Dat was tegen jaime en hij had toen gelijk, jaime was dom bezig.quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe hij tegen Tyrion tekeerging? Toen hij dat hert aan gort stond te hakkenEn dat heeft hij ook nog dat addergebroed Cersei voortgebracht
Computer-generated imageryquote:
Jaime was toen toch al gevangen genomen door Robb?quote:Op maandag 30 april 2012 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was tegen jaime en hij had toen gelijk, jaime was dom bezig.
Nee Tyrion door Lady Stark.quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jaime was toen toch al gevangen genomen door Robb?
Dat was inderdaad tegen Jaime en karakter-technisch en met het huidge politieke klimaat van westeros in het achterhoofd had hij daar ook een puntquote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe hij tegen Tyrion tekeerging? Toen hij dat hert aan gort stond te hakkenEn dat heeft hij ook nog dat addergebroed Cersei voortgebracht
nee die hert scene was nadat jaime nedd had aangevallen.quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jaime was toen toch al gevangen genomen door Robb?
Hij is goed gecastquote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad tegen Jaime en karakter-technisch en met het huidge politieke klimaat van westeros in het achterhoofd had hij daar ook een punt
Verder zeg ik niet dat ik het met zijn handelswijze eens ben ofzo, ik vind hem gewoon een tof karakter door een toffe acteur gespeeld in een toffe serie
Sowieso Team Bronnquote:
misschien denk je aan de scene dat hij aankwam in het kamp van tywin samen met die hilltribesquote:Op maandag 30 april 2012 19:29 schreef Angelof9 het volgende:
Er was toch ook een scene dat hij tegen Tyrion te keer ging? Blijkbaar niet die met dat hert
Ook een geniale scene.quote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien denk je aan de scene dat hij aankwam in het kamp van tywin samen met die hilltribes
Ja, dat moet het zijn geweest. De twee grote scenes van Tywin in seizoen 1 door elkaar gegooid. En dat voor iemand die serie 1 drie keer gezien heeftquote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien denk je aan de scene dat hij aankwam in het kamp van tywin samen met die hilltribes
Heerlijke scenes met Joffrey :-)quote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joffrey een kutkarakter vindt? Ik vind hem niet een van die evilerds die heel leuk zijn om naar te kijken. Ik vind het echt irritant als er scenes met hem zijn
Cersei vind ik dan weer leuk slecht.
Dat heb ik ook, Cersei is een karakter "I love to hate" maar bij Joffrey kom ik niet verder dan "hate to hate"... ik vind het een van de grootste kutkarakters ooit op tv (daarom was die vergelijking met die trut van Kleine Huis op de Prairie ook zo briljant!)quote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook dat je Joffrey een kutkarakter vindt? Ik vind hem niet een van die evilerds die heel leuk zijn om naar te kijken. Ik vind het echt irritant als er scenes met hem zijn
Cersei vind ik dan weer leuk slecht.
Dit. Dat kereltje speelt wel echt een goede rol zeg, want ik kan niet wachten tot Joffrey dood gaat.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Daskaar het volgende:
nee joffrey is heerlijk om te haten, wel echt een kutmens, met geen redeeming kwaliteiten
quote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef babette21 het volgende:
Zat zij niet ook in 300? Ook al zo'n verkleedpartijtjes-film...
Ze is heel goed inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja. Zo veel toffe figuren.
Stiekem ben ik ook wel een beetje Team Melisandre. Ik vind Carice namelijk best briljant spelen in die rol.
joh! iddquote:
Trailer gekeken: jemig, wat een verschil! Zo... normaal!quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef Angelof9 het volgende:
Maar in Imagine Me and You is ze wél leuk.
Die hoer die van Joffrey zo'n andere hoer kapot moest slaan in de vorige aflevering.quote:
Oh oke, ik dacht dat dat gewoon 2 random hoeren waren... (als ik nou ook al al die hoeren moet gaan onthouden, met naam en toenaam...quote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Die hoer die van Joffrey zo'n andere hoer kapot moest slaan in de vorige aflevering.
Doreah.quote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef Angelof9 het volgende:
Roz en ShaeEn als we toch bezig zijn, Doreah
In sexy way...quote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was trouwens die ene van de Thirteen (die Undying pipo) creepy.
Dacht je nou een fractie van een seconde dat er over thirteen van House M.D. ging (en waande je in de House MD topic) of ben je gewoon lekker sarcastisch bezig?quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sexy way...
NEEEEEEE NEEEEEEEEEE IK BEN IN DE WAR
Ik schrok alquote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sexy way...
NEEEEEEE NEEEEEEEEEE IK BEN IN DE WAR
Hij zat in die kooi met 2 andere gevangenen. Zij redde hen door hen een bijl te geven waardoor ze konden ontsnappen. The Red God kreeg dus niet 3 doden doordat zij wisten te overleven en heeft derhalve nog 3 doden tegoed. Daar zorgt hij voor op commando van Arya.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ik ben in de war: wie is die man die Arya helpt ... waarom heeft zij 3 doden van hem te goed
Be patient.....quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ik ben in de war: wie is die man die Arya helpt ... waarom heeft zij 3 doden van hem te goed
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrok al. En ik ben best rare dingen van je gewend, maar dit!?
Ik bedoelde deze man!quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ze is ook niet echt veel anders dan een speeltje ondanks dat ze het speeltje van Tyrion is.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Felagund het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3, maar wat acteert de actrice die Shae speelt matig zeg.
Ik ben voor team rheagar!quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Team dit team dat, t is net of we Twilight kijken
ME?quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Jaqen is wel een tof character zeg! Ik hoop dat we daar meer van gaan zien, en ik kreeg een beetje een darkside gevoel op het eind bij Arya, dacht bijna dat ze ging uitbarsten in een boosaardig gekakel
Volgens mij niet, Tyrion heeft de hoertjes nog gezien - in een dialoog met Bronn.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Zith het volgende:
Had Joffrey die hoertjes nou nog gedood of niet?
''Not after what he has done to my birthday gift''quote:Op maandag 30 april 2012 23:55 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Tyrion heeft de hoertjes nog gezien - in een dialoog met Bronn.
SPOILER: Verschillen met boek, geen spoilers voor mensen die de laatste aflevering hebben gezien en de boeken niet willen gaan lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: Doreah, wat een irritant karakter, voegt echt 0,0 toe![]()
En Gendry een beetje overkill... alsof een smid geen schort draagt bij het smeden![]()
Ik juich wat meer mannelijk naakt alleen maar toequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef eQuaL het volgende:
En Gendry een beetje overkill... alsof een smid geen schort draagt bij het smeden
goede analyse.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:24 schreef speknek het volgende:
Vond deze aflevering wat minder (zaten ook geen tieten in amirite), en het seizoen vooralsnog sowieso wat minder dan de vorige. Ik denk dat er teveel facties zijn, waardoor ze niet genoeg tijd hebben om ze allemaal uitgebreid langs te laten komen. Daardoor lijken ze iets herkenbaars uit te vergroten, maar wordt het zo een beetje cartooneske drama. Iemand wordt geintroduceerd als heel belangrijk en is volgende aflevering weer dood, cue drama, maar we geven niet eens echt om hem. Plus dat er nu twee karakters zijn die enkel in raadselen spreken in de korte screentime die ze hebben (Melisandre en Jaqen) wat het nogal geforceerd maakt.
In seizoen 1 konden ze zich volledig op de Starks richten met maar zo nu en dan andere invalshoeken, die toch weer met de Starks te maken hebben. Je zou kunnen zeggen dat dat nu voor de Lannisters geldt, maar het komt er niet echt uit.
Ik snap je, maar ik ben pas bij boek 3.b en dat topic gaat over spoilers t/m boek 5. Verder kan je uit mijn post helemaal niets aflezen als je de spoiler niet opent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:32 schreef Saavedra het volgende:
Voor de spoilernazi's arriveren zal ik je maar wijzen op Game of Thrones met boekspoilers waar we o.a. ook de verschillen tussen de serie en de boeken bespreken.
Welkequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Klauz het volgende:
Ze hadden van mij zelfs een huis/verhaallijn mogen schrappen. Al beginnen dan de boekenlezers waarschijnlijk te klagen.
Nee, kan echt niet. Dan verander je het totale verhaal en klopt er niets meer van. Ik heb het ook niet zo op de Greyjoys, maar hun verhaallijn is een essentieel deel van het geheel. Als je dat soort wijzigingen gaat toepassen kun je net zo goed het hele boek schrappen en gewoon een show maken die je zelf verzint.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:19 schreef speknek het volgende:
Ik heb het trouwens vooral met Theon Greyjoy. Wat (denk ik) een intrigerend verhaal moest worden van broederverraad, in het reine komen als de verloren zoon en opnieuw het respect verdienen van de mensen, is echt een volkomen ongeloofwaardig afkruizen van wat verplichte momenten geworden. Van mij hadden ze dat wel mogen schrappen, en de toekomstige gebeurtenissen wat anders laten plaatsvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm wel minder heb ik het gevoel ... en zoals speknek zegt ... de meeste verhaallijnen hadden toen met de Starks te maken, vanuit hun perspectief, wat het wat overzichtelijker maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef planethugo het volgende:
vorig seizoen was het toch ook zo dat sommige verhalen een paar afleveringen nauwelijks voorkwamen.
LOL, mij gaat het juist te snel soms. Smaken verschillen.quote:Vind eigenlijk alle verhalen wel interessant. Al gaat het me wel wat te langzaam
Ja daar was ik al bang voor. Nouja op zich werkte het voor de film van LA Confidential ook best goed, ookal wijkt ie halverwege ineens radicaal af van het boek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, kan echt niet. Dan verander je het totale verhaal en klopt er niets meer van. Ik heb het ook niet zo op de Greyjoys, maar hun verhaallijn is een essentieel deel van het geheel. Als je dat soort wijzigingen gaat toepassen kun je net zo goed het hele boek schrappen en gewoon een show maken die je zelf verzint.
Yea dat had ik ook. Maargoed, het zal wel in het boek zitten en het speelt een grote rol, dus dat ga je er niet uit slopen. Maar 'leeft' dat ding nu nog steeds of?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef muzas het volgende:
Binnen 5 minuten al 'WTF'
Het is weer goed
Alleen dat schaduwdingHad het lieveriets 'realistischer' gehouden... Ik bedoel, direwolves, white walkers, etc. is ook fantasy, maar is nog 'grijpbaar' zeg maar..
Want?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Klauz het volgende:
lijkt me lastig voor de makers als de schrijver van de boeken er zo nauw bij betrokken is
Misschien durven mensen de verhaallijn dan niet te veranderen, omdat de schrijver dan begint te klagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |