quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Pharkus het volgende:
Goede tip, hier kan menig FOK!ker zijn voordeel mee doen met hosselen.
Topic erover openen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat zouden de vrouwen van FOK! in zo'n geval doen?
We zijn geen vraagbaak, als je er een grappige insteek van maakt kan het misschien wel in ONZ.quote:
Subtieler dan een camera ophangen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jij bent net zo ziek en ranzig dat je het wc-papier weghaalt om haar blote punani te kunnen bekijken als zij jou om de rol vraagt...
En als het nou een hunk is en je wilt alvast de seksuele spanning eraf halen, stop je dan een rol in je tas, zodat je even kan flashen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Voordat ik uberhaupt mijn knoop losmaak check ik altijd of er wc papier is.
Maar wat als je al voelt dat het kopje van de schildpad er al uit wilt? Dan moet je toch wel?quote:Op maandag 30 april 2012 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Voordat ik uberhaupt mijn knoop losmaak check ik altijd of er wc papier is.
met je vinger terugduwen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:43 schreef davako het volgende:
[..]
Maar wat als je al voelt dat het kopje van de schildpad er al uit wilt? Dan moet je toch wel?
Ohquote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof je dat wil zien, ik lig nu te chillen op het museumplein, daar zie je allemaal vrouwen tussen auto's en in tuinen enzo pissen
Ga er naar toe en zeg.er.wat.van:"Moet ik er een stop in douwen? Jij bent pas echt de definatie van een VIEZE hoer."quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof je dat wil zien, ik lig nu te chillen op het museumplein, daar zie je allemaal vrouwen tussen auto's en in tuinen enzo pissen
WTF doe jij op het Museumplein?quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zei ik al chillen, mijn moeder komt uit amsterdam, dus dit is mijn halve thuisstad tochquote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF doe jij op het Museumplein?
Ga lekker op de Coolsingel dansen of zo
Dat is echt goor. Je moet doen wat wij op het werk ook doen als we weer een wildplasser tegenkomen: een schrobber en een emmer water geven, en het zelf op laten doen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet alleen sneu dus maar ook zo wanhopig dat je al een stijve krijgt van een vrouw die zit met dr broek op de enkels zonder een kut te zien.quote:Ik zou haar zien zitten door de deuropening wanneer ik haar de rol overhandigde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |