Je hebt het zwaar EG.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij misschien wel. De meesten mensen verdienen stukken minder en zij voelen jist die hogere BTW direct in hun portemonnee.
Het akkoord hield gene enkele rekening met uitverdien-effecten.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kut-TT, kon het topic niet vinden.
Paar in Borne maar dat is een aflopende zaak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Zoveel auto's produceren wij hier toch helemaal niet?
Gelukkig heb ik die niet.quote:
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigt wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach het alternatief is het PVV-akkoord, dat was niet veel beter allemaal
Die van mij was beter maar de mods misbruiken hun macht weer eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kut-TT, kon het topic niet vinden.
Oppassen newbie, anders tiefen we je door een bushokje.quote:
Goede film.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga maar eens die nieuwe Mission Impossible kijken.
Innovatie!! Maar dat is een vies woord in NL.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Marginaal, de 30.000 euro van een auto kan elders meer werk opleveren.
[..]
Je wil in loonkosten de concurrentie aan met China? Je begrijpt wat dit met de koopkracht doet?
Vond hem een beetje flauw met al dat gestuntel.quote:
Alsof de PVV dat interesseert. Die mikken gewoon op de stem van de zure, bange kiezer en passen de boodschap daarop aan. Eerst de buitenlanders, nu Europa. En zo te zien werkt het aardig goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigd wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.
PVV heeft dus wel degelijk een punt.
Valt mee, ik zie het overal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Innovatie!! Maar dat is een vies woord in NL.
Wat we nu extra kwijt zijn aan de uitverdieneffecten hadden we dan dubbel aan boete gekregenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV wilde niet kostte wat het kost aan die 3% houden. Wat je immers teveel bezuinigt wordt immers weer direct teniet gedaan wegens die uitverdien-effecten. Dus dan moet je weer extra bezuinigen om die weer teniet te doen en dan zit je in een spiraal omlaag.
PVV heeft dus wel degelijk een punt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van mij was beter maar de mods misbruiken hun macht weer eens.
Daar staat Ineke van Gent voorquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppassen newbie, anders tiefen we je door een bushokje.
Hoofdeconoom de Mos heeft het allemaal doorgerekend!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat we nu extra kwijt zijn aan de uitverdieneffecten hadden we dan dubbel aan boete gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |