gebruik meestal podnapisi, via google...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:
bierdopje doet t nietiemand alternatieven?
http://www.podnapisi.net/(...)1-subtitles-p1617490quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:
bierdopje doet t nietiemand alternatieven?
thx!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
http://www.podnapisi.net/(...)1-subtitles-p1617490
Nee heb het ook liever in het engels, die nederlandse ondertiteling is meestal om te huilenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef speknek het volgende:
Ik gebruik altijd opensubtitles.org, maar nl ondertiteling heb je meestal niet zo snel.
met hbo tegenwoordig welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef speknek het volgende:
Ik gebruik altijd opensubtitles.org, maar nl ondertiteling heb je meestal niet zo snel.
Jup, NL is nog nergens te vinden volgens mij. Engelse subs vind ik er altijd wel handig bij. Ik versta prima Engels maar soms gaat het te snel en met Engelse subs mis je dan toch minder.quote:
Ik kijk ook altijd met engelse ondertitels, in GOT valt het wel mee. Maar vaak je heb ook films met acteurs die nauwelijks te verstaan zijn, dus ben er nogal gewend aan geraakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jup, NL is nog nergens te vinden volgens mij. Engelse subs vind ik er altijd wel handig bij. Ik versta prima Engels maar soms gaat het te snel en met Engelse subs mis je dan toch minder.
Zag ik laatst ook, maar bleek niet te kloppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
Fijn die youtube commentsZoek je een promo.. Staat er even opgenoemd wie er allemaal dood gaan
![]()
Ik hoop dat ik het snel vergeet
ik zet de promo altijd op mijn pagina (zie sig)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
Fijn die youtube commentsZoek je een promo.. Staat er even opgenoemd wie er allemaal dood gaan
![]()
Ze is niet geselecteerd door HBOquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat was weer een topacteerprestatie van Carice. Als ze zo doorgaat is die Emmy binnen handbereik.
Ja, er leven veel kanslozen oa op YT, die het leuk vinden om de grootst mogelijke spoilers overal neer te kwakken. Kutkinderenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
![]()
Nee, hij wil voorkomen dat Joffrey iets stoms ermee doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Klauz het volgende:
Gaat Tyrion die vuurzooi nou tegen Joffrey gebruiken?... dat begreep ik een beetje, hij wilde King's Landing zien branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |