Dacht je nou een fractie van een seconde dat er over thirteen van House M.D. ging (en waande je in de House MD topic) of ben je gewoon lekker sarcastisch bezig?quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sexy way...
NEEEEEEE NEEEEEEEEEE IK BEN IN DE WAR
Ik schrok alquote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In sexy way...
NEEEEEEE NEEEEEEEEEE IK BEN IN DE WAR
Hij zat in die kooi met 2 andere gevangenen. Zij redde hen door hen een bijl te geven waardoor ze konden ontsnappen. The Red God kreeg dus niet 3 doden doordat zij wisten te overleven en heeft derhalve nog 3 doden tegoed. Daar zorgt hij voor op commando van Arya.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ik ben in de war: wie is die man die Arya helpt ... waarom heeft zij 3 doden van hem te goed
Be patient.....quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ik ben in de war: wie is die man die Arya helpt ... waarom heeft zij 3 doden van hem te goed
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrok al. En ik ben best rare dingen van je gewend, maar dit!?
Ik bedoelde deze man!quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Klauz het volgende:
Ze is ook niet echt veel anders dan een speeltje ondanks dat ze het speeltje van Tyrion is.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Felagund het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3, maar wat acteert de actrice die Shae speelt matig zeg.
Ik ben voor team rheagar!quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Team dit team dat, t is net of we Twilight kijken
ME?quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Jaqen is wel een tof character zeg! Ik hoop dat we daar meer van gaan zien, en ik kreeg een beetje een darkside gevoel op het eind bij Arya, dacht bijna dat ze ging uitbarsten in een boosaardig gekakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |