Toch haal je op het gebied van connecties bij bijeenkomsten leuke contacten binnen waar je profijt van hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk ben je best een lambal als je lid wordt van een politieke partij.
Is daar russische brainwashing gebruikt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef remlof het volgende:
Ik ben naar de ledenraad geweest vandaag en ik ben er van overtuigd dat de PvdA nog steeds de partij voor mij is.
Ze waren immers buitenspel gezet, VVD/CDA/D66/GL/CU hadden al 77 zetels en de PvdA had inderdaad niets meer kunnen doen dan een handtekening zetten bij het kruisje.
Dat gaat weer gebeuren ja, Frankrijk en Duitsland zijn voor. Wij ook.quote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon weer grenscontrole's tussen West-Europa en Oost-Europa gaan invoeren, dat scheelt al een slok op een borrel.
Haha, die gast wiens neef een godse Poolse in de schuur heeft wonen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:58 schreef waht het volgende:
Thaise of Russische bruid populair (deel 2)
Zure-wijven-verzamel-topic.
Hoppa!
Dat is dan wel weer zo.quote:Op zondag 29 april 2012 13:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Toch haal je op het gebied van connecties bij bijeenkomsten leuke contacten binnen waar je profijt van hebt.
Eerst nog even wachten tot Spanje klapt, dan gaat het idd. gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat weer gebeuren ja, Frankrijk en Duitsland zijn voor. Wij ook.
Maar het heeft geen zin om allemaal apart grenscontrole's in te voeren waardoor je een heleboel matig beveiligde grenzen krijgt.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat weer gebeuren ja, Frankrijk en Duitsland zijn voor. Wij ook.
En later in het topic beginnen de 'heel geëmancipeerde' vrouwtjes te klagen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, die gast wiens neef een godse Poolse in de schuur heeft wonen.
Het lijkt wel alsof die vrouwtjes "emancipatie" met "onvrijwillig single blijven" verwisselen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef waht het volgende:
[..]
En later in het topic beginnen de 'heel geëmancipeerde' vrouwtjes te klagen.
Even bijlezen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef waht het volgende:
[..]
En later in het topic beginnen de 'heel geëmancipeerde' vrouwtjes te klagen.
Dat klopt, maar controles langs andere grenzen (bijv. NL/DE-grens) kunnen dan gewoon gezien worden als interne controles aangezien er toch altijd lieden doorheen weten te komen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om allemaal apart grenscontrole's in te voeren waardoor je een heleboel matig beveiligde grenzen krijgt.
Kijk bijvoorbeeld naar de grens tussen Duitsland en Polen, daar loopt een rivier. Dan lijkt het mij veel effectiever dat alle landen politie-eenheden (eventueel militaire politie) beschikbaar stellen die de grens tussen Duitsland en Polen (danwel Tsjechie / Hongarije & Oostenrijk) gaan beveiligen.
Het voordeel is dat je dan een grens (barriere) krijgt die echt goed beveiligd kan worden, en daarmee ook de "Oost-Europese" criminaliteit kan stoppen.
Met discriminatie heeft de Duitse politie anders geen problemen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat klopt, maar controles langs andere grenzen (bijv. NL/DE-grens) kunnen dan gewoon gezien worden als interne controles aangezien er toch altijd lieden doorheen weten te komen.
Maar goed, wordt lastig om dit effectief te doen zonder te discrimineren. Nagenoeg onmogelijk eerlijk gezegd.
Mwa, de PVV was niet eens in beeld toen er allerlei rare maatregels werden genomen om 'terroristen te beteugelen'.quote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Als de PVV uit beeld is kan er ineens op een volwassen manier over criminaliteit gepraat worden en de mogelijke oplossingen.
Dat klopt wel van de verhalen die ik hoor jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met discriminatie heeft de Duitse politie anders geen problemen.
Ah, FANN en de andere pittige-potten-brigade. Tijd voor de sirene.quote:
Drama.quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, FANN en de andere pittige-potten-brigade. Tijd voor de sirene.
Als dat allemaal potten zijn, wat doen ze dan in een heterotopic?quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen die Russische vrouwen importeren.quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als dat allemaal potten zijn, wat doen ze dan in een heterotopic?
Maar de PVV is wel nodig om dat überhaupt besproken te krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Als de PVV uit beeld is kan er ineens op een volwassen manier over criminaliteit gepraat worden en de mogelijke oplossingen.
De animal cops van FOK!quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De PVV is geweldig.quote:Op zondag 29 april 2012 14:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar de PVV is wel nodig om dat überhaupt besproken te krijgen.
No problem.quote:
quote:
http://nos.nl/artikel/199(...)ar-met-pensioen.htmlquote:De gemiddelde pensioenleeftijd in Nederland is in 2008 gelijk gebleven. Gemiddeld stopten mensen op hun 62-ste met werken, net als in 2007.
De jaren daarvoor was de gemiddelde pensioenleeftijd 61 jaar.
Hier ben ik op zich wel voor.quote:
En nu?quote:Op zondag 29 april 2012 14:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/199(...)ar-met-pensioen.html
De meeste mensen halen de 65 nu al niet eens. Eigenlijk is het best lomp dat ze daar niet eerst wat aan doen.quote:
Prima dat mensen eerder willen stoppen. Het gaat erom dat ze pas vanaf hun 67e of, zoals nu het geval is, 65e recht hebben op de AOW.quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste mensen halen de 65 nu al niet eens. Eigenlijk is het best lomp dat ze daar niet eerst wat aan doen.
Ga jij eigenlijk nog eens op de PVV stemmen?quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste mensen halen de 65 nu al niet eens. Eigenlijk is het best lomp dat ze daar niet eerst wat aan doen.
De meeste werkgevers zitten ook niet op 55+ers te wachten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als werkgever heb je denk ik liever iemand van 62 die er nog even tegenaan kan, dan een halve bejaarde van 66 die moet doorwerken om dat hij anders financieel niet uitkomt.quote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima dat mensen eerder willen stoppen. Het gaat erom dat ze pas vanaf hun 67e of, zoals nu het geval is, 65e recht hebben op de AOW.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog eens op de PVV stemmen?
Een verschil van welgeteld vier jaar. Die 66-jarige is niet meer dan klote dan zijn 62-jarige collega. Dat zit enkel tussen de oren.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als werkgever heb je denk ik liever iemand van 62 die er nog even tegenaan kan, dan een halve bejaarde van 66 die moet doorwerken om dat hij anders financieel niet uitkomt.
werkgevers zitten nu al niet te wachten op 65 jarigen. los daarvan, het is fucking belachelijk dat het hier zogenaamd zo goed gaat en we naar 67 gaan terwijl frankrijk naar 63 gaat (toch?) en griekenland naar (iig minder dan 67).quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verschil van welgeteld vier jaar. Die 66-jarige is niet meer dan klote dan zijn 62-jarige collega. Dat zit enkel tussen de oren.
Vermoedelijk zorgt aanpassing van de AOW-leeftijd er ook voornamelijk voor dat die gemiddelde 61/62 jaar wat omhoog gaat. Het is heus niet zo dat iedereen direct tot 67 aan het werk gaat.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als werkgever heb je denk ik liever iemand van 62 die er nog even tegenaan kan, dan een halve bejaarde van 66 die moet doorwerken om dat hij anders financieel niet uitkomt.
Serieuze vraag; kan hett misschien opzoeken maar druk met andere dingen. Zit Frankrijk in dezelfde ellende als Nederland?quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
werkgevers zitten nu al niet te wachten op 65 jarigen. los daarvan, het is fucking belachelijk dat het hier zogenaamd zo goed gaat en we naar 67 gaan terwijl frankrijk naar 63 gaat (toch?) en griekenland naar (iig minder dan 67).
fuck them!
Waar zie jij dat staan?quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vermoedelijk zorgt aanpassing van de AOW-leeftijd er ook voornamelijk voor dat die gemiddelde 61/62 jaar wat omhoog gaat. Het is heus niet zo dat iedereen direct tot 67 aan het werk gaat.
De Franse ellende is nog wel wat groter. Daar is het (bijna) hele pensioen op omslag gebaseerd. Waar we hier via de pensioenfondsen flink sparen en de AOW via een omslagstelsel gaat. We staan er dus wel beter voor wat dat betreft.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan hett misschien opzoeken maar druk met andere dingen. Zit Frankrijk in dezelfde ellende als Nederland?
Werkgevers zitten sowieso niet te wachten op oudjes. So what?quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
werkgevers zitten nu al niet te wachten op 65 jarigen. los daarvan, het is fucking belachelijk dat het hier zogenaamd zo goed gaat en we naar 67 gaan terwijl frankrijk naar 63 gaat (toch?) en griekenland naar (iig minder dan 67).
fuck them!
Dat is de toekomstige AOW-leeftijd maar er blijven natuurlijk diverse regelingen e.d. die er voor zorgen dat velen alsnog wel eerder stoppen met werken.quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar zie jij dat staan?Ik zie gewoon 67 staan
En er zijn ook oudjes die helemaal niet zo nodig met pensioen hoeven maar nu verplicht er uit moeten als ze 65 zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werkgevers zitten sowieso niet te wachten op oudjes. So what?
Dat is niet helemaal waar. De kans dat je overlijdt op die leeftijd neemt ieder jaar toe. Net als je gebreken.quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verschil van welgeteld vier jaar. Die 66-jarige is niet meer dan klote dan zijn 62-jarige collega. Dat zit enkel tussen de oren.
Daarom. Eigenlijk ben ik wel voorstander van maatwerk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En er zijn ook oudjes die helemaal niet zo nodig met pensioen hoeven maar nu verplicht er uit moeten als ze 65 zijn.
Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.quote:Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. De kans dat je overlijdt op die leeftijd neemt ieder jaar toe.
Plaatje van relatieve sterfte:
[ afbeelding ]
Overigens adresseerde ik je punt niet, maar was het een goedkope manier om van onderwerp te wisselen.
Gezellig Nordic-walkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat Marokkaanse straattuig moet eens aangepakt worden?
Terug naar de gulden!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.
Je bent te laat: ze zijn al overal!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.
In sommige sectoren zijn die anders onmisbaar. Daar kijken ze met angst naar het verlies van kennis en ervaring bij de komende uitloop van babyboomers. De lieden met 20/30-jaar ervaring zijn bovendien niet vervangbaar door de ladingen afgestudeerden uit het oosten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste werkgevers zitten ook niet op 55+ers te wachten.
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan hett misschien opzoeken maar druk met andere dingen. Zit Frankrijk in dezelfde ellende als Nederland?
Dus weer dezelfde vraag. Waar staan die regelingen. Ik zie het niet naar voren komen dan dat jij zelf er voor spaart. Iemand die bijvoorbeeld zwaar werk doet. En voor 1600 euro 12 uur per dag werkt, zie ik daar niet echt zelf voor kunnen sparen, of je moet een huis vrij op naam of diep in Groningen wonenquote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is de toekomstige AOW-leeftijd maar er blijven natuurlijk diverse regelingen e.d. die er voor zorgen dat velen alsnog wel eerder stoppen met werken.
Bedankt voor dit antwoord. Dan snap ik al helemaal niet het besluit van 53 tegenover 67 hierquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Franse ellende is nog wel wat groter. Daar is het (bijna) hele pensioen op omslag gebaseerd. Waar we hier via de pensioenfondsen flink sparen en de AOW via een omslagstelsel gaat. We staan er dus wel beter voor wat dat betreft.
Toen kostte een biertje nog 2,50 verdomme.quote:
dat is al een eeuwigheid geleden aangekondigd. welke ellende bedoel je precies.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor tuin je hebt. Mijn vader was drukker na zijn pensioen dan toen hij nog werktequote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.
Waarom stem je niet SP als Brussel je zo hoog zit? Of pakken die dat eerdergenoemde tuig niet hard genoeg aan?quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Terug naar Duitse en Franse dominantie.
Whehe, vandaar dat ze daar maar tot 63 kunnen werken. Levercirrose!!quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
We zuipen hetzelfde bocht.
Ik heb momenteel helemaal geen tuin. Wel twee balkons.quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor tuin je hebt. Mijn vader was drukker na zijn pensioen dan toen hij nog werkte
Op SP stemmen is te duur.quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom stem je niet SP als Brussel je zo hoog zit? Of pakken die dat eerdergenoemde tuig niet hard genoeg aan?
Op de PVV stemmen niet dan?quote:
De staatsschuld, de recessie etc etc. De reden waarom Nederlanders zo zwaar moeten bezuinigen. Wat doet Frankrijk er eigenlijk aan?quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is al een eeuwigheid geleden aangekondigd. welke ellende bedoel je precies.
pvv is gewoon linkse partij, niets rechts aan.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, op de PVV stemmen is ook niet bepaald goedkoop als we naar de afgelopen jaren kijken.
nederland staat er relatief helemaal niet zo slecht voor.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef paddy het volgende:
[..]
De staatsschuld, de recessie etc etc. De reden waarom Nederlanders zo zwaar moeten bezuinigen. Wat doet Frankrijk er eigenlijk aan?
De enige rechtse partij is de VVD. Want rechts is goed, rechts is VVD.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pvv is gewoon linkse partij, niets rechts aan.
Ik probeer even de beslissende reden te vinden waarom je op de PVV stemt. Je vindt de gelijkheid van mensen voor de wet niet zo boeiend?quote:
Links is de PVV ook niet. De partij graait standpunten uit alle windrichtingen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pvv is gewoon linkse partij, niets rechts aan.
Die is nieuw voor mij. Waarom al die bezuinigingen dan? Wat moeten we dan opvangen met die bezuinigingen?quote:Op zondag 29 april 2012 15:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nederland staat er relatief helemaal niet zo slecht voor.
Mijn vader had een tuin 14 meter breed en ik weet niet hoelang, en had een huis wat altijd wel ergens verzorging nodig had. Dus die was wel blij met zijn pensioen. Tot het moment dat hij het niet meer kon. Zit nu een een soort ouderen flat en is nog steeds enorm druk. Na half tien niet meer bereikbaar en hooguit op zondag thuis. Denk dus dat dit voor allemaal verschillend is, en je niet verplicht moet worden om langer te werken, maar ook niet verplicht moet worden om met 65 te stoppen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb momenteel helemaal geen tuin. Wel twee balkons.
Jawel, maar ik geloof niet dat de PVV dat aantast. De religeuze uitschieters die niet binnen een seculiere staat passen komen hoofduitzakelijk uit Islamitische hoek. Als Wilders zijn zin krijgt, man en vrouw gelijk moet behandelen en bijvoorbeeld de hoofddoek niet meer toegestaan wordt bij de overheid, dan krijg je een vrij seculiere situatie.quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik probeer even de beslissende reden te zoeken waarom je op de PVV stemt. Je vindt de gelijkheid van mensen voor de wet niet zo boeiend?
Klopt, dat is het kiezen van een burgemeester.quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is het referendum-standpunt van D66 moeilijk het beste te noemen wat de partij te bieden heeft.
OpEn JE OgeN!!1quote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Picchia, je bent een intelligente vent. Waarom houd je jezelf zo voor de gek?
Oneens, maar D66 heeft zich ook ingezet voor andere dingen, zoals het verlagen van de voorkeurdrempel. En het toetsen aan grondrechten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is het referendum-standpunt van D66 moeilijk het beste te noemen wat de partij te bieden heeft.
Dat vind ik zelfs by far het slechtste standpunt van die partij en het is wat mij ervan weerhoudt op D66 te stemmen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik sta er ook altijd weer van de kijken hoe enkele figuren denken dat de aardwetenschappers één groot complot hebben gesmeden met de politici om meer geld af te troggelen van de onschuldige burgers. De PVV lijkt enorm in de ban van dat complotdenken.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef waht het volgende:
De PVV wil alles wat haar achterban wil maar is niet bereid te vertellen dat daar kosten tegenover staan. Om nog te zwijgen over de achterlijke verguizing van wetenschap.
Het is meer dat ik meer waarde hecht aan onze economie dan vooroplopen in een hopeloze strijd, waarin we toch gefrustreerd worden door de rest van de wereld. En er komt vanzelf wel een break-evenpunt waarbij we fossiele brandstoffen laten varen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik sta er ook altijd weer van de kijken hoe enkele figuren denken dat de aardwetenschappers één groot complot hebben gesmeden met de politici om meer geld af te troggelen van de onschuldige burgers. De PVV lijkt enorm in de ban van dat complotdenken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_rider_problemquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is meer dat ik meer waarde hecht aan onze economie dan vooroplopen in een hopeloze strijd, waarin we toch gefrustreerd worden door de rest van de wereld. En er komt vanzelf wel een break-evenpunt waarbij we fossiele brandstoffen laten varen.
Punt is?quote:Op zondag 29 april 2012 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_rider_problem
Dat dat het onderliggende (economische) probleem is van datgene wat je beschrijft. Ik wilde even slim en geleerd overkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |