Vond ik van Yorenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Funzel het volgende:
Rip Renly..
Ik vond het wel een sympathiek personage. Jammer dat hij zo vroeg dood gaat.

Het enige wat ze aangeboden kregen was een speer/zwaard/dolk door de borst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ja joh, die acteurs kregen iets beters aangeboden!

Het heeft z'n voor- en nadelen denk ik om de schrijver erbij te betrekken die zo nauw verbonden is met het bronmateriaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Klauz het volgende:
[..]
Misschien durven mensen de verhaallijn dan niet te veranderen, omdat de schrijver dan begint te klagen.

Is dat niet juist de kracht? Alle personages geloven dat de magie al eeuwen is uitgestorven. De draken zijn weg, de White Walkers zijn weg en allerlei andere mysteries.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea dat had ik ook. Maargoed, het zal wel in het boek zitten en het speelt een grote rol, dus dat ga je er niet uit slopen. Maar 'leeft' dat ding nu nog steeds of?

moeten ze vaker doen een tietloze afleveringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Saavedra het volgende:
3,9 miljoen kijkers voor de laatste aflevering, serierecord

Ik ben een man, maar ben het hiermee wel eens...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
moeten ze vaker doen een tietloze aflevering

`Wat een gedoe dan voor één enkele moordaanslag! Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend, zwanger zijn met een gigantisch golvende buik, dan nog even heftig bevallen in een koude natte grot...en alles voor zo'n eenmalige wegwerpschaduw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:02 schreef Angelof9 het volgende:
Maar waarom zou je het uberhaupt willen veranderen?
En wat betreft het schaduwding: volgens mij is het een "one time use" ding. Dus is nu weg. En wegwerpschaduw zeg maar.

Ja, daar heb je volgens mij wel een punt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
Was het niet simpeler geweest voor het arme mens even een capuchon op te doen en Renly zelf neer te steken?

Oh is dat het! Ik dacht dat ze het boek volgden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ja joh, die acteurs kregen iets beters aangeboden!

quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
`Wat een gedoe dan voor één enkele moordaanslag! Een pijnlijke paring met 20 tinnen soldaatjes in je rug prikkend, zwanger zijn met een gigantisch golvende buik, dan nog even heftig bevallen in een koude natte grot...en alles voor zo'n eenmalige wegwerpschaduw.
Was het niet simpeler geweest voor het arme mens even een capuchon op te doen en Renly zelf neer te steken? Vervolgens een basale verdwijntruc... en klaar!

Maar dan moet je als fysiek persoon maar hebben dat je nog kan ontsnappen. Gebakken lucht vangen is een stuk lastiger dan een mens van vlees en bloed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je volgens mij wel een punt!

Je hoeft de comments niet te lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Asgard het volgende:
Iemand een link naar de promo? (Ik ga niet ff zelf op Youtube kijken vanwege spoilers)

Deze?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Asgard het volgende:
Iemand een link naar de promo? (Ik ga niet ff zelf op Youtube kijken vanwege spoilers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |