij het prima vindt om naar ons 40+ gezever te 'luisteren' heb ik er ook geen probleem mee om naar 19+ gezever te luisteren.
Ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Goed ander onderwerp wie doet er actief aan dodenherdenking?
Lijkt me wel dan, ik vind het wel netjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
Vorig jaar ging Fok 2 min. dicht is dat dit jaar weer zo?
Dat ik het over een leesbril had is dan ook al maanden geleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Aleandra het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen ik vind het soms een verademing.
Vind ik het best wel interressant om te weten hoe iemand van die 19+ leeftijd er over denkt.
En soms ben ik de leesbrilletjes als onderwerp ook wel zat. Het is allemaal wel een beetje gepasseerd denk ik.
Kan hij toch mooi nieuwe gespreksstof geven.
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin. De mensen die 2 minuten stil willen zijn, die doen dat wel zonder FOK! (aangezien die 2 minuten stilte niet alleen maar bedoeld is om gewoon je mond te houden, maar er zit een diepere betekenis achter) en de mensen die er niet aan willen meedoen, moet je het ook niet opdringen vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me wel dan, ik vind het wel netjes
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Mickeys het volgende:
Goed... ik heb een 3 seconden durend filmpje wat ik eigenlijk hier neer wou zetten....
Wat let je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Mickeys het volgende:
Goed... ik heb een 3 seconden durend filmpje wat ik eigenlijk hier neer wou zetten....
Ik. Vroeger Amsterdam, de laatste 26 jaar ga ik naar het monument voor Hannie Schaft in Haarlem. Leg ik steevast 2 bosjes rode tulpen neer en er staat elk jaar bijna dezelfde (steeds kleiner wordende) groep even 2 minuten stil terwijl het verkeer langsraast.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Ik vind het ook altijd netjes van radio stations dat ze die 2 minuten stil zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin. De mensen die 2 minuten stil willen zijn, die doen dat wel zonder FOK! (aangezien die 2 minuten stilte niet alleen maar bedoeld is om gewoon je mond te houden, maar er zit een diepere betekenis achter) en de mensen die er niet aan willen meedoen, moet je het ook niet opdringen vind ik.
Ik doe zelf wel mee trouwens.
Ik hou stilte uit beleefdheid. Monumenten bezoeken om te herdenken en bloemen leggen doe ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Die was kort of had je hem nog niet laten zien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Mickeys het volgende:
Jij hebt echt een slechte nacht gehad hé.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ik het over een leesbril had is dan ook al maanden geleden.
Waar zijn al jouw onderwerpen, grijs muisje?
Tja, radio en tv vind ik wat anders (alhoewel je er natuurlijk ook gewoon voor zou kunnen kiezen om die niet aan te zetten, dus noodzakelijk vind ik het ook niet), maar een internetsite (zonder geluid dan) is al stil. Ik vind het raar als iemand zich eraan ergert dat een ander een post geplaatst zou hebben tussen 20.00 uur en 20.02 uur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het ook altijd netjes van radio stations dat ze die 2 minuten stil zijn.
Die stilte vind ik wel belangrijk en ik kan me indenken dat de admins ook graag een stil forum willen hebben samen met wellicht andere mensen die hier posten die het een ergernis zouden vinden en respectloos bijvoorbeeld.
Nee ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hou stilte uit beleefdheid. Monumenten bezoeken om te herdenken en bloemen leggen doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |