SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Herkenbare woede en haat.quote:
Hij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:10 schreef leeell het volgende:
voorderest wel ongevoelig van staal ja, maar een punt heeft ie ergens
zij , hetquote:
walgelijke aantijgingquote:
Topic is gewoon verwijderdquote:
je ben zelf een kaolo boeler mangquote:
hahahahahquote:
pr gemaaktquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je ben zelf een kaolo boeler mang
Voor wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:24 schreef leeell het volgende:
[..]
hahahahah
pas maar op, straks mag je op "vakantie"
in VA heeft hij een topic waar hij iets wilde kopen een keyboard ofzo, en stond er : brengen mag ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor wat?
Sommige dingen staan in mijn fobo en de rest komt allemaal van fok search
kut, ik heb net een oude rage topic van hem gekicktquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:28 schreef leeell het volgende:
[..]
in VA heeft hij een topic waar hij iets wilde kopen een keyboard ofzo, en stond er : brengen mag ook
dus ik als fipo: ik kijk alweer uit naar de verhalen van mensen die naar jou toe gaan
toen kreeg ik daarna een pm dat als ik nog 1x zou reageren met dat een ban zou krijgen
Met chocolade en aardbeien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:55 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon elkaar lekker verwennen.. niets mis mee.
Er zijn vele manieren om elkaar te verwennen en dat is er ook zeker één vanquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Trollscience het volgende:
Wanneer Bob het topic binnenkomt voel ik me altijd bekeken door meneer Cash in zijn UI.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bob moet gewoon zijn oranje UI gebruiken.
Die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bob moet gewoon zijn oranje UI gebruiken.
Alles om de rust te bewarenquote:
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me soms net een vrouw. Vandaag al 3 keer omgekleed en sta nu al 10 minuten schoenen aan en uit te trekken omdat ik niet weet welke schoenen ik het best aan kan doen
Jeetje Bobje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me soms net een vrouw. Vandaag al 3 keer omgekleed en sta nu al 10 minuten schoenen aan en uit te trekken omdat ik niet weet welke schoenen ik het best aan kan doen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef HappyBob het volgende:
Boodschappenquote:
Gelukkig ben jij bi-curious toch?quote:
quote:
quote:He looks around the kitchen, and says 'something is really weird',
She says 'why do you say that?' He says 'cos you keep tryin' to get me outta here',
He says 'ever since I been in this house your face has went from white to red
and remember when I first walked through the door you acted like you had seen a ghost from the dead'
Then he says 'girl if you hidin' something i'm gonna be so mad', then he hears
something fallin he says ' what the fuck was that?'
She says ' it sound like it came from upstairs, sounds like the plumbing',
He said 'woman that sound did not come from upstairs, i'll be damned if you're not up to something,
The sound that i just heard, it came from this kitchen, and then he looks over by the stove
while shes easin' over by the dishes. and then he walks over to the refridgerator and pushes it back,
and then he looks in her face, looks like shes about to have a heart-attack, then he notices the pie on the counter
One slice is missing, now the stories gettin' scary, cos he comes to realise that Bridget is allergic to cherry.
Then he slowly looks up at her and now her face is red as hell, he's breathing real hard,
movin' closer, she says ' hon you don't look so well'
And then he says move
She says no
He says move
She says no
BITCH MOVE!!! she moves, and then, he looks at the cabinet,
he walks to the cabinet, he's close to the cabinet, now he's opening the cabinet.
Now pause the movie cos what i'm about to say to ya'll is so damn twisted,
Not only is there a man in his cabinet, but the man... is a MIDGET!
Niet alleen curious ik ben bi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BoodschappenEn vanavond voor het uitgaan mag ik me weer omkleden
[..]
Gelukkig ben jij bi-curious toch?
[..]
[ afbeelding ]
Noemt de jeugd dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze goed kan knippen ja
kom je ook dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hoorde dat we gaan daten morgen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
kb heeft wel sicke flow voor een hoe
http://forum.fok.nl/user/profile/ViezeFurquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vieze furrr viezer dan bejaardensekssss
furdinand toch gwnquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/ViezeFur
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vieze furrr viezer dan bejaardensekssss
op je pipi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je mag wel pics van mijn haartjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke tot morgen :$quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen in Utrecht met Jan.
mesgquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Cash en ik gaan jullie morgen bespioneren en filmen en op FOK! zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Janner:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is standaard. :3quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe jij ook toch.
En ook omdat strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Janner:HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe jij ook toch.
En ook omdat strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:29 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik moet werken op Furdi's verjaardag en niet mag ruilen of iets, met de mededeling 'werk gaat voor', terwijl de rest vrij is en elke dag te vroeg naar huis gaat.
Nadeel van deze stageplek.
Nope, op een zondag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Is hij door de weeks jarig?
Buh, naar.
Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, je werkt in het weekend? D:
your lossquote:
quote:
Vervelend wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.
Verder is het leuk.
Melden bij FNV Jong misschien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.
Verder is het leuk.
Wat zijn dat voor mongolen dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verder is het leuk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even tussendoor maar:
Moet Jan zn baard eraf halen? Ja/Nee. (streep door wat niet je keuze is)
Even tussendoor maar:
Even tussendoor maar:
Hij is heus aardig, maar doet gewoon dingen die niet helemaal eerlijk zijn. Hij laat mij bijvoorbeeld overwerken, terwijl hij vandaag ook om 10 uur kwam aankakken en om half 3 alweer naar huis ging. Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend wel.Heb je nog wel tijd voor jezelf zo?
Pff. Rare baas wel.
Nadruk jwzquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even tussendoor maar:
quote:
quote:
quote:
Nou!quote:
Ligt niet aan jou pop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij is heus aardig, maar doet gewoon dingen die niet helemaal eerlijk zijn. Hij laat mij bijvoorbeeld overwerken, terwijl hij vandaag ook om 10 uur kwam aankakken en om half 3 alweer naar huis ging. Zal wel aan mij liggen.
Verder is het enige wat ik doe werken, eten, slapen. Meer energie heb ik niet echt.
Omg lkkrquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff frituren en dan doe ik wel op Facebook foto'tje toch![]()
kus
Terechtequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet naar feestjes gaan en hun telefoon in hun zak/tas laten?Elke tien minuten een fotoupdate van hoe gezellig het er wel niet is, fml.
![]()
terechte klachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet naar feestjes gaan en hun telefoon in hun zak/tas laten?Elke tien minuten een fotoupdate van hoe gezellig het er wel niet is, fml.
![]()
Even checken hoe populair ik ben, jwz.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Frituren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff frituren en dan doe ik wel op Facebook foto'tje toch![]()
kus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom staat deze teringhoer naast een video als dit?
piano manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je beter dan moi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, ik ben 10 keer klaargekomen op je geile haartjes.
Jij gebruikt je pener gewoon niet goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij gebruikt je pener gewoon niet goed
Geen nookie meer voor jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij gebruikt je pener gewoon niet goed
ouwe geilneefquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik maar één keerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Meer oefenen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja denk je dat een militair ook oneindig veel kogels in zijn miteralieur heeft zitten..
Is goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Knul ik zal je verdrinken in een zee van zaad.
Jij mag ook wel een likjequote:
Omg. Lekker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Boh KB, ik heb mijn broertje een chocolade ijsje laten halenLikje?
Jij mag altijd aan mijn 'ijsje' zittenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Trollscience het volgende:
Lief van je. Ik zou niet zomaar iedereen aan mijn ijsje laten zitten
Kom langs tannnnnnnquote:
Wil je het ijs over mn borst uitsmeren svp ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Boh KB, ik heb mijn broertje een chocolade ijsje laten halenLikje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Cubase.quote:
Heb geen band ofzo mang.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Trollscience het volgende:
Oh, ik dacht dat je zelf iets cools had opgenomen. Maar Crazy Train is wel
.
Bij jou altijd lekker dingquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je het ijs over mn borst uitsmeren svp ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Geweldige filmquote:
nononoquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die gaan we nog eens kijken ook, in de top500 ermee![]()
Oké dealquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nonono
Dan mysterious skin ook
Finger picking is iets heel andersquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Welles.Maar een bas klinkt beter met finger picking vind ik.
Ja nee, het heet "fingering", maar we zitten op de foks en dan komen er allemaal vieze opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Finger picking is iets heel andersMaar ik begrijp wat je bedoelt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, het heet "fingering", maar we zitten op de foks en dan komen er allemaal vieze opmerkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |