Niet doen. Ze zijn veels te duur met 2e hands dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mensen hier ervaring met een 'used console' van Gamemania? Wat bedoelen ze met 100% garantie bijvoorbeeld?
Die teksten kun je uit zetten bij de opties.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die demo.... ik vind het een beetje chaos met al die pawns die maar met teksten op het scherm zitten te roepen. En het beeld vliegt van de ene hoek naar de andere. ben mezelf steeds kwijt. Verder wel een leuke griffioen en chimearaEn character building is wel mooi.
Evenals de cinematische camera.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die teksten kun je uit zetten bij de opties.
Ik vond het ook verwarrend en rommelig. Eerst de reviews maar eens lezen, demo's kunnen ze soms beter niet uitbrengen omdat het vaak work-in-progress is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die demo.... ik vind het een beetje chaos met al die pawns die maar met teksten op het scherm zitten te roepen. En het beeld vliegt van de ene hoek naar de andere. ben mezelf steeds kwijt. Verder wel een leuke griffioen en chimearaEn character building is wel mooi.
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.quote:
niet met muis en keyboardquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.
Face.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.
Face.
twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:16:30@notorious_roy Mooie text, die gaan we zo even ook gebruiken. Thx reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:38:05Na #Flower & #Journey is zojuist de volgende 'kunstzinnige' PSN-game officieel aangekondigd: The Unfinished Swan http://t.co/imWErYvl reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony kopieert écht alles!twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:16:30@notorious_roy Mooie text, die gaan we zo even ook gebruiken. Thx reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:38:05Na #Flower & #Journey is zojuist de volgende 'kunstzinnige' PSN-game officieel aangekondigd: The Unfinished Swan http://t.co/imWErYvl reageer retweet
roflquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony kopieert écht alles!twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
$ony is helemaal de weg kwijt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, is inderdaad al een tijdje bekend, maar Infinity Ward fixt zijn oude games blijkbaar niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje. Ik had Call of Duty 4: MW gekocht, tweede hands. Ik wilde deze net voor het eerst gaan spelen, dus moest hij eerst een update downloaden. Maar nu krijg ik, als ik het spel start, krijg ik eerst in beeld: <-html-> waarop ik vervolgens Yes of No moet kiezen. Kies ik Yes, dan krijg ik de mededeling "An error has occurred. Use the PS button to return to the home menu. Fatal Error". Als ik No kies, krijg ik alleen "Use the PS button to return to the home menu."
Iemand enig idee wat dit betekent? En of het op te lossen is. Hij was maar 15 euro, maar ik zou het toch zonde vinden als ik 'm niet kon spelen.
-edit-
Oplossing gevonden. Even afmelden bij PSN. Raar verhaal...
Het is meer Treyarch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Tja, is inderdaad al een tijdje bekend, maar Infinity Ward fixt zijn oude games blijkbaar niet meer
Hoeveel heb je betaald?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Griebus het volgende:
Dragon's Dogma preorderedzitten wel geinige DLC bonusjes bij
De demo heb ik al tig keer uitgespeeld en blijft leuk. Hoop dat het voldoet aan mijn hooggespannen verwachtingen
Heb hem nu 2x uitgespeeld, beide missies... en voor mij wordt het een nee. Veel te chaotisch en rommelig.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Griebus het volgende:
Dragon's Dogma preorderedzitten wel geinige DLC bonusjes bij
De demo heb ik al tig keer uitgespeeld en blijft leuk. Hoop dat het voldoet aan mijn hooggespannen verwachtingen
Wederom: je kan de cinematische camera en shouts van je companen uitzetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem nu 2x uitgespeeld, beide missies... en voor mij wordt het een nee. Veel te chaotisch en rommelig.
Monsters is een must-have en 1 van de beste PS3 spellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:08 schreef Yi-Long het volgende:
Deze week op PSN in de aanbieding: Pixeljunk games voor 1 euro per stuk.
http://blog.us.playstatio(...)nity-event-thursday/
Pixeljunk Racers, Shooter, Eden en Monster.
Ik koop zelf denk ik Racers, en misschien Shooter.
Dan klopt jouw beleving niet, Pixeljunk Monsters is waarschijnlijk de beste TD game, en je kunt m ook nog co-op spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een euro is niet duur, als ik er aan denk haal ik Eden wel. Monsters ziet er wat suffig uit, er zijn in mijn beleving leukere Tower Defence-games.
Het uiterlijk is juist cute.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Co-op zal ik niet spelen denk ik. Maar wat maakt de game goed? Het uiterlijk is saai en kleurloos als ik op YouTube rondsnuffel.
Nee, en dus geen idee.quote:Op
dinsdag 8 mei 2012 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je die Final Fantasy TD-game gespeeld? En waar plaats je die?
Helemaal eens! Monsters is by far de beste pixeljunk game.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan klopt jouw beleving niet, Pixeljunk Monsters is waarschijnlijk de beste TD game, en je kunt m ook nog co-op spelen.
Update: SCEE naait de Europese gamers weer, want hoewel deze games in de USA nu 1 DOLLAR per stuk zijn ivm het 10 jarige bestaan van de studio, zijn ze hier in de 'aanbieding' voor 4 tot 6,50 euro(!)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:08 schreef Yi-Long het volgende:
Deze week op PSN in de aanbieding: Pixeljunk games voor 1 euro per stuk.
http://blog.us.playstatio(...)nity-event-thursday/
Pixeljunk Racers, Shooter, Eden en Monster.
Ik koop zelf denk ik Racers, en misschien Shooter.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Update: SCEE naait de Europese gamers weer, want hoewel deze games in de USA nu 1 DOLLAR per stuk zijn ivm het 10 jarige bestaan van de studio, zijn ze hier in de 'aanbieding' voor 4 tot 6,50 euro(!)
Typisch Sony Europa weer![]()
![]()
Ach ja, dan maar niet kopen.
Ik zie nergens een prijs hoger dan 4 euro en mensen met PSN+ worden extra verwend.quote:PixelJunk Monsters (£1.99, ¤2.49) (¤0.99 for Plus members)
PixelJunk Eden (£3.19, ¤3.99) (¤0.99 for Plus members)
PixelJunk Shooter (£3.19, ¤3.99) (¤0.99 for Plus members)
PixelJunk Shooter 2 (£3.19, ¤3.99)
PixelJunk Racers 2nd Lap (£3.19, ¤3.99) (¤0.99 for Plus members)
PixelJunk Side Scroller (£3.19, ¤3.99)
Is de laatste Pixeljunk game.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Side Scroller? Dat klinkt interressant. Die heeft geen Plus-discount?
Volgens mij kan dat bij de instellingen in de XMB. Accessoire instellingen of iets?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:11 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb een PS3 bluetooth headset aangeschaft, ziet er mooi afgewerkt uit.
Alleen vangt hij heel snel geluid op, ook als ik muziek zacht heb staan pakt ie het nog op.
Waar in de settings kan ik dat veranderen?
Ja, daar staat de input device en output device, maar ik kan niks vinden over de volume settings.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat bij de instellingen in de XMB. Accessoire instellingen of iets?
Hmm, dan bij geluidsinstellingen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja, daar staat de input device en output device, maar ik kan niks vinden over de volume settings.
Duidelijk,quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:39 schreef Pino0 het volgende:
Mmm, allebei niet.. anyways, kom er wel achter.
Nu kan iedereen mooi meegenieten met mijn muziek
Yeahquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.psx-sense.nl/8(...)an-ideal-betalingen/
AWWW YEAHH
PlayStation Plus-account nemen en Cloud Saves gebruikenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met meerdere Playstations gebruiken? Ik zit doordeweeks op kamers en heb daar een PS3 voor gekocht en thuis m'n oude staan (weliswaar vooral als blurayspeler, maar ik game er ook nog wel af en toe op). Nu wil ik eigenlijk m'n savegames van de oude meenemen naar de nieuwe. Dus dat ik nu alles van m'n oude naar m'n nieuwe zou kopieren. Kan dit of kan ik lekker nieuwe carrieres beginnen bij FIFA, Uncharted opnieuw uitspelen etc.?
kost maar ¤15 per kwartaal of ¤50 per jaar!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation Plus-account nemen en Cloud Saves gebruiken
Was er geen USB-support voor de PS3 voor saves? Of heeft alleen de 360 dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is geen manier om even met een usb stick of zo het een en ander over te zetten? Zonde.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je me nu ook nog weet te vertellen welke wel en welke nietquote:
Nee helaas. Hoorde alleen een vriend van me er over huilen toen 'ie van een fat naar een slim ging een paar jaar terugquote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je me nu ook nog weet te vertellen welke wel en welke niet
Ligt aan de game inderdaad. Als ik me niet vergis was de reden dat sommige games hun Trophy shizzl regelen met behulp van savegaminformatie. Om misbruik hiervan te voorkomen wordt deze functionaliteit uit de savegame gesloopt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaas. Hoorde alleen een vriend van me er over huilen toen 'ie van een fat naar een slim ging een paar jaar terug
Als je van HDMI terug gaat naar tulp moet je hem resetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Ang3l het volgende:
RUK!
Volgens mij is mijn PS3 overleden. Gister deed ie t nog en nu geeft de tv steeds aan dat ie geen video-signaal heeft. Heb ff de kabels er in er eruit gehad. Niks. Heb de kabels (tulpstekker) van de PS2 aangesloten op de PS3 en de HDMI er uit gehaald (wie weet was de kabel stuk). Nog steeds niks
Lampjes gaan allemala aan. Kan hem ook uitzetten met de controller (PS-knop inhouden, 2x op de X knop) dus het ding reageert wel, maar heb dus geen beeld meer om de een of andere reden.
Anyone?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Ang3l het volgende:
RUK!
Volgens mij is mijn PS3 overleden. Gister deed ie t nog en nu geeft de tv steeds aan dat ie geen video-signaal heeft. Heb ff de kabels er in er eruit gehad. Niks. Heb de kabels (tulpstekker) van de PS2 aangesloten op de PS3 en de HDMI er uit gehaald (wie weet was de kabel stuk). Nog steeds niks
Lampjes gaan allemala aan. Kan hem ook uitzetten met de controller (PS-knop inhouden, 2x op de X knop) dus het ding reageert wel, maar heb dus geen beeld meer om de een of andere reden.
Anyone?
quote:Turn off your PS3. Now press and HOLD the 'On' button on the PS3 itself (not on the controller). It will beep and reset the connection type. I believe it will use HDMI if available, if not then it'll switch to AV
Ik zal even bukken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Godt, had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
En mooi dat hij het nog doet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Godt, had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
Geprobeerd, maar dan heb ik nog steeds geen beeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Oh lama. Probeer nu nog eens met HDMI erin te resetten?
Ja morgen ff naar de Mediamarkt denk ik. Krengen kosten ook niet zo veel meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mooi dat hij het nog doet!![]()
Ff andere kabel pakken.
Dat is vanwege de reset.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dan heb ik nog steeds geen beeld.
Denk dus dat de kabel stuk is. geen idee hoe dat dan kan want die raak ik nooit aan en zo, maar goed.
Eerst ff de andere HDMI poorten van de TV proberen, daar kan ook nog iets mis zijn natuurlijk.
Wat ene lelijkheid trouwens nu ik van HDMI naar tulpje ga zeg :0
Mijn background is er trouwens ook ineens af. Of is dat vanwege resetten van alle instellingen?
Een wat?quote:
nergens voor nodig die dure zooi, deze kabel is een van de betere die je zult vinden en kost geen drolquote:
Weet ik, ik heb er zelf ook 1 voor één euro vijftig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nergens voor nodig die dure zooi, deze kabel is een van de betere die je zult vinden en kost geen drol
http://www.kabelsenmeer.n(...)peed-HDMI-kabel.html
Waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Façade het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb er zelf ook 1 voor één euro vijftig.
de action misschien, die heeft ook van die hele goedkope hdmi kabels.quote:
Nog even nagekeken: 75 cent, bij www.allekabels.nl. Ik had een code voor een gratis verzending.quote:
Ik vind t dan zo humoristisch dat je 0.75, 1.00 of 1.50 betaalt voor de kabel... en dan 3.95 verzendkostenquote:
Ja, best frappant aangezien het in een envelop bezorgt werd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t dan zo humoristisch dat je 0.75, 1.00 of 1.50 betaalt voor de kabel... en dan 3.95 verzendkosten
Maar wel ff een reserve HDMI en iPhone kabel besteld
Dat heet Mexico, jammer genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef xminator het volgende:
Op een gegeven moment vond ik RDR best repetitief worden..
hihihihihihihihihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef Elvi het volgende:
Ik moest gisteren een man redden van een kannibaal, dus ik schiet m dood en snij die man los. Terwijl ik de kist leegroof zie ik ineens een kruisje op de kaart verschijnen. Draai ik me om, zie ik de man die ik net gered heb dood liggen. Is die pannenkoek gebeten door een slangSta je daar met je goeie gedrag...
Ik kwam ooit tijdens een koopavond 5 minuten voor sluitingstijd bij een audio winkel binnen die failliet was gegaan en dit was hun laatste dag. 4x 10 meter hdmi kabel voor 5 euro. Heb er nu nog plezier van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Façade het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb er zelf ook 1 voor één euro vijftig.
Na een paar uur al, 1 van de meest teleurstellende games ooit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef xminator het volgende:
Op een gegeven moment vond ik RDR best repetitief worden..
Online bestellen!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef wdn het volgende:
Dragon Dogma is niet meer te vinden in Roermond
Woensdag pas weer.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:14 schreef Vince22 het volgende:
Slapen jullie allemaal?http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-the-last-of/731120
Oh really? Ik vond The Last of Us toch een stuk indrukwekkender. En die nieuwe IP ''Watch Dogs'' lijkt me ook een vreselijk vette game.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:20 schreef chibibo het volgende:
De persconferentie was aardig, maar niet bijzonder. Het indrukwekkendst vond ik Beyond: Two Souls.
The Last of Us ziet er fantastisch uit, maar de gameplay die ze lieten zien vond ik wel een hoog Uncharted-gehalte hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh really? Ik vond The Last of Us toch een stuk indrukwekkender. En die nieuwe IP ''Watch Dogs'' lijkt me ook een vreselijk vette game.
Dat dacht ik dus precies ook. Duurde maar 3 uurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren EINDELIJK Disgaea 4 binnen van Zavvi, dus ik wilde gaan spelen...
2.8GB update.
Bij mij eerst ook, 181 minutes remaining, dus ik heb m uitgezet en gisteravond opnieuw geprobeerd, 10 minutes remaining.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus precies ook. Duurde maar 3 uur
Maar het is het waard!! Had net torn_machina in mijn senaat trouwens
Vandaag mijn eerste eigen map gemaakt. Istie te moeilijk om uit te spelen (mijn enemies slaan nogal hard).
QFT. Die game pre-order ik zodra ik weer in de stad benquote:
en hoe vind je het?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij eerst ook, 181 minutes remaining, dus ik heb m uitgezet en gisteravond opnieuw geprobeerd, 10 minutes remaining.
Vrij apart, maar goed, ik kan spelen nu.
Gisteren echt begonnen tot het gevecht met die zoon van de president, die verloor ik en ik was vergeten te saven waardoor ik weer helemaal opnieuw moest beginnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
en hoe vind je het?
De mapeditor is erg goed gedaan (maar daar ben je nog niet denk ik
Begint dat PS plus eindelijk wat te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:37 schreef Façade het volgende:
PS+ deze maand.
Gratis LBP2, Infamous 2 en Saints Row 2.
Moet je Sony mailen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:24 schreef koei het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe de cloud-service voor PS+ precies werkt? Ik heb thuis mijn eigen PS3 met daarop mijn savegames. Automatisch uploaden van savegames zet ik altijd aan als ik die vraag krijg.
Ik ben alleen nu bij mijn vriend, en ik kan nu toch niet bij mijn eigen savegames (heb mijn eigen account ook op zijn PlayStation staan). Ik kan wel maar 1 PS3 instellen met automatisch downloaden/uploaden.
Hoe kan ik beide systemen goed samen laten werken zodat ik gewoon bij mijn vriend verder kan spelen vanaf waar ik thuis gebleven was? Of is de cloud-service niet hierop ingericht?
Je weet bijna alles wat je moet weten over sardientjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren echt begonnen tot het gevecht met die zoon van de president, die verloor ik en ik was vergeten te saven waardoor ik weer helemaal opnieuw moest beginnen.
Maar het is zeker tof, ik ben sowieso gek op TBS games, en na al die tutorials lijkt het erop dat deze ontzettend uitgebreid is en dat is natuurlijk goed!
De karakters en het verhaal vind ik ook lachen, hou wel van die freaky japanse shit.
Als er iets van een mediacenter toepassing op zit wel. Ik kan via Mediacenter of PS3 alles vanaf mn laptop naar mn PS3 streamen. Als je een dergelijk programma ook op jouw apparaten hebt kan het. De PS3 kan het iig wel ontvangen als het in een netwerk hangt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Funkel het volgende:
k heb een vraagje.. Heb de zoekfunctie gebruikt en flink gegoogled maar kan t nergens vinden. Ik zou graag willen weten dat als je een apple time capsule, of een airport extreme hebt met externe harddisk, of je dan films die je daarop zet draadloos kunt streamen naar je PS3.
En zou het ook naar de iphone/ipad kunnen?
Nee,bij bobshop besteld donderdag j.l voor maar ¤387!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meter koste me .........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MW3 topic misschien??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee hoe en wanneer je het spelen met bots vrijspeelt in multiplayer bij Modern Warfare 3?
Kan nu niet met bots spelen als ik met een maat splitscreen doe en ik las ergens dat je dat moet unlocken.
Je kan alleen survival of missies doen, splitscreen. Of samen online tegen andere.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee hoe en wanneer je het spelen met bots vrijspeelt in multiplayer bij Modern Warfare 3?
Kan nu niet met bots spelen als ik met een maat splitscreen doe en ik las ergens dat je dat moet unlocken.
Ps3mediaserver gebruiken.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Voorheen keek ik mijn series altijd via de PC op de PS3, maar de meeste... uh... aangekochte series () zijn de laatste tijd in MP4 of MKV formaat ipv AVI. En die herkent m'n PS3 niet. Is er een manier om die toch af te spelen of slikt ie ze gewoon echt niet?
Ik stream nu direct vanaf de PC.quote:
http://www.ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3507quote:Op maandag 11 juni 2012 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stream nu direct vanaf de PC.
Media speler ... is dat een programma op de PC of op de PS3 (via de store te halen)?
(Ja sorry, weinig verstand van)
Absoluut!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Agiath het volgende:
Begonnen aan God of War 3 (jaja nu pas).
Wat een graphics en sfeer
Laaaaaaame.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan alleen survival of missies doen, splitscreen. Of samen online tegen andere.
Dus niet multiplayer matches met/tegen bots.
Gisteren ook maar eens bioshock 2 uitgespeeld, verschil in graphics is dan wel te zien zeg... Vond het ok wel tegenvallen na 1. Zat veel minder in het verhaal....quote:
Lekker knallen!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb dus maar MW3 gehaald. Zin om wat meer rond te lopen en gewoon te knallen in plaats van meer tactiek zoals bij BF3. Bevalt me ook wel eigenlijk.
Een PSN Fok! team??quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou als er mensen willen knallen ben ik wel voor deze week.
Yesquote:Op maandag 11 juni 2012 08:39 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3507
Programma voor de pc.
Games in Hong Kong zijn eigenlijk altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)p-49-en-70-4jog.html
lol waarom is onze zogenaamde Europese versie van het spel goedkoper in Hong Kong?!
Luckyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Games in Hong Kong zijn eigenlijk altijd goedkoper.Meestal zijn nieuwe releases rond de 300HK$, dus omgerekend zo'n 30 euro. Zo had ik met de launch bijvoorbeeld Red Dead Redemption voor zo'n 25 euro omdat mijn vriendin er was in 2010, en in 2008 had ik zelf al heel wat nieuwe games voor een prikkie ingeslagen...
Hele zwik games gratis op psn+quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:39 schreef Klonk het volgende:
Oeh, Little Big Planet 2 helemaal gratis, toch blij dat ik een +ding heb
Oh ja, ik heb een jaarabo gekregen bij de Sony-persconferentie, ook maar eens activerenquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:39 schreef Klonk het volgende:
Oeh, Little Big Planet 2 helemaal gratis, toch blij dat ik een +ding heb
Ja, zit geen regiolock op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:05 schreef qu63 het volgende:
Ah, een PS3-topic!
Kom meteen met een vraag in huis vallenAls ik een game in de USA koop (bijvoorbeeld Rocksmith), kan ik die ook gewoon op mijn Hollandse PS3 spelen? Of werken PS3-games niet met regiocodes zoals DVD's?
Alvast bedankt!
ff quoten voor de zekerheidquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
DLC is te downloaden op een Amerikaans account. Je moet alleen zorgen dat je een geldig Amerikaans adres hebt geloof ik. Rocksmith komt binnenkort uit in Europa, als je geen gedoe wilt. of riep ik nu iets hardop dat ik nog niet kon zeggen? geen idee, het komt iig met een gitaar erbij
Septemberquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
DLC is te downloaden op een Amerikaans account. Je moet alleen zorgen dat je een geldig Amerikaans adres hebt geloof ik. Rocksmith komt binnenkort uit in Europa, als je geen gedoe wilt. of riep ik nu iets hardop dat ik nog niet kon zeggen? geen idee, het komt iig met een gitaar erbij
Nee, er komt wel een 1/4"-naar-USB-kabel bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
Dan meld ik me even in het Rocksmith-topicquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, zit geen regiolock op.
Op DLC echter soms wel.
Bij Rocksmith niet. weet ik uit het rocksmith topic.
Die zit er standaard bij, ook voor mensen die al een gitaar hebben. Er komt ook een gitaarbundelquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, er komt wel een 1/4"-naar-USB-kabel bij
Ja, die laatste ga ik niet nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit er standaard bij, ook voor mensen die al een gitaar hebben. Er komt ook een gitaarbundel
Ah, op die manier..quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit er standaard bij, ook voor mensen die al een gitaar hebben. Er komt ook een gitaarbundel
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:37 schreef Klonk het volgende:
Speel voor het eerst van mijn leven een game uit de Motorstormreeks, maar de tering, daar moet je toch niet overgevoelig zijn voor drukke beelden ofzo.
Een goeie ADHD-er heb je 3 weken druk door hem 5 minuten die game te laten spelen
Jawel hoor. PSN is onze gezamelijke vijandquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik mag niet klagen over updates en de snelheid van het psn netwerk, ik mag niet klagen over updates en de snelheid van het psn netwerk, ik mag niet klagen over updates en de snelheid van he psn netwerk![]()
In dat geval wil ik graag even klagen over de gebrekkige snelheid van het psn netwerk en updatesquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel hoor. PSN is onze gezamelijke vijand
Dat account is geen probleem, het betalen van DLC daarentegen kan gaarder gaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef qu63 het volgende:
Hmm, hoe kan ik vanuit NL een US PSN account aanmaken? Of is deze vraag hier niet toegestaan?
Via internet een Amerikaans adres opzoeken, en dat invullen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef qu63 het volgende:
Hmm, hoe kan ik vanuit NL een US PSN account aanmaken? Of is deze vraag hier niet toegestaan?
Door een nieuw account aan te maken en een Amerikaans adres te nemen. Ik geloof dat alle FOK!kers een US-account hebben voor o.a. demo's en DLC van geïmporteerde games.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde me net registreren via us.playstation.com, maar kreeg gewoon de Nederlandse site voor me.. Of moet ik daar een Amerikaans adres invullen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door een nieuw account aan te maken en een Amerikaans adres te nemen. Ik geloof dat alle FOK!kers een US-account hebben voor o.a. demo's en DLC van geïmporteerde games.
Hou er wel rekening mee dat betalen niet zomaar kan met een US Account. Je kunt volgens mij het best PSN-cards importeren.
Je moet het vanaf je PS3 doen. Uitloggen met je gewone account en dan een nieuw account aanmaken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wilde me net registreren via us.playstation.com, maar kreeg gewoon de Nederlandse site voor me.. Of moet ik daar een Amerikaans adres invullen dan?
Ga ik dat zo even doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het vanaf je PS3 doen. Uitloggen met je gewone account en dan een nieuw account aanmaken.
Ikzelf gebruik het niet, mijn Amerikaanse account was/is enkel voor een sporadische demo of DLC-code. Misschien is eBay de beste keus, maar daar kunnen anderen waarschijnlijk meer over zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ga ik dat zo even doen
En via welke sites/wegen bestellen jullie de psn-cards dan?
Zat dus van de week in de US store te kijken sinds tijden. Maar damn, wat een prijsverschil en veel meer games! Voortaan ga ik maar PSN games uit de US store halen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door een nieuw account aan te maken en een Amerikaans adres te nemen. Ik geloof dat alle FOK!kers een US-account hebben voor o.a. demo's en DLC van geïmporteerde games.
Hou er wel rekening mee dat betalen niet zomaar kan met een US Account. Je kunt volgens mij het best PSN-cards importeren.
Die willen je account hacken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand wat het betekent dat ik opeens een Frans bericht krijg waarin staat dat ik wellicht geïnteresseerd ben in Burnout Paradise (complete set)? Waarom zou iemand die ik niet eens ken mij dit sturen? En is dit te vertrouwen?
Wat gebeurd er als ik op die link klik dan?quote:
Only one way to find out.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als ik op die link klik dan?
jammer,mijn PS3 is ergens anders!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
Everybody's Golf World Tour voor 10 euro in de PSN-store, inclusief DLC. Mooie deal voor een goede game die nergens meer te koop is.
Psncode.nlquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
En via welke sites/wegen bestellen jullie de psn-cards dan?
Bij TheHut bestellen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:22 schreef qu63 het volgende:
Lekker dan.. Heb de 13e een order geplaatst bij PlanetAxel voor Rocksmith, wordt ie vandaag gecancelled! Prutsers..
Dan heb ik em nog pas over 3 maanden in huis..quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bij TheHut bestellen dan?
Is die nog niet uit in EU?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan heb ik em nog pas over 3 maanden in huis..
Die zijn er niet? Denk ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:20 schreef pleeborstel het volgende:
Weet iemand nog een leuke action/adventure game zonder geweld (zoals schieten en vechten)?
Zelfs Mario Bros schiet en stampt op dingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:20 schreef pleeborstel het volgende:
Weet iemand nog een leuke action/adventure game zonder geweld (zoals schieten en vechten)?
Journey, Flower, flOw, From Dust.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:20 schreef pleeborstel het volgende:
Dat zijn toch geen action adventures?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:31 schreef Façade het volgende:
[..]
Journey, Flower, flOw, From Dust.
Vast nog wel wat meer, Heavy Rain heeft ook niet schandalig veel geweld.
Zolang je je wachtwoord niet vergeet altijd (of tot psn stopt)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef qu63 het volgende:
Hoe lang blijft een DLC meestal te downloaden? Voor altijd?
Volgens mij bedoeld hij ook action / adventure.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen action adventures?
Adventure is een breed begrip.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen action adventures?
Dan raad ik Sly Cooper ook aan. :>quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ratchet & Clank zijn leuke action-adventures. Zit wel schieten is, maar het is niet geweldadig, maar gewoon cartoony...
OK, ik zoek een leuke game zonder bloedvergieten voor een 12 jarige.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ratchet & Clank zijn leuke action-adventures. Zit wel schieten is, maar het is niet geweldadig, maar gewoon cartoony...
Ratchet and Clank dus. Check anders gewoon even een YT-filmpje ervan dan zul je zien dat het helemaal niet geweldadig is, maar scoort altijd prima bij jong en oud. Behoren tot de beste games op de PS3.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:55 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
OK, ik zoek een leuke game zonder bloedvergieten voor een 12 jarige.
Die nieuwe trilogie ziet er natuurlijk wel een stuk minder mooi uit dan de PS3 games, en waarschijnlijk zijn die bij elkaar nog goedkoper ook, als je een beetje goed snuffelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank.
Volgende week komt Trilogy uit, de PS2-games op één schijfje in HD. Daarnaast zijn er Tools of Destruction, Quest for Booty en Crack in Time. Die zijn allemaal de moeite (speel ze wel in volgorde).
Iets uit de LEGO-serie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:55 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
OK, ik zoek een leuke game zonder bloedvergieten voor een 12 jarige.
Top! Dan ga ik Rocksmith eerst goed onder de knie krijgen voordat ik moeilijk ga doen om een US-account aan te maken voor de Queen-DLC. En in de tussentijd hopen dat de DLC ook in NL uitkomt zodat ik geen US-account aan hoef te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:42 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Zolang je je wachtwoord niet vergeet altijd (of tot psn stopt)
Zoals al 5 keer gezegd.... gaat eventuele toekomstige DLC hoogstwaarschijnlijk niet werken met je US game. Dus dan moet/mag je toch een US account aanmaken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Top! Dan ga ik Rocksmith eerst goed onder de knie krijgen voordat ik moeilijk ga doen om een US-account aan te maken voor de Queen-DLC. En in de tussentijd hopen dat de DLC ook in NL uitkomt zodat ik geen US-account aan hoef te maken
Thanks, ik zal eens rondkijken! Zag ook wel die games van Toy Story e.d., maar zijn denk ik iets te kinderachtig voor die leeftijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ratchet and Clank dus. Check anders gewoon even een YT-filmpje ervan dan zul je zien dat het helemaal niet geweldadig is, maar scoort altijd prima bij jong en oud. Behoren tot de beste games op de PS3.
Ctash Bandicoot?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ratchet and Clank dus. Check anders gewoon even een YT-filmpje ervan dan zul je zien dat het helemaal niet geweldadig is, maar scoort altijd prima bij jong en oud. Behoren tot de beste games op de PS3.
Er zitten hele toffe krachten bij, ja. Ik moet er ook weer eens mee verder. Al heb ik Infamous 1 ook nog niet helemaal uitgespeeld. maar 2 is idd veel toffer nog. Vooral ook bijv. objecten liften en ergens heen smijten...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
InFamous 2 is een stuk toffer dan het eerste deel zeg.
Deel 1 werd heel snel saai imo en zag er ook niet echt denderend uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:24 schreef JK het volgende:
[..]
Er zitten hele toffe krachten bij, ja. Ik moet er ook weer eens mee verder. Al heb ik Infamous 1 ook nog niet helemaal uitgespeeld. maar 2 is idd veel toffer nog. Vooral ook bijv. objecten liften en ergens heen smijten...
Veel van die 'license' games zijn gewoon niet GOED, dus dan koop je een bekende game omdat er een Disney/Pixar naam op staat en ze de film leuk vinden, maar dan koop je meestal een zeer matige game. Altijd handig om dan eerst even recensies te raadplegen, want anders is het gewoon zonde van je geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:32 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Thanks, ik zal eens rondkijken! Zag ook wel die games van Toy Story e.d., maar zijn denk ik iets te kinderachtig voor die leeftijd.
Ik heb ook Disgaea 4,maar kan het nog niet spelen(PS3 is ergens anders).quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Er was hier iemand die ook Disgaea 4 speelde toch ?
Zit nu in ep. 2, bij het 4e gevecht, en mijn ass wordt gekicked.
Alleen de 2 main chars overleven een aanval of twee, de rest wordt met 1 aanval afgeslacht, is het nu de bedoeling dat ik die lagere level chars ga levellen in eerdere gevechten ofzo?
Die tutorials ken ik wel, ik vraag me gewoon af of ik moet grinden nu of dat ik iets heb gemist.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb ook Disgaea 4,maar kan het nog niet spelen(PS3 is ergens anders).
Onderstaande filmpjes even bekijken
Wat is grinden eigenlijk??quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die tutorials ken ik wel, ik vraag me gewoon af of ik moet grinden nu of dat ik iets heb gemist.
'Grinden' is het telkens aangaan van dezelfde gevechten met als doel om gewoon zo snel mogelijk je characters te 'uplevelen'... zodat je makkelijker de zwaardere gevechten kunt winnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is grinden eigenlijk??
Met FFXIII was ik bezig met character levels,door gevechten en upgrades.
Neuh,ik hou van verschillende gevechten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Grinden' is het telkens aangaan van dezelfde gevechten met als doel om gewoon zo snel mogelijk je characters te 'uplevelen'... zodat je makkelijker de zwaardere gevechten kunt winnen.
Alleen gaat het in dit geval niet om makkelijker een zwaarder gevecht te kunnen winnen, maar om uberhaupt een kans te maken in dat zwaardere gevecht.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'Grinden' is het telkens aangaan van dezelfde gevechten met als doel om gewoon zo snel mogelijk je characters te 'uplevelen'... zodat je makkelijker de zwaardere gevechten kunt winnen.
Klopt, verschillende tactieken gebruiken!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen gaat het in dit geval niet om makkelijker een zwaarder gevecht te kunnen winnen, maar om uberhaupt een kans te maken in dat zwaardere gevecht.
Oh je moet daar ergens een rood blok mollen en dan een trapje maken met 1 van de groene of blauwe blokken. Zorg dat je 1 char hebt op dezelfde hoogte als de hoogste (of net eronder).quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Er was hier iemand die ook Disgaea 4 speelde toch ?
Zit nu in ep. 2, bij het 4e gevecht, en mijn ass wordt gekicked.
Alleen de 2 main chars overleven een aanval of twee, de rest wordt met 1 aanval afgeslacht, is het nu de bedoeling dat ik die lagere level chars ga levellen in eerdere gevechten ofzo?
FOK!ker walktrough zijn wel handig!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh je moet daar ergens een rood blok mollen en dan een trapje maken met 1 van de groene of blauwe blokken. Zorg dat je 1 char hebt op dezelfde hoogte als de hoogste (of net eronder).
Ha, grootste fun in D4 is om dit zelf uit te vogelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
FOK!ker walktrough zijn wel handig!!
Maar dan worden alsnog bijna al mijn chars met 1 aanval afgemaakt, toch ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh je moet daar ergens een rood blok mollen en dan een trapje maken met 1 van de groene of blauwe blokken. Zorg dat je 1 char hebt op dezelfde hoogte als de hoogste (of net eronder).
De enige walktrough die ik ooit gebruikte was voor Golden Sun 1(Gekocht in april 2005,laatste keer gespeeld in mei 2007,het koste me alsnog 60u:58m speeltijd en het spel was voor ~80% af).quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ha, grootste fun in D4 is om dit zelf uit te vogelen
Chara World is pas ingewikkeld
Nope.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef bobbernaut het volgende:
Hai, mijn internet op PS3 doet kut en ik kan niet met kabel aansluiten.. Is er een manier om demo's te downloaden op je PC en dan op een USB in je PS3 te zetten?
Hoe ben je verbonden? Kabel of wifi?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
Wat houdt foutcode 80710092 in? Ik krijg het als ik verbind met t internet, en kan dan niet online ofzo..
hoe kan ik t oplossen?
t internet in de kamer doet t wel gewoon..
laat je niet afschrikken door deel 1,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef _Flea_ het volgende:
Gisteren Assassin's Creed gekocht voor 8 Euro
Ik vond het verhaal van 1 wel leuker, alleen de verplichte side missions waren verschrikkelijk. Deel 2 had hetzelfde probleem qua side missions, maar werden een stuk beter aangekleed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat je niet afschrikken door deel 1,
deel 2 is zoveel beter
Die heb ik ook alquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat je niet afschrikken door deel 1,
deel 2 is zoveel beter
Echt? Ik begon bij 2, wat imo de allerbeste game uit de reeks (tot nu toequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:37 schreef chibibo het volgende:
Zojuist voor het eerst Uncharted 1 gespeeld. Ik moet zeggen dat het de tand des tijds goed heeft doorstaan; het ziet er nog steeds prima uit. Daarnaast was ik bang dat de gameplay wat primitief zou aanvoelen in vergelijking met deel 2 en 3, maar ook dat was prima in orde.
Het is alweer even geleden dat ik 2 en 3 heb gespeeld, dus wellicht dat het verschil daardoor niet zo goed merkbaar was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Echt? Ik begon bij 2, wat imo de allerbeste game uit de reeks (tot nu toe) was, toen 1 en daarna 3
Ik vond 1 qua graphics echt super goed voor zo'n oude game, maar de controls voelden niet bepaald fijn aan.
Blijven drie topgames.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:37 schreef chibibo het volgende:
Zojuist voor het eerst Uncharted 1 gespeeld. Ik moet zeggen dat het de tand des tijds goed heeft doorstaan; het ziet er nog steeds prima uit. Daarnaast was ik bang dat de gameplay wat primitief zou aanvoelen in vergelijking met deel 2 en 3, maar ook dat was prima in orde.
Fuuuuuuuuquote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef DJ_ het volgende:
ga FF13 maar eens een 2e poging geven.
vorige keer zat ik ergens vast op een oude ronde toren in de woestijn met een of andere reuze draak die ik maar niet dood kreeg.
begin gewoon weer vanaf het begin dit keer
hatelijk is dat, dit kreng ook die bleef je maar de hele tijd allerlij status effecten geven.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuu
Ik kan maar steeds die eindbaas niet verslaan. Volgens mij is het ook nog niet eens de echte eindbaas maar 1tje daarvoor. Na een hele tijd levellen enzulks lukte het nog niet
Lijkt me ook tof ja maar te veel games op de lijst nog dus die ging er af!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil ooit XIII-2 nog een kans geven. M'n vriendin vermaakt zich trouwens opperbest met Kingdoms of Amalur, die game lijkt me ook zwaar tof!
Het lukt nooit nee!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hatelijk is dat, dit kreng ook die bleef je maar de hele tijd allerlij status effecten geven.
marlboro's bad breath is dr niks bij
klopt FF13 is best wel een grind-fest helaasquote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof ja maar te veel games op de lijst nog dus die ging er af!
[..]
Het lukt nooit nee!
Terwijl het altijd tof is als een vijand je zo verslaat even te gaan levellen en weer terug te komen met meer health en power en alles
Maar dan nog lukt het voor geen meter!
Ja maar dat is juist tof!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt FF13 is best wel een grind-fest helaas
Niet met de hand in ieder geval.... Wacht, ik heb wel iets aangepast met betrekking tot opstarten, even opzoekenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Klonk het volgende:
Niet toevallig zo ingesteld dat ie aangaat zodra je zijn hdmi aansluiting op je tv kiest?
Ik heb ook een beetje geklooid, maar volgens mij alleen dat ik Remote Play zou kunnen doen, ik zet het gewoon even uitquote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef Klonk het volgende:
Geen flauw idee
Ik had laatst ook dat ie vanzelf aanging en ik had hem net en teveel aan de instellingen zitten klooien
Is + het nou echt waard?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Klonk het volgende:
Kan ik ondertussen ff zeggen dat darksiders best tof is, dubbel want gratis +
2 > 1 >>>>>>> 3quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:37 schreef chibibo het volgende:
I wish.quote:
Wat is er mis met deel 3!? Die game zit nu in de 3 voor 55 euro actie, dus ik overweeg een beetje om hem misschien te halen deze week...quote:
Zijn die games dan bijvoorbeeld een weekend gratis of zou ik ze, als ik nu PS+ aanschaf, ook nu nog kunnen downloaden?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Griebus het volgende:
Nog geen moment spijt gehad van mijn plus abo; heb er tot nu toe echt al heel wat goeie gratis games gekregen. Afgelopen woensdag gewoon o.a.(!) Deus Ex2 voor niks, dat zijn toch wel de pareltjes waar je het voor doet.
http://blog.us.playstation.com/2010/09/10/playstation-plus-faq/quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zijn die games dan bijvoorbeeld een weekend gratis of zou ik ze, als ik nu PS+ aanschaf, ook nu nog kunnen downloaden?
Was vorige maand nog gratis op PS+.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb Darksiders gekocht voor een 10tje, omdat Darksiders 2 volgens mij echt een super vet spel wordt. Darksiders was het 10tje wel waard zeg, wat een vet spelHet heeft qua gameplay iets weg van Zelda vind ik.
is het ook, maar de server kosten moeten toch ergens van betaald wordenquote:
Zitten de stekkers/kabels goed in je apparatuur? Heb je onlangs een nieuwe tv?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:15 schreef janrad het volgende:
Als ik mijn PS3 aanzet zie ik een melding op mijn TV dat er geen signaal ontvangen wordt van mijn PS3. Ik zie op mijn PS3 alleen een groen lampje branden en geen blauw lampje als ik hem aanzet. Betekend het dat hij kapot is? Na 5 jaar zou het misschien niet zo vreemd zijn maar ik wil het graag zeker weten voor ik een nieuwe koop iemand een idee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |