op je pipi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je mag wel pics van mijn haartjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke tot morgen :$quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen in Utrecht met Jan.
mesgquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Cash en ik gaan jullie morgen bespioneren en filmen en op FOK! zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Janner:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is standaard. :3quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe jij ook toch.
En ook omdat strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Janner:HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe jij ook toch.
En ook omdat strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:29 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik moet werken op Furdi's verjaardag en niet mag ruilen of iets, met de mededeling 'werk gaat voor', terwijl de rest vrij is en elke dag te vroeg naar huis gaat.
Nadeel van deze stageplek.
Nope, op een zondag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Is hij door de weeks jarig?
Buh, naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |