quote:
Zijn mouwen zijn altijd te lang.quote:
Je bedoelt dat hij hard werkt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Toch is het een zondagskind. Moet je zijn c.v. eens zien...
Nein. Puur opgeblazen vraag (en aanbod).quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef waht het volgende:
Bubbel op de Marokkaanse woningmarkt. Hebben ze daar ook een HRA?
Denk je niet dat ze juist bewust die ruk richting de SP hebben gemaakt en niet zo snel van koers zullen gaan veranderen met Spekman en Samsom die aan de knoppen draaien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist nu, omdat ik een koerswijziging nodig acht.
No offense, maar dat ziet er toch uit als een krot?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Of een Riad aanschaffen, in de medina. Je weet wel, een huis waarvan VS denkt dat het gelegen is een krottenwijk.
http://www.louervendreaum(...)dre-tanger-5881.html
Een ongerenoveerde woning van 318.000 euro ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No offense, maar dat ziet er toch uit als een krot?
Die foto'squote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n goedkoop hotel waar de kakkerlakken lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ongerenoveerde woning van 318.000 euro ja.
Nopes, ze kennen wel speciale leningen voor mensen die onder een bepaald inkomen zitten. Die hoeven minder rente te betalen, maar dat geldt alleen voor woningen tot 30.000 euro meen ik.quote:
Dat moet Feyenoorders wel aanspreken dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zo'n goedkoop hotel waar de kakkerlakken lopen.
Even wat geld in investeren (doen de Fransen doorgaans), en je verkoopt 'm zo voor 800.000 euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.
Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even wat geld in investeren (doen de Fransen doorgaans), en je verkoopt 'm zo voor 800.000 euro.
'Die uitzicht', je bent al aan het integreren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die uitzicht op zee is wel leuk, maar als ik zo eens kijk staat er allemaal prut omheen.
Oh, die arme mensen. Wat hebben ze het toch zwaar hé!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de economie aardig kapot wordt bezuinigd. Je ziet nu al dat mensen gaan bezuinigen op vakanties.
Ik zal speciaal voor compassie met jou een biertje minder nuttigen in Bali.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de economie aardig kapot wordt bezuinigd. Je ziet nu al dat mensen gaan bezuinigen op vakanties.
Voor compassie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor compassie met jou een biertje minder nuttigen in Bali.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
'Die uitzicht', je bent al aan het integreren?
Dan geven ze meer uit in eigen land.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, erachter hoeft van mij niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |