Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.quote:Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. De kans dat je overlijdt op die leeftijd neemt ieder jaar toe.
Plaatje van relatieve sterfte:
[ afbeelding ]
Overigens adresseerde ik je punt niet, maar was het een goedkope manier om van onderwerp te wisselen.
Gezellig Nordic-walkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat Marokkaanse straattuig moet eens aangepakt worden?
Terug naar de gulden!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.
Je bent te laat: ze zijn al overal!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten onze soevereiniteit terugpakken van Brussel, zodat we nooit meer nieuwe Marokkanen hoeven toe te laten.
In sommige sectoren zijn die anders onmisbaar. Daar kijken ze met angst naar het verlies van kennis en ervaring bij de komende uitloop van babyboomers. De lieden met 20/30-jaar ervaring zijn bovendien niet vervangbaar door de ladingen afgestudeerden uit het oosten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste werkgevers zitten ook niet op 55+ers te wachten.
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan hett misschien opzoeken maar druk met andere dingen. Zit Frankrijk in dezelfde ellende als Nederland?
Dus weer dezelfde vraag. Waar staan die regelingen. Ik zie het niet naar voren komen dan dat jij zelf er voor spaart. Iemand die bijvoorbeeld zwaar werk doet. En voor 1600 euro 12 uur per dag werkt, zie ik daar niet echt zelf voor kunnen sparen, of je moet een huis vrij op naam of diep in Groningen wonenquote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is de toekomstige AOW-leeftijd maar er blijven natuurlijk diverse regelingen e.d. die er voor zorgen dat velen alsnog wel eerder stoppen met werken.
Bedankt voor dit antwoord. Dan snap ik al helemaal niet het besluit van 53 tegenover 67 hierquote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Franse ellende is nog wel wat groter. Daar is het (bijna) hele pensioen op omslag gebaseerd. Waar we hier via de pensioenfondsen flink sparen en de AOW via een omslagstelsel gaat. We staan er dus wel beter voor wat dat betreft.
Toen kostte een biertje nog 2,50 verdomme.quote:
dat is al een eeuwigheid geleden aangekondigd. welke ellende bedoel je precies.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan hett misschien opzoeken maar druk met andere dingen. Zit Frankrijk in dezelfde ellende als Nederland?
Ligt er natuurlijk aan wat voor tuin je hebt. Mijn vader was drukker na zijn pensioen dan toen hij nog werktequote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, van mijn part werk ik tot ik echt niet meer kan. Misschien wat extra vrije dagen als ik de 67 ben gepasseerd. Beetje met je ouwe harses elke dag in je tuin aan de slag. Brrrr.
Waarom stem je niet SP als Brussel je zo hoog zit? Of pakken die dat eerdergenoemde tuig niet hard genoeg aan?quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Terug naar Duitse en Franse dominantie.
Whehe, vandaar dat ze daar maar tot 63 kunnen werken. Levercirrose!!quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
We zuipen hetzelfde bocht.
Ik heb momenteel helemaal geen tuin. Wel twee balkons.quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor tuin je hebt. Mijn vader was drukker na zijn pensioen dan toen hij nog werkte
Op SP stemmen is te duur.quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom stem je niet SP als Brussel je zo hoog zit? Of pakken die dat eerdergenoemde tuig niet hard genoeg aan?
Op de PVV stemmen niet dan?quote:
De staatsschuld, de recessie etc etc. De reden waarom Nederlanders zo zwaar moeten bezuinigen. Wat doet Frankrijk er eigenlijk aan?quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is al een eeuwigheid geleden aangekondigd. welke ellende bedoel je precies.
pvv is gewoon linkse partij, niets rechts aan.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, op de PVV stemmen is ook niet bepaald goedkoop als we naar de afgelopen jaren kijken.
nederland staat er relatief helemaal niet zo slecht voor.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef paddy het volgende:
[..]
De staatsschuld, de recessie etc etc. De reden waarom Nederlanders zo zwaar moeten bezuinigen. Wat doet Frankrijk er eigenlijk aan?
De enige rechtse partij is de VVD. Want rechts is goed, rechts is VVD.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pvv is gewoon linkse partij, niets rechts aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |