quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend,
Ik denk het wel maar hij wil het niet weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef babette21 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: heeft die Stannis zelf wel enig idee wat hij heeft voortgebracht? Hij wilde in eerste instantie überhaupt niet luisteren naar die uienman, maar toen hij dat toch enigszins deed ging het over die vrouw, niet over dat... ding.
Joah.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef babette21 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: heeft die Stannis zelf wel enig idee wat hij heeft voortgebracht? Hij wilde in eerste instantie überhaupt niet luisteren naar die uienman, maar toen hij dat toch enigszins deed ging het over die vrouw, niet over dat... ding.
Van Mormont? Hij is juist heel gedetailleerdquote:
Yes! Bedankt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Deze?
http://www.winteriscoming(...)evering-6-seizoen-2/
Joah = ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Kakpizza het volgende:
Er is geen Joah in GoT.
Alleen een Jorah. Jorah Mormont
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
moeten ze vaker doen een tietloze aflevering
ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar ben het hiermee wel eens...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Kakpizza het volgende:
Er is geen Joah in GoT.
Alleen een Jorah. Jorah Mormont
[ afbeelding ]
SPOILER: beetje groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat met Mark Addyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Ik kom er na twee seizoenen Downton Abbey en Game of Thrones pas achter dat Iain Glen in beide series speelt.
Hetzelfde had ik met Aiden Gillen.
En de 'MOTHER, AAUUHH' krijg je nooit meer uit je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef NDAsilenced het volgende:
De muziek die je oa aan het einde van de aflevering (5) hoort vind ik weer van een uitzonderlijke kwaliteit, het zet een bijzondere sfeer neer rondom die in raadselen sprekende man, vooral als je dit in de context neemt van onderstaande 'spoiler'.
Deze man refereert naar de "red god", naar mijn idee is het volgende geen spoiler, eerder een verheldering:Ja dat dacht ik inderdaad al, dat dat dezelfde wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay, ik snap iets
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik dacht meteen aan Joffry en Cerceiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Krekkelens het volgende:
En welke twee personen denken jullie dat zij nog meer dood wenst? Ze heeft nog twee keuzes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |