Ik speel toch liever League of Legends.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
GA JIJ MAAR WEER LEKKER WOW SPELEN
Ik zoek nog een pakezel/vriendin. Interesse?quote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw je wil niet weten wat ik allemaal meesleep, make up, sleutels, geld, ander soort sleutels, oorbellen, zakdoekjes, autopapieren, motorpapieren, agenda, mobiel, schroevendraaier, haarlak, deo, parfum, 3 pennen, wat muntjes, pijnstillers en een klein zakmesje.
Nou daar kan ook wel een rolletje toiletpapier bij hahaha
Hoezo je hebt toch zelf ook handjes?quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakezel/vriendin. Interesse?
wel handjes maar geen tasquote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hoezo je hebt toch zelf ook handjes?
Daarbij ik vind het altijd handig om alles bij me te hebben, laatst stond er nog iemand met pech, nou dan heb ik sleutels bij me, die had hij niet bij zich
Maar een man met een tas is toch een beetje mietjesachtig? Dus ik dacht als ik nou een vriendin heb met een tas dan kan ik haar tas ook gebruiken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou dan moet je die kopen en nee daar krijg je niet meteen een pakezel/vriendin bij.
Nou ik ken wel mannen die hebben gewoon een sportieve rugzak bij zich, niets raars aan.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Maar een man met een tas is toch een beetje mietjesachtig? Dus ik dacht als ik nou een vriendin heb met een tas dan kan ik haar tas ook gebruiken.
Jij wilde haar na het poepen nog even palen? LEKKER!quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
om het ijs te breken of misschien een lichtelijk gespannen seksuele sfeer te bewerkstelligen.![]()
Ach een rugzakje doe je zo op je rug en ben je ergens gooi je hem aan de kant, ik heb zo'n schoudertas vind ik gewoon handig en iets veiliger voor op de motor, maar ben ik op visite zet ik hem naast me of op tafel.quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef kijkmij het volgende:
Ja een rugtas heb ik ook wel voor als ik ga sporten of zwemmen. Maar om daar de hele dag mee te lopen. En ik prop in de winter de zakken van mijn winterjas ook altijd vol. Maar ja in de zomer is dat wat lastiger. Maar ik mis het ook niet echt hoor. Gewoon kijjken of er voldoende wc-papier is voor je bij een ander gaat schijten.
Hmmm Lola Ferrari? Die waren wel erg groot. Paar maatjes kleiners is ook prima hoor. Haha.
Ik vind het een briljante move, een bro tip, laat die hatersquote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef reptilians_bloodlines het volgende:
Zo he, wat een negatieve reacties van sommige mensen.
Het ijs wordt vaak gebroken in “leuke” situaties.
Je zet wel inderdaad iemand tegen het blok. Ik had dus niet verwacht dat ze zonder te vegen hem weer zou gaan smeren![]()
Iedereen pist en schijt toch dus wat boeit het om even een rol te vragen.
De deur is vlak naast het toilet (ik hoef niet de hele badkamer door ofzo)
Zo'n jas heb ik idd ook. En vervolgens moet ik alle zakken leeghalen omdat ik de sleutels niet meer kan vinden. Haha. Maar die rugzak zal ik eens over nadenken. Maar ik heb niet zo heel vaak spullen mee hoor. Heb zelfs nooit mijn autopapieren bij me. Is wel eens lastig. Ik heb meer belang bij een pakezel/vriendin omdat die ook voor andere dingen leuk en handig zijn. Haha.quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ach een rugzakje doe je zo op je rug en ben je ergens gooi je hem aan de kant, ik heb zo'n schoudertas vind ik gewoon handig en iets veiliger voor op de motor, maar ben ik op visite zet ik hem naast me of op tafel.
Ik kocht altijd voor mijn man van die workers, propte die daar alles in. die heb je ook in korte variant.
Hahaha ja dan zijn ze wel heel groot, past niet eens mijn motorjas whahaha dan zie je zo twee toiletrollen omdat de jas niet dicht kan, niet erg charmant
haha hoe heet jij? ik ben nu lvl 5 en heb kayle gekocht die is echt heel sterk vooral als je die goede itempjes build, wormags en artmasquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Schpast het volgende:
[..]
Ik speel toch liever League of Legends.
Lees eerdere berichtenquote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij wilde haar na het poepen nog even palen? LEKKER!
Tja doe die dingen maar niet met je rugzakquote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zo'n jas heb ik idd ook. En vervolgens moet ik alle zakken leeghalen omdat ik de sleutels niet meer kan vinden. Haha. Maar die rugzak zal ik eens over nadenken. Maar ik heb niet zo heel vaak spullen mee hoor. Heb zelfs nooit mijn autopapieren bij me. Is wel eens lastig. Ik heb meer belang bij een pakezel/vriendin omdat die ook voor andere dingen leuk en handig zijn. Haha.
Is gewoon kijken waar je het beste een rol toilet papier in kan proppen, voor je zo'n rotstreek krijgt als de TS heeft gedaanquote:Op maandag 30 april 2012 20:43 schreef kijkmij het volgende:
Wel bijzondere move van ons. Zitten we ineens ipv over een poepend meisje over een jas en rugzak te praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |