No offense, maar dat ziet er toch uit als een krot?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Of een Riad aanschaffen, in de medina. Je weet wel, een huis waarvan VS denkt dat het gelegen is een krottenwijk.
http://www.louervendreaum(...)dre-tanger-5881.html
Een ongerenoveerde woning van 318.000 euro ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No offense, maar dat ziet er toch uit als een krot?
Die foto'squote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n goedkoop hotel waar de kakkerlakken lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ongerenoveerde woning van 318.000 euro ja.
Nopes, ze kennen wel speciale leningen voor mensen die onder een bepaald inkomen zitten. Die hoeven minder rente te betalen, maar dat geldt alleen voor woningen tot 30.000 euro meen ik.quote:
Dat moet Feyenoorders wel aanspreken dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zo'n goedkoop hotel waar de kakkerlakken lopen.
Even wat geld in investeren (doen de Fransen doorgaans), en je verkoopt 'm zo voor 800.000 euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.
Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even wat geld in investeren (doen de Fransen doorgaans), en je verkoopt 'm zo voor 800.000 euro.
'Die uitzicht', je bent al aan het integreren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.
Oh, die arme mensen. Wat hebben ze het toch zwaar hé!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de economie aardig kapot wordt bezuinigd. Je ziet nu al dat mensen gaan bezuinigen op vakanties.
Ik zal speciaal voor compassie met jou een biertje minder nuttigen in Bali.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de economie aardig kapot wordt bezuinigd. Je ziet nu al dat mensen gaan bezuinigen op vakanties.
Voor compassie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor compassie met jou een biertje minder nuttigen in Bali.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
'Die uitzicht', je bent al aan het integreren?
Dan geven ze meer uit in eigen land.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, erachter hoeft van mij niet.quote:
Mensen bezuinigen ook op vakanties in eigen land hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan geven ze meer uit in eigen land.
Dan gaan ze vaker een dagje uit of een stad bezoeken. Is prima voor de Nederlandse economie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen bezuinigen ook op vakanties in eigen land hoor.
Ik dacht dat de VVD zo voor luxe was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, die arme mensen. Wat hebben ze het toch zwaar hé!
Denk je? De hand op de knip voorlopig. Iedereen houdt zijn keutel op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan geven ze meer uit in eigen land.
Ik zit de eerstkomende tijd vast aan Nederland denk ik, dus daar moet wat moeite in gestoken worden weer.quote:
Minder auto's verkocht, minder elektronica. etc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan gaan ze vaker een dagje uit of een stad bezoeken. Is prima voor de Nederlandse economie.
Als je het kan betalen hé.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat de VVD zo voor luxe was.
Onze retraite.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
Vakantie is voor het plebs. Rijke mensen noemen het anders.
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zittenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk je? De hand op de knip voorlopig. Iedereen houdt zijn keutel op.
Je bent toch zo tegen de wegwerpmaatschappij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Minder auto's verkocht, minder elektronica. etc.
Dan stem je toch SP, armoede voor iedereen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen luxe voor een select groepje. Typisch VVD.
Sabbatical.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
Vakantie is voor het plebs. Rijke mensen noemen het anders.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen luxe voor een select groepje. Typisch VVD.
Terrajesbezoek dat stukken minder gaat worden. Winkeliers die hun omzet zien dalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zitten
Waar men snode plannen bedenkt om de onderlaag te wurgen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze retraite.
Waar we tot bezinning komen.
Ja. Je hoeft dan toch niet alles weg te gooien?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent toch zo tegen de wegwerpmaatschappij?
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terrajesbezoek dat stukken minder gaat worden. Winkeliers die hun omzet zien dalen.
Tree schultenbrau en een kiloknaller cremeren op de bbq.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zitten
Dan is het toch niet erg dat er een dipje in de auto en elektronicaverkoop zit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft dan toch niet alles weg te gooien?
Ben het met je eens hoor, zal zelf ook niet snel zoiets doen. Ik heb het voordeel dat ik wat over kan nemen van mijn pa (kavel in de stad). Zou wel leuk zijn om daar in de toekomst wat op te zetten en te verhuren. Bestemmingsplan is R+4. Oftewel garage, plus 4 verdiepingen. Als je dat kan neerzetten dan kan je van de garage een winkel van 165 m2 maken. Je kan 8 appartementen creeren en dan verhuren. Verhuur in die regio zit op de 300 p/m voor (voor 75m2). Dan zit je op 8x 300 = 2400 euro. Plus verhuur van winkel, een kleine 500 p/m. Is 2900 euro p/m. Ben je het zat, dan verkoop je gewoon de flat met grond voor een kleine 190.000 euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij niet gezien.
Geef mij maar ±10 jaar oud of nieuwer mooi appartementencomplex in een toren op een paar hoog. Zeg maar de verticale vinexwijk.
Zoals m'n overburenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Tree schultenbrau en een kiloknaller cremeren op de bbq.
Huisjesmelker, ach er bestaan slechtere hobbies.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, zal zelf ook niet snel zoiets doen. Ik heb het voordeel dat ik wat over kan nemen van mijn pa (kavel in de stad). Zou wel leuk zijn om daar in de toekomst wat op te zetten en te verhuren. Bestemmingsplan is R+4. Oftewel garage, plus 4 verdiepingen. Als je dat kan neerzetten dan kan je van de garage een winkel van 165 m2 maken. Je kan 8 appartementen creeren en dan verhuren. Verhuur in die regio zit op de 300 p/m voor (voor 75m2). Dan zit je op 8x 300 = 2400 euro. Plus verhuur van winkel, een kleine 500 p/m. Is 2900 euro p/m. Ben je het zat, dan verkoop je gewoon de flat met grond voor een kleine 190.000 euro.
Woon je tegenover Remlof?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals m'n overburen, maar dat deden ze voor de crisis ook al
Denk het niet. De vaste lasten zullen met het akkoord enorm gaan stijgen. Wat denk je van electra en gas? Eerst al de veel hogere olieprijzen en daar gaat de hoger btw er nog eens over heen.quote:
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk het niet. De vaste lasten zullen met het akkoord enorm gaan stijgen. Wat denk je van electra en gas? Eerst al de veel hogere olieprijzen en daar gaat de hoger btw er nog eens over heen.
Mensen kunnen hun geld maar 1 x uitgeven.
Werkgelegenheid, mien jong.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is het toch niet erg dat er een dipje in de auto en elektronicaverkoop zit?
Met name dat driedelige benadrukt de contouren van zijn omvang zo mooi.quote:
Nepotisme!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, zal zelf ook niet snel zoiets doen. Ik heb het voordeel dat ik wat over kan nemen van mijn pa (kavel in de stad). Zou wel leuk zijn om daar in de toekomst wat op te zetten en te verhuren. Bestemmingsplan is R+4. Oftewel garage, plus 4 verdiepingen. Als je dat kan neerzetten dan kan je van de garage een winkel van 165 m2 maken. Je kan 8 appartementen creeren en dan verhuren. Verhuur in die regio zit op de 300 p/m voor (voor 75m2). Dan zit je op 8x 300 = 2400 euro. Plus verhuur van winkel, een kleine 500 p/m. Is 2900 euro p/m. Ben je het zat, dan verkoop je gewoon de flat met grond voor een kleine 190.000 euro.
We zullen zienquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk het niet. De vaste lasten zullen met het akkoord enorm gaan stijgen. Wat denk je van electra en gas? Eerst al de veel hogere olieprijzen en daar gaat de hoger btw er nog eens over heen.
Mensen kunnen hun geld maar 1 x uitgeven.
Economen komen zelf met deze visie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van jezelf?
Man man, waar mensen zorgen hadden om het CERN experiment moeten ze dat zwarte gat wat jouw optimisme heet vrezen.
Als het maar oranje is is alles goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Een oranje shirt van Super de Boer, kan dat op Q-dag ?
Maak je niet druk over wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Een oranje shirt van Super de Boer, kan dat op Q-dag ?
Ik denk dat er maar weinig economen zo zuur en depressief zijn als jou.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Economen komen zelf met deze visie.
Economen zijn dan ook niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Economen komen zelf met deze visie.
Jij misschien wel. De meesten mensen verdienen stukken minder en zij voelen jist die hogere BTW direct in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik red me in elk geval meer dan prima en ga nu de lokale economie weer wat stimuleren
Bocht.quote:
We gaan BMW's maken in Borne.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach we maken hier nauwelijks auto's of computers.
Ach het alternatief is het PVV-akkoord, dat was niet veel beter allemaalquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij misschien wel. De meesten mensen verdienen stukken minder en zij voelen jist die hogere BTW direct in hun portemonnee.
Het akkoord hield gene enkele rekening met uitverdien-effecten.
Die worden wel hier aan de man gebracht. Dat is geen werkgelegenheid?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach we maken hier nauwelijks auto's of computers.
Belgisch bier boven alles.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het enige fatsoenlijke wat uit Twente komt.
Marginaal, de 30.000 euro van een auto kan elders meer werk opleveren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die worden wel hier aan de man gebracht. Dat is geen werkgelegenheid?
Je wil in loonkosten de concurrentie aan met China? Je begrijpt wat dit met de koopkracht doetquote:Btw: dit land denkt het alleen te kunnen redden met diensten ipv ook productie. Hoe naïef dat dit is...
Je hebt het zwaar EG.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij misschien wel. De meesten mensen verdienen stukken minder en zij voelen jist die hogere BTW direct in hun portemonnee.
Het akkoord hield gene enkele rekening met uitverdien-effecten.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kut-TT, kon het topic niet vinden.
Paar in Borne maar dat is een aflopende zaak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Zoveel auto's produceren wij hier toch helemaal niet?
Gelukkig heb ik die niet.quote:
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigt wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach het alternatief is het PVV-akkoord, dat was niet veel beter allemaal
Die van mij was beter maar de mods misbruiken hun macht weer eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kut-TT, kon het topic niet vinden.
Oppassen newbie, anders tiefen we je door een bushokje.quote:
Goede film.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga maar eens die nieuwe Mission Impossible kijken.
Innovatie!! Maar dat is een vies woord in NL.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Marginaal, de 30.000 euro van een auto kan elders meer werk opleveren.
[..]
Je wil in loonkosten de concurrentie aan met China? Je begrijpt wat dit met de koopkracht doet?
Vond hem een beetje flauw met al dat gestuntel.quote:
Alsof de PVV dat interesseert. Die mikken gewoon op de stem van de zure, bange kiezer en passen de boodschap daarop aan. Eerst de buitenlanders, nu Europa. En zo te zien werkt het aardig goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigd wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.
PVV heeft dus wel degelijk een punt.
Valt mee, ik zie het overal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Innovatie!! Maar dat is een vies woord in NL.
Wat we nu extra kwijt zijn aan de uitverdieneffecten hadden we dan dubbel aan boete gekregenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigt wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.
PVV heeft dus wel degelijk een punt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van mij was beter maar de mods misbruiken hun macht weer eens.
Daar staat Ineke van Gent voorquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppassen newbie, anders tiefen we je door een bushokje.
Hoofdeconoom de Mos heeft het allemaal doorgerekend!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat we nu extra kwijt zijn aan de uitverdieneffecten hadden we dan dubbel aan boete gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |