Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, je werkt in het weekend? D:
your lossquote:
quote:
Vervelend wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.
Verder is het leuk.
Melden bij FNV Jong misschien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, horeca. Ook 6 of zelfs 8 dagen achter elkaar. En nu willen ze zelfs dat ik op de avond van mijn tweede vrije (weekendachtige) dag al ga reizen, omdat ze me 's ochtends vanaf 8 uur inplannen. Kan dus niet werkdag zelf reizen, anders kom ik te laat. Verder gaat mijn baas altijd te vroeg weg, terwijl hij wel de volle tijd opschrijft, moet ik eigenlijk elke dag overwerken en sta ik de helft van de tijd alleen, wat officieel niet mag.
Verder is het leuk.
Wat zijn dat voor mongolen dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verder is het leuk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even tussendoor maar:
Moet Jan zn baard eraf halen? Ja/Nee. (streep door wat niet je keuze is)
Even tussendoor maar:
Even tussendoor maar:
Hij is heus aardig, maar doet gewoon dingen die niet helemaal eerlijk zijn. Hij laat mij bijvoorbeeld overwerken, terwijl hij vandaag ook om 10 uur kwam aankakken en om half 3 alweer naar huis ging. Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend wel.Heb je nog wel tijd voor jezelf zo?
Pff. Rare baas wel.
Nadruk jwzquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even tussendoor maar:
quote:
quote:
quote:
Nou!quote:
Ligt niet aan jou pop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij is heus aardig, maar doet gewoon dingen die niet helemaal eerlijk zijn. Hij laat mij bijvoorbeeld overwerken, terwijl hij vandaag ook om 10 uur kwam aankakken en om half 3 alweer naar huis ging. Zal wel aan mij liggen.
Verder is het enige wat ik doe werken, eten, slapen. Meer energie heb ik niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |