gebruik meestal podnapisi, via google...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:
bierdopje doet t nietiemand alternatieven?
http://www.podnapisi.net/(...)1-subtitles-p1617490quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:
bierdopje doet t nietiemand alternatieven?
thx!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
http://www.podnapisi.net/(...)1-subtitles-p1617490
Nee heb het ook liever in het engels, die nederlandse ondertiteling is meestal om te huilenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef speknek het volgende:
Ik gebruik altijd opensubtitles.org, maar nl ondertiteling heb je meestal niet zo snel.
met hbo tegenwoordig welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef speknek het volgende:
Ik gebruik altijd opensubtitles.org, maar nl ondertiteling heb je meestal niet zo snel.
Jup, NL is nog nergens te vinden volgens mij. Engelse subs vind ik er altijd wel handig bij. Ik versta prima Engels maar soms gaat het te snel en met Engelse subs mis je dan toch minder.quote:
Ik kijk ook altijd met engelse ondertitels, in GOT valt het wel mee. Maar vaak je heb ook films met acteurs die nauwelijks te verstaan zijn, dus ben er nogal gewend aan geraakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jup, NL is nog nergens te vinden volgens mij. Engelse subs vind ik er altijd wel handig bij. Ik versta prima Engels maar soms gaat het te snel en met Engelse subs mis je dan toch minder.
Zag ik laatst ook, maar bleek niet te kloppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
Fijn die youtube commentsZoek je een promo.. Staat er even opgenoemd wie er allemaal dood gaan
![]()
Ik hoop dat ik het snel vergeet
ik zet de promo altijd op mijn pagina (zie sig)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
Fijn die youtube commentsZoek je een promo.. Staat er even opgenoemd wie er allemaal dood gaan
![]()
Ze is niet geselecteerd door HBOquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat was weer een topacteerprestatie van Carice. Als ze zo doorgaat is die Emmy binnen handbereik.
Ja, er leven veel kanslozen oa op YT, die het leuk vinden om de grootst mogelijke spoilers overal neer te kwakken. Kutkinderenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
![]()
Nee, hij wil voorkomen dat Joffrey iets stoms ermee doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Klauz het volgende:
Gaat Tyrion die vuurzooi nou tegen Joffrey gebruiken?... dat begreep ik een beetje, hij wilde King's Landing zien branden
Vond ik van Yorenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Funzel het volgende:
Rip Renly..
Ik vond het wel een sympathiek personage. Jammer dat hij zo vroeg dood gaat.
Het enige wat ze aangeboden kregen was een speer/zwaard/dolk door de borst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ja joh, die acteurs kregen iets beters aangeboden!
Het heeft z'n voor- en nadelen denk ik om de schrijver erbij te betrekken die zo nauw verbonden is met het bronmateriaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Klauz het volgende:
[..]
Misschien durven mensen de verhaallijn dan niet te veranderen, omdat de schrijver dan begint te klagen.
Is dat niet juist de kracht? Alle personages geloven dat de magie al eeuwen is uitgestorven. De draken zijn weg, de White Walkers zijn weg en allerlei andere mysteries.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea dat had ik ook. Maargoed, het zal wel in het boek zitten en het speelt een grote rol, dus dat ga je er niet uit slopen. Maar 'leeft' dat ding nu nog steeds of?
moeten ze vaker doen een tietloze afleveringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Saavedra het volgende:
3,9 miljoen kijkers voor de laatste aflevering, serierecord
Ik ben een man, maar ben het hiermee wel eens...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
moeten ze vaker doen een tietloze aflevering
`Wat een gedoe dan voor één enkele moordaanslag! Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend, zwanger zijn met een gigantisch golvende buik, dan nog even heftig bevallen in een koude natte grot...en alles voor zo'n eenmalige wegwerpschaduw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:02 schreef Angelof9 het volgende:
Maar waarom zou je het uberhaupt willen veranderen?
En wat betreft het schaduwding: volgens mij is het een "one time use" ding. Dus is nu weg. En wegwerpschaduw zeg maar.
Ja, daar heb je volgens mij wel een punt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
Was het niet simpeler geweest voor het arme mens even een capuchon op te doen en Renly zelf neer te steken?
Oh is dat het! Ik dacht dat ze het boek volgden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ja joh, die acteurs kregen iets beters aangeboden!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
`Wat een gedoe dan voor één enkele moordaanslag! Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend, zwanger zijn met een gigantisch golvende buik, dan nog even heftig bevallen in een koude natte grot...en alles voor zo'n eenmalige wegwerpschaduw.
Was het niet simpeler geweest voor het arme mens even een capuchon op te doen en Renly zelf neer te steken? Vervolgens een basale verdwijntruc... en klaar!
Maar dan moet je als fysiek persoon maar hebben dat je nog kan ontsnappen. Gebakken lucht vangen is een stuk lastiger dan een mens van vlees en bloed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je volgens mij wel een punt!
Je hoeft de comments niet te lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Asgard het volgende:
Iemand een link naar de promo? (Ik ga niet ff zelf op Youtube kijken vanwege spoilers)
Deze?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Asgard het volgende:
Iemand een link naar de promo? (Ik ga niet ff zelf op Youtube kijken vanwege spoilers)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend,
Ik denk het wel maar hij wil het niet weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef babette21 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: heeft die Stannis zelf wel enig idee wat hij heeft voortgebracht? Hij wilde in eerste instantie überhaupt niet luisteren naar die uienman, maar toen hij dat toch enigszins deed ging het over die vrouw, niet over dat... ding.
Joah.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef babette21 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: heeft die Stannis zelf wel enig idee wat hij heeft voortgebracht? Hij wilde in eerste instantie überhaupt niet luisteren naar die uienman, maar toen hij dat toch enigszins deed ging het over die vrouw, niet over dat... ding.
Van Mormont? Hij is juist heel gedetailleerdquote:
Yes! Bedankt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Deze?
http://www.winteriscoming(...)evering-6-seizoen-2/
Joah = ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Kakpizza het volgende:
Er is geen Joah in GoT.
Alleen een Jorah. Jorah Mormont
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar ben het hiermee wel eens...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Kakpizza het volgende:
Er is geen Joah in GoT.
Alleen een Jorah. Jorah Mormont
[ afbeelding ]
SPOILER: beetje groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat met Mark Addyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Ik kom er na twee seizoenen Downton Abbey en Game of Thrones pas achter dat Iain Glen in beide series speelt.
Hetzelfde had ik met Aiden Gillen.
En de 'MOTHER, AAUUHH' krijg je nooit meer uit je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef NDAsilenced het volgende:
De muziek die je oa aan het einde van de aflevering (5) hoort vind ik weer van een uitzonderlijke kwaliteit, het zet een bijzondere sfeer neer rondom die in raadselen sprekende man, vooral als je dit in de context neemt van onderstaande 'spoiler'.
Deze man refereert naar de "red god", naar mijn idee is het volgende geen spoiler, eerder een verheldering:Ja dat dacht ik inderdaad al, dat dat dezelfde wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay, ik snap iets
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik dacht meteen aan Joffry en Cerceiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Krekkelens het volgende:
En welke twee personen denken jullie dat zij nog meer dood wenst? Ze heeft nog twee keuzes!
Tickler, Pulliver dacht ik, Joffrey, Cercei. Slynt dacht ik ook (vent die haar vader onthoofdde). Wat ik nog even snel herinner van de boeken dan. Namen die ze noemt waren geloof ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Krekkelens het volgende:
Weet iemand nog welke namen Arya telkens opnoemde toen ze gevangen was in Harrenhal?
En welke twee personen denken jullie dat zij nog meer dood wenst? Ze heeft nog twee keuzes!
Dat was niet Janos Slynt, dat was Ser Ilyn Paynequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slynt dacht ik ook (vent die haar vader onthoofdde).
Waarvan Tickler dus al is omgelegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tickler, Pulliver dacht ik, Joffrey, Cercei. Slynt dacht ik ook (vent die haar vader onthoofdde). Wat ik nog even snel herinner van de boeken dan. Namen die ze noemt waren geloof ik hetzelfde.
Die inderaad. Om één of andere reden haal ik die altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was niet Janos Slynt, dat was Ser Ilyn Payne
Waar zie je spoilers dan? Ik heb de boeken gelezen en zie hier niet meer staan dan waar de serie nu is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef benx het volgende:
Waarom worden er hier nu weer godverdomme gespoiled, echt bah![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef benx het volgende:
Niet helemaal tietloosquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zie jij spoilers?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef benx het volgende:
Of heb je afl. 5 nog niet gezien?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Niet helemaal tietloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JA BAH BAH BAHquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef benx het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Niet helemaal tietloos
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar zie jij spoilers?Of heb je afl. 5 nog niet gezien?
![]()
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik hoop Joffrey, die kop wil ik toch wel heel snel op een speer zien staan!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Krekkelens het volgende:
Weet iemand nog welke namen Arya telkens opnoemde toen ze gevangen was in Harrenhal?
Dat jong zet die rol wel heeeel goed neer... Zou het bijna zonde vinden als ie er snel uit vliegtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop Joffrey, die kop wil ik toch wel heel snel op een speer zien staan!
Klopt. als je die jongen in het echt zou tegenkomen zou je nog boos zijn (al is het maar een seriequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat jong zet die rol wel heeeel goed neer... Zou het bijna zonde vinden als ie er snel uit vliegt
Juh, hier ben ik het als nietlezer idd wel mee eens. Het voelt een beetje aan de haren erbij gesleept.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb het trouwens vooral met Theon Greyjoy. Wat (denk ik) een intrigerend verhaal moest worden van broederverraad, in het reine komen als de verloren zoon en opnieuw het respect verdienen van de mensen, is echt een volkomen ongeloofwaardig afkruizen van wat verplichte momenten geworden. Van mij hadden ze dat wel mogen schrappen, en de toekomstige gebeurtenissen wat anders laten plaatsvinden.
polliver, dunsen, the tickler, the hound, ser gregor, illyn payne, king joffrey, queen cersei, raf, the sweetling.. zoiets is het geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Krekkelens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |