Mission accomplished :pquote:Ik vind dat persoonlijk echt ziek en ranzig en ben daardoor behoorlijk op haar afgeknapt.
Dan was het dus een vochtige sleper en dat maakt het extra goor. Soms heb je van die droge drollen en die laten vrijwel geen stront tussen de naad achter (ontdekt door het kijken naar wc papier). Maar vochtige slepers laten vaak ontzettend veel stront achter tussen de naad.quote:Op maandag 30 april 2012 13:34 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Nee niet verzonnen.
Zag zelfs een remspoor (kan geen pic uploaden remspoor is alweer weg)
quote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
Dat is bijna net zo ranzig en fout als bewust het wc-papier weghalen in de hoop dat je een glimp van haar kut ziet als je de wc-rol overhandigd als ze op de wc zit. Misschien had ze zelf zakdoekjes bij zich waar ze haar reet mee heeft afgeveegd en nu denkt ze "wat een loser hij kan er niet eens aan denken om een nieuwe wc-rol op te hangen".
Deze man snapt het. Vrouwen hebben daar altijd iets voor in hun handtasjes. En TS is een pervert.quote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
Dat is bijna net zo ranzig en fout als bewust het wc-papier weghalen in de hoop dat je een glimp van haar kut ziet als je de wc-rol overhandigd als ze op de wc zit. Misschien had ze zelf zakdoekjes bij zich waar ze haar reet mee heeft afgeveegd en nu denkt ze "wat een loser hij kan er niet eens aan denken om een nieuwe wc-rol op te hangen".
Dit is vast een schok: maar ook vrouwen, zelfs mooie vrouwen poepen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:39 schreef computerprobleem het volgende:
Misschien shaamte ze zich om wcrol te vrage dan wist jij dat ze gepoep had :p
daar gaat het niet om knupel :pquote:Op maandag 30 april 2012 13:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Dit is vast een schok: maar ook vrouwen, zelfs mooie vrouwen poepen.
Hoax.quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Ik lees al enige tijd mee op het fok forum en doe dat met veel plezier.
Nu heb ik dus een username aangemaakt om zodoende een topic te openen.
Afgelopen avond kreeg ik bezoek van een studiegenoot waar ik een oogje op heb.![]()
We zitten in dezelfde werkgroep en we moesten nog het een en ander doornemen.
Zij zou dus voor het uitgaan even langskomen bij mij thuis om wat af te leveren zodat ik de opdracht af kon maken.
Ik bedacht een manier om het ijs tussen ons te breken. Ik haalde het wc papier van het toilet weg zodat wanneer zij naar de wc zou gaan ze misschien na haar de boodschap (groot of klein) om een rol ging vragen.
Ik zou haar zien zitten door de deuropening wanneer ik haar de rol overhandigde. Een goede manier om het ijs te breken of misschien een lichtelijk gespannen seksuele sfeer te bewerkstelligen.![]()
Ze kwam langs overhandigde mij de usb stick maakte inderdaad een toiletbezoek en vertrok vrijwel meteen weer.
Toen ik naar de keuken liep rook ik dat ze dus waarschijnlijk een keutel heeft gelegd zonder af te vegen.![]()
Ik vind dat persoonlijk echt ziek en ranzig en ben daardoor behoorlijk op haar afgeknapt.
Wel als ze een nerd uit een studiegroepje nog even met een opdracht kunnen opzadelen die dinsdag ingeleverd moet worden zodat ze zelf wel Koninginenacht en dag kunnen vieren.quote:Op maandag 30 april 2012 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoax.
Alsof studiegenoten langskomen opzondagavond.nooit van email gehoord dombo
quote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef CesarMilan het volgende:
Ze had waarschijnlijk gewoon papieren zakdoekjes bij, en denkt nu wat is TS een sloeber hij had geen wc papier!
Bioquote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Zit je dan met je blauwe ballen.. Helemaal verkloot en met de wetenschap dat:
1. vrouwen poepen. Ook al verdringen we het idee als man.
2. je crush haar bruine knipoog niet heeft afgeveegd.
3. ze je niet moet.
4. je moet fappen.
5. wanneer je die chick ziet weer aan dat moment moet denken.
6. je in de friendzone zit.
7. de enige seks die je met haar zult hebben speelt zich af in je hoofd.
8. dit topic niet zo loopt als je hoopt.
Ik had gehoopt dat dit een leuk verhaal zou worden. Helaas Dan ga ik nu toch iets heel engs doen: ik ga naar buiten. Echte mensen ontmoeten.quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Ze had een tasje bij zich. Die bleef in de kamer staan.
Terwijl ik om haar roep wachtte.
Toen ze mijn huis verliet en ik uit het raam keek liep ze wel moeilijk.....
Stond de plopper er nog?quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Die heeft TS ook bij zich als hij wil fappen in het openbaar maar er geen papier isquote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef PKRChamp het volgende:
![]()
In haar verdediging wil ik wel even zeggen dat ze mischien een pakje tisseus bij had.
Maar je hoopte dus, dat ze je zou roepen, de deur helemaal open zou doen zodat jij haar vervolgens op de wc had zien kunnen poepen? Dat is even ranzigquote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Ze had een tasje bij zich. Die bleef in de kamer staan.
Terwijl ik om haar roep wachtte.
Waarschijnlijk wel. Ik heb altijd een papieren zakdoekje in mijn broekzak ieg.quote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef PKRChamp het volgende:
![]()
In haar verdediging wil ik wel even zeggen dat ze mischien een pakje tisseus bij had.
quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Pharkus het volgende:
Goede tip, hier kan menig FOK!ker zijn voordeel mee doen met hosselen.
Topic erover openen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat zouden de vrouwen van FOK! in zo'n geval doen?
We zijn geen vraagbaak, als je er een grappige insteek van maakt kan het misschien wel in ONZ.quote:
Subtieler dan een camera ophangen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jij bent net zo ziek en ranzig dat je het wc-papier weghaalt om haar blote punani te kunnen bekijken als zij jou om de rol vraagt...
En als het nou een hunk is en je wilt alvast de seksuele spanning eraf halen, stop je dan een rol in je tas, zodat je even kan flashen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Voordat ik uberhaupt mijn knoop losmaak check ik altijd of er wc papier is.
Maar wat als je al voelt dat het kopje van de schildpad er al uit wilt? Dan moet je toch wel?quote:Op maandag 30 april 2012 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Voordat ik uberhaupt mijn knoop losmaak check ik altijd of er wc papier is.
met je vinger terugduwen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:43 schreef davako het volgende:
[..]
Maar wat als je al voelt dat het kopje van de schildpad er al uit wilt? Dan moet je toch wel?
Ohquote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof je dat wil zien, ik lig nu te chillen op het museumplein, daar zie je allemaal vrouwen tussen auto's en in tuinen enzo pissen
Ga er naar toe en zeg.er.wat.van:"Moet ik er een stop in douwen? Jij bent pas echt de definatie van een VIEZE hoer."quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof je dat wil zien, ik lig nu te chillen op het museumplein, daar zie je allemaal vrouwen tussen auto's en in tuinen enzo pissen
WTF doe jij op het Museumplein?quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zei ik al chillen, mijn moeder komt uit amsterdam, dus dit is mijn halve thuisstad tochquote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF doe jij op het Museumplein?
Ga lekker op de Coolsingel dansen of zo
Dat is echt goor. Je moet doen wat wij op het werk ook doen als we weer een wildplasser tegenkomen: een schrobber en een emmer water geven, en het zelf op laten doen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet alleen sneu dus maar ook zo wanhopig dat je al een stijve krijgt van een vrouw die zit met dr broek op de enkels zonder een kut te zien.quote:Ik zou haar zien zitten door de deuropening wanneer ik haar de rol overhandigde
Dit dusquote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
Neequote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus dit is mijn halve thuisstad toch
Geef maar gewoon toe dat je gefapt hebt op haar remspoor.quote:Op maandag 30 april 2012 13:34 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Nee niet verzonnen.
Zag zelfs een remspoor (kan geen pic uploaden remspoor is alweer weg)
quote:Op maandag 30 april 2012 19:41 schreef Schpast het volgende:
Ik weet niet wat me meer stoort: dat die vrouw d'r reet niet afveegt of dat TS dacht dat dit een goede manier was om het ijs te breken.
Alleen op FOK!, dit. Alleen op FOK!.
Toepasselijke naam heb je.quote:Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef havoboy014 het volgende:
Je had beter in haar kont moeten plassen en sowieso mail contact waarom komt ze naar je huis is ze verliefd op jou
flink tasjequote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef LittleLady het volgende:
Notitie aan mezelf: Rol toiletpapier in mijn tasje.
Ohw je wil niet weten wat ik allemaal meesleep, make up, sleutels, geld, ander soort sleutels, oorbellen, zakdoekjes, autopapieren, motorpapieren, agenda, mobiel, schroevendraaier, haarlak, deo, parfum, 3 pennen, wat muntjes, pijnstillers en een klein zakmesje.quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
flink tasje
fuck ik wil ook een tasje kunnen dragenzo kapot handig , sleutels telefoon alles
Ik speel toch liever League of Legends.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
GA JIJ MAAR WEER LEKKER WOW SPELEN
Ik zoek nog een pakezel/vriendin. Interesse?quote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw je wil niet weten wat ik allemaal meesleep, make up, sleutels, geld, ander soort sleutels, oorbellen, zakdoekjes, autopapieren, motorpapieren, agenda, mobiel, schroevendraaier, haarlak, deo, parfum, 3 pennen, wat muntjes, pijnstillers en een klein zakmesje.
Nou daar kan ook wel een rolletje toiletpapier bij hahaha
Hoezo je hebt toch zelf ook handjes?quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakezel/vriendin. Interesse?
wel handjes maar geen tasquote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hoezo je hebt toch zelf ook handjes?
Daarbij ik vind het altijd handig om alles bij me te hebben, laatst stond er nog iemand met pech, nou dan heb ik sleutels bij me, die had hij niet bij zich
Maar een man met een tas is toch een beetje mietjesachtig? Dus ik dacht als ik nou een vriendin heb met een tas dan kan ik haar tas ook gebruiken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou dan moet je die kopen en nee daar krijg je niet meteen een pakezel/vriendin bij.
Nou ik ken wel mannen die hebben gewoon een sportieve rugzak bij zich, niets raars aan.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Maar een man met een tas is toch een beetje mietjesachtig? Dus ik dacht als ik nou een vriendin heb met een tas dan kan ik haar tas ook gebruiken.
Jij wilde haar na het poepen nog even palen? LEKKER!quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
om het ijs te breken of misschien een lichtelijk gespannen seksuele sfeer te bewerkstelligen.![]()
Ach een rugzakje doe je zo op je rug en ben je ergens gooi je hem aan de kant, ik heb zo'n schoudertas vind ik gewoon handig en iets veiliger voor op de motor, maar ben ik op visite zet ik hem naast me of op tafel.quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef kijkmij het volgende:
Ja een rugtas heb ik ook wel voor als ik ga sporten of zwemmen. Maar om daar de hele dag mee te lopen. En ik prop in de winter de zakken van mijn winterjas ook altijd vol. Maar ja in de zomer is dat wat lastiger. Maar ik mis het ook niet echt hoor. Gewoon kijjken of er voldoende wc-papier is voor je bij een ander gaat schijten.
Hmmm Lola Ferrari? Die waren wel erg groot. Paar maatjes kleiners is ook prima hoor. Haha.
Ik vind het een briljante move, een bro tip, laat die hatersquote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Zo he, wat een negatieve reacties van sommige mensen.
Het ijs wordt vaak gebroken in “leuke” situaties.
Je zet wel inderdaad iemand tegen het blok. Ik had dus niet verwacht dat ze zonder te vegen hem weer zou gaan smeren![]()
Iedereen pist en schijt toch dus wat boeit het om even een rol te vragen.
De deur is vlak naast het toilet (ik hoef niet de hele badkamer door ofzo)
Zo'n jas heb ik idd ook. En vervolgens moet ik alle zakken leeghalen omdat ik de sleutels niet meer kan vinden. Haha. Maar die rugzak zal ik eens over nadenken. Maar ik heb niet zo heel vaak spullen mee hoor. Heb zelfs nooit mijn autopapieren bij me. Is wel eens lastig. Ik heb meer belang bij een pakezel/vriendin omdat die ook voor andere dingen leuk en handig zijn. Haha.quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ach een rugzakje doe je zo op je rug en ben je ergens gooi je hem aan de kant, ik heb zo'n schoudertas vind ik gewoon handig en iets veiliger voor op de motor, maar ben ik op visite zet ik hem naast me of op tafel.
Ik kocht altijd voor mijn man van die workers, propte die daar alles in. die heb je ook in korte variant.
Hahaha ja dan zijn ze wel heel groot, past niet eens mijn motorjas whahaha dan zie je zo twee toiletrollen omdat de jas niet dicht kan, niet erg charmant
haha hoe heet jij? ik ben nu lvl 5 en heb kayle gekocht die is echt heel sterk vooral als je die goede itempjes build, wormags en artmasquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Schpast het volgende:
[..]
Ik speel toch liever League of Legends.
Lees eerdere berichtenquote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij wilde haar na het poepen nog even palen? LEKKER!
Tja doe die dingen maar niet met je rugzakquote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zo'n jas heb ik idd ook. En vervolgens moet ik alle zakken leeghalen omdat ik de sleutels niet meer kan vinden. Haha. Maar die rugzak zal ik eens over nadenken. Maar ik heb niet zo heel vaak spullen mee hoor. Heb zelfs nooit mijn autopapieren bij me. Is wel eens lastig. Ik heb meer belang bij een pakezel/vriendin omdat die ook voor andere dingen leuk en handig zijn. Haha.
Is gewoon kijken waar je het beste een rol toilet papier in kan proppen, voor je zo'n rotstreek krijgt als de TS heeft gedaanquote:Op maandag 30 april 2012 20:43 schreef kijkmij het volgende:
Wel bijzondere move van ons. Zitten we ineens ipv over een poepend meisje over een jas en rugzak te praten.
Ik zat vandaag op mijn werk op de wc en moest er toen even aan denken. Moest er zelfs een beetje om lachen. Hoewel ik niet geloof dat het echt is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zal altijd aan dit topic denken als iemand het heeft over "het ijs breken".
Gisteren waren we met het werk groepje bijeen, zij was er ook bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik zat vandaag op mijn werk op de wc en moest er toen even aan denken. Moest er zelfs een beetje om lachen. Hoewel ik niet geloof dat het echt is.
TS: heb je die meid nog gezien vandaag? En gevraagd of het nog leuk was met uitgaan? Om het is te breken had je misschien kunnen zeggen: ik moest gisteravond naar de wc en zag ineens dat het wc papier op was. Waarom heb je dat niet even gezegd?
TS moest fietsen met haar achterop, vandaar het rode hoofd, althans dat haal ik er uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
Voordat de "haha TS valt op fatties" en "hihaho trolltopic" losbarst: wat heeft dat overgewicht ermee te maken?
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS moest fietsen met haar achterop, vandaar het rode hoofd, althans dat haal ik er uit.
Ik heb uit zeeeer betrouwbare bron vernomen dat alleen dikke vrouwen en/of zieke vrouwen poepen..quote:Op maandag 30 april 2012 13:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Dit is vast een schok: maar ook vrouwen, zelfs mooie vrouwen poepen.
Is het ijs nu wel gebroken, of heb je zoiets van bah wat een viespeukiequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
[..]
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij er nou zo leuk aan dat anderen je uitlachen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
[..]
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..
quote:Op maandag 30 april 2012 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien was het een droge, die laten immers geen stront achter. Het is wel goor als het zo'n vochtige sleper was.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Volgende keer de rol laten hangen maar de deur dichttimmeren als ze erop gaat.
Als ze 3 maanden later levend naar buiten komt heeft ze haar eigen ontlasting gedronken en/of gegeten. VETTE AFKNAPPER!
Zou ik doenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Dat meisje ging naar de wc, en kwam er later pas achter dat er geen WC papier stond
denk je dan echt dat ze gaat vragen als ze al op de toilet zit of je wc papier hebt?
Ach ik heb een behoorlijk formaat in mijn broek, daar schaam ik me niet voor.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Volgende keer de rol laten hangen maar de deur dichttimmeren als ze erop gaat.
Als ze 3 maanden later levend naar buiten komt heeft ze haar eigen ontlasting gedronken en/of gegeten. VETTE AFKNAPPER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |