Ik zit de eerstkomende tijd vast aan Nederland denk ik, dus daar moet wat moeite in gestoken worden weer.quote:
Minder auto's verkocht, minder elektronica. etc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan gaan ze vaker een dagje uit of een stad bezoeken. Is prima voor de Nederlandse economie.
Als je het kan betalen hé.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat de VVD zo voor luxe was.
Onze retraite.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
Vakantie is voor het plebs. Rijke mensen noemen het anders.
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zittenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk je? De hand op de knip voorlopig. Iedereen houdt zijn keutel op.
Je bent toch zo tegen de wegwerpmaatschappij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Minder auto's verkocht, minder elektronica. etc.
Dan stem je toch SP, armoede voor iedereen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen luxe voor een select groepje. Typisch VVD.
Sabbatical.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
Vakantie is voor het plebs. Rijke mensen noemen het anders.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen luxe voor een select groepje. Typisch VVD.
Terrajesbezoek dat stukken minder gaat worden. Winkeliers die hun omzet zien dalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zitten
Waar men snode plannen bedenkt om de onderlaag te wurgen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze retraite.
Waar we tot bezinning komen.
Ja. Je hoeft dan toch niet alles weg te gooien?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent toch zo tegen de wegwerpmaatschappij?
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terrajesbezoek dat stukken minder gaat worden. Winkeliers die hun omzet zien dalen.
Tree schultenbrau en een kiloknaller cremeren op de bbq.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels, je bent toch die weken vrij. Dan ga je niet enkel in de tuin zitten
Dan is het toch niet erg dat er een dipje in de auto en elektronicaverkoop zit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft dan toch niet alles weg te gooien?
Ben het met je eens hoor, zal zelf ook niet snel zoiets doen. Ik heb het voordeel dat ik wat over kan nemen van mijn pa (kavel in de stad). Zou wel leuk zijn om daar in de toekomst wat op te zetten en te verhuren. Bestemmingsplan is R+4. Oftewel garage, plus 4 verdiepingen. Als je dat kan neerzetten dan kan je van de garage een winkel van 165 m2 maken. Je kan 8 appartementen creeren en dan verhuren. Verhuur in die regio zit op de 300 p/m voor (voor 75m2). Dan zit je op 8x 300 = 2400 euro. Plus verhuur van winkel, een kleine 500 p/m. Is 2900 euro p/m. Ben je het zat, dan verkoop je gewoon de flat met grond voor een kleine 190.000 euro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij niet gezien.
Geef mij maar ±10 jaar oud of nieuwer mooi appartementencomplex in een toren op een paar hoog. Zeg maar de verticale vinexwijk.
Zoals m'n overburenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Tree schultenbrau en een kiloknaller cremeren op de bbq.
Huisjesmelker, ach er bestaan slechtere hobbies.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, zal zelf ook niet snel zoiets doen. Ik heb het voordeel dat ik wat over kan nemen van mijn pa (kavel in de stad). Zou wel leuk zijn om daar in de toekomst wat op te zetten en te verhuren. Bestemmingsplan is R+4. Oftewel garage, plus 4 verdiepingen. Als je dat kan neerzetten dan kan je van de garage een winkel van 165 m2 maken. Je kan 8 appartementen creeren en dan verhuren. Verhuur in die regio zit op de 300 p/m voor (voor 75m2). Dan zit je op 8x 300 = 2400 euro. Plus verhuur van winkel, een kleine 500 p/m. Is 2900 euro p/m. Ben je het zat, dan verkoop je gewoon de flat met grond voor een kleine 190.000 euro.
Woon je tegenover Remlof?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals m'n overburen, maar dat deden ze voor de crisis ook al
Denk het niet. De vaste lasten zullen met het akkoord enorm gaan stijgen. Wat denk je van electra en gas? Eerst al de veel hogere olieprijzen en daar gaat de hoger btw er nog eens over heen.quote:
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk het niet. De vaste lasten zullen met het akkoord enorm gaan stijgen. Wat denk je van electra en gas? Eerst al de veel hogere olieprijzen en daar gaat de hoger btw er nog eens over heen.
Mensen kunnen hun geld maar 1 x uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |