Omg lkkrquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff frituren en dan doe ik wel op Facebook foto'tje toch![]()
kus
Terechtequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet naar feestjes gaan en hun telefoon in hun zak/tas laten?Elke tien minuten een fotoupdate van hoe gezellig het er wel niet is, fml.
![]()
terechte klachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet naar feestjes gaan en hun telefoon in hun zak/tas laten?Elke tien minuten een fotoupdate van hoe gezellig het er wel niet is, fml.
![]()
Even checken hoe populair ik ben, jwz.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Frituren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ff frituren en dan doe ik wel op Facebook foto'tje toch![]()
kus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom staat deze teringhoer naast een video als dit?
piano manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je beter dan moi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, ik ben 10 keer klaargekomen op je geile haartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |