quote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
Dat is bijna net zo ranzig en fout als bewust het wc-papier weghalen in de hoop dat je een glimp van haar kut ziet als je de wc-rol overhandigd als ze op de wc zit. Misschien had ze zelf zakdoekjes bij zich waar ze haar reet mee heeft afgeveegd en nu denkt ze "wat een loser hij kan er niet eens aan denken om een nieuwe wc-rol op te hangen".
quote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef CesarMilan het volgende:
Ze had waarschijnlijk gewoon papieren zakdoekjes bij, en denkt nu wat is TS een sloeber hij had geen wc papier!
Bioquote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Zit je dan met je blauwe ballen.. Helemaal verkloot en met de wetenschap dat:
1. vrouwen poepen. Ook al verdringen we het idee als man.
2. je crush haar bruine knipoog niet heeft afgeveegd.
3. ze je niet moet.
4. je moet fappen.
5. wanneer je die chick ziet weer aan dat moment moet denken.
6. je in de friendzone zit.
7. de enige seks die je met haar zult hebben speelt zich af in je hoofd.
8. dit topic niet zo loopt als je hoopt.
Ik had gehoopt dat dit een leuk verhaal zou worden. Helaas Dan ga ik nu toch iets heel engs doen: ik ga naar buiten. Echte mensen ontmoeten.quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Ze had een tasje bij zich. Die bleef in de kamer staan.
Terwijl ik om haar roep wachtte.
Toen ze mijn huis verliet en ik uit het raam keek liep ze wel moeilijk.....
Stond de plopper er nog?quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Die heeft TS ook bij zich als hij wil fappen in het openbaar maar er geen papier isquote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef PKRChamp het volgende:
![]()
In haar verdediging wil ik wel even zeggen dat ze mischien een pakje tisseus bij had.
Maar je hoopte dus, dat ze je zou roepen, de deur helemaal open zou doen zodat jij haar vervolgens op de wc had zien kunnen poepen? Dat is even ranzigquote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Ze had een tasje bij zich. Die bleef in de kamer staan.
Terwijl ik om haar roep wachtte.
Waarschijnlijk wel. Ik heb altijd een papieren zakdoekje in mijn broekzak ieg.quote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef PKRChamp het volgende:
![]()
In haar verdediging wil ik wel even zeggen dat ze mischien een pakje tisseus bij had.
quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Pharkus het volgende:
Goede tip, hier kan menig FOK!ker zijn voordeel mee doen met hosselen.
Topic erover openen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat zouden de vrouwen van FOK! in zo'n geval doen?
We zijn geen vraagbaak, als je er een grappige insteek van maakt kan het misschien wel in ONZ.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |