Ik zat vandaag op mijn werk op de wc en moest er toen even aan denken. Moest er zelfs een beetje om lachen. Hoewel ik niet geloof dat het echt is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zal altijd aan dit topic denken als iemand het heeft over "het ijs breken".
Gisteren waren we met het werk groepje bijeen, zij was er ook bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik zat vandaag op mijn werk op de wc en moest er toen even aan denken. Moest er zelfs een beetje om lachen. Hoewel ik niet geloof dat het echt is.
TS: heb je die meid nog gezien vandaag? En gevraagd of het nog leuk was met uitgaan? Om het is te breken had je misschien kunnen zeggen: ik moest gisteravond naar de wc en zag ineens dat het wc papier op was. Waarom heb je dat niet even gezegd?
TS moest fietsen met haar achterop, vandaar het rode hoofd, althans dat haal ik er uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
Voordat de "haha TS valt op fatties" en "hihaho trolltopic" losbarst: wat heeft dat overgewicht ermee te maken?
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS moest fietsen met haar achterop, vandaar het rode hoofd, althans dat haal ik er uit.
Ik heb uit zeeeer betrouwbare bron vernomen dat alleen dikke vrouwen en/of zieke vrouwen poepen..quote:Op maandag 30 april 2012 13:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Dit is vast een schok: maar ook vrouwen, zelfs mooie vrouwen poepen.
Is het ijs nu wel gebroken, of heb je zoiets van bah wat een viespeukiequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
[..]
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij er nou zo leuk aan dat anderen je uitlachen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
[..]
Klopt, ik ben best klein en dun.... dan lukt het trappen toch niet goed..
quote:Op maandag 30 april 2012 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien was het een droge, die laten immers geen stront achter. Het is wel goor als het zo'n vochtige sleper was.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Volgende keer de rol laten hangen maar de deur dichttimmeren als ze erop gaat.
Als ze 3 maanden later levend naar buiten komt heeft ze haar eigen ontlasting gedronken en/of gegeten. VETTE AFKNAPPER!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |