Niet doen. Ze zijn veels te duur met 2e hands dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mensen hier ervaring met een 'used console' van Gamemania? Wat bedoelen ze met 100% garantie bijvoorbeeld?
Die teksten kun je uit zetten bij de opties.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die demo.... ik vind het een beetje chaos met al die pawns die maar met teksten op het scherm zitten te roepen. En het beeld vliegt van de ene hoek naar de andere. ben mezelf steeds kwijt. Verder wel een leuke griffioen en chimearaEn character building is wel mooi.
Evenals de cinematische camera.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die teksten kun je uit zetten bij de opties.
Ik vond het ook verwarrend en rommelig. Eerst de reviews maar eens lezen, demo's kunnen ze soms beter niet uitbrengen omdat het vaak work-in-progress is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die demo.... ik vind het een beetje chaos met al die pawns die maar met teksten op het scherm zitten te roepen. En het beeld vliegt van de ene hoek naar de andere. ben mezelf steeds kwijt. Verder wel een leuke griffioen en chimearaEn character building is wel mooi.
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.quote:
niet met muis en keyboardquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.
Face.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omg noob. Uncharted, Ratchet & Clank, God of War. Bazengames en alleen op de PS3.
Face.
twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:16:30@notorious_roy Mooie text, die gaan we zo even ook gebruiken. Thx reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:38:05Na #Flower & #Journey is zojuist de volgende 'kunstzinnige' PSN-game officieel aangekondigd: The Unfinished Swan http://t.co/imWErYvl reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony kopieert écht alles!twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:16:30@notorious_roy Mooie text, die gaan we zo even ook gebruiken. Thx reageer retweet
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 02-05-2012 om 12:38:05Na #Flower & #Journey is zojuist de volgende 'kunstzinnige' PSN-game officieel aangekondigd: The Unfinished Swan http://t.co/imWErYvl reageer retweet
roflquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony kopieert écht alles!twitter:Notorious_Roy twitterde op woensdag 02-05-2012 om 11:34:18Na onder andere Flower en Journey is The Unfinished Swan het volgende kunstzinnige project van @PlayStationNL voor PS3Verfballen schieten om een zwaan te zoeken reageer retweet
$ony is helemaal de weg kwijt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, is inderdaad al een tijdje bekend, maar Infinity Ward fixt zijn oude games blijkbaar niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje. Ik had Call of Duty 4: MW gekocht, tweede hands. Ik wilde deze net voor het eerst gaan spelen, dus moest hij eerst een update downloaden. Maar nu krijg ik, als ik het spel start, krijg ik eerst in beeld: <-html-> waarop ik vervolgens Yes of No moet kiezen. Kies ik Yes, dan krijg ik de mededeling "An error has occurred. Use the PS button to return to the home menu. Fatal Error". Als ik No kies, krijg ik alleen "Use the PS button to return to the home menu."
Iemand enig idee wat dit betekent? En of het op te lossen is. Hij was maar 15 euro, maar ik zou het toch zonde vinden als ik 'm niet kon spelen.
-edit-
Oplossing gevonden. Even afmelden bij PSN. Raar verhaal...
Het is meer Treyarch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Tja, is inderdaad al een tijdje bekend, maar Infinity Ward fixt zijn oude games blijkbaar niet meer
Hoeveel heb je betaald?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Griebus het volgende:
Dragon's Dogma preorderedzitten wel geinige DLC bonusjes bij
De demo heb ik al tig keer uitgespeeld en blijft leuk. Hoop dat het voldoet aan mijn hooggespannen verwachtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |