Dit dusquote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef kijkmij het volgende:
Dat is bijna net zo ranzig en fout als bewust het wc-papier weghalen in de hoop dat je een glimp van haar kut ziet als je de wc-rol overhandigd als ze op de wc zit. Misschien had ze zelf zakdoekjes bij zich waar ze haar reet mee heeft afgeveegd en nu denkt ze "wat een loser hij kan er niet eens aan denken om een nieuwe wc-rol op te hangen".
Neequote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
dus dit is mijn halve thuisstad toch
Geef maar gewoon toe dat je gefapt hebt op haar remspoor.quote:Op maandag 30 april 2012 13:34 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Nee niet verzonnen.
Zag zelfs een remspoor (kan geen pic uploaden remspoor is alweer weg)
quote:Op maandag 30 april 2012 19:41 schreef Schpast het volgende:
Ik weet niet wat me meer stoort: dat die vrouw d'r reet niet afveegt of dat TS dacht dat dit een goede manier was om het ijs te breken.
Alleen op FOK!, dit. Alleen op FOK!.
Toepasselijke naam heb je.quote:Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef havoboy014 het volgende:
Je had beter in haar kont moeten plassen en sowieso mail contact waarom komt ze naar je huis is ze verliefd op jou
flink tasjequote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef LittleLady het volgende:
Notitie aan mezelf: Rol toiletpapier in mijn tasje.
Ohw je wil niet weten wat ik allemaal meesleep, make up, sleutels, geld, ander soort sleutels, oorbellen, zakdoekjes, autopapieren, motorpapieren, agenda, mobiel, schroevendraaier, haarlak, deo, parfum, 3 pennen, wat muntjes, pijnstillers en een klein zakmesje.quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
flink tasje
fuck ik wil ook een tasje kunnen dragenzo kapot handig , sleutels telefoon alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |