Mwah op mijn school is het niet zo erg bij iemand en zowel dan komt iemand er meteen tussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op ieder school had je wel zo'n groepje
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef patat het volgende:
Wat een gedrocht, sorry dat ik het zeg ook
Op ieder potje...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Deze blijft zeker wel eeuwig vrijgezel. Wat een lelijk gedrocht .
zeker niet gepest vroeger?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui, waarom blijven mensen toch hangen in die slachtoffer rol??
Zie mijn reactie daar onder, no pun intendedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeker niet gepest vroeger?
ik wel en inderdaad, het heeft mijn leven beïnvloed. op sommige momenten ben ik vreselijk onzeker. op sommige momenten kan ik enorm (zeg maar enorm boven proporties) van me afbijten.
voor mijn gevoel blijf ik toch echt niet hangen in de slachtofferrol. maar het is wel iets dat ik nooit meer kwijtraak en waar ik me enorm over kan opwinden.
Ik kan me dat nou helemaal voorstellen. En kom daarom ook altijd op voor mensen die gepest wodren en gelukkig doen mijn vrienden dat ook, zodat de pesters ons nooit wat kunnen doen. Die pesters verdienen het om eens goed gepest te worden!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeker niet gepest vroeger?
ik wel en inderdaad, het heeft mijn leven beïnvloed. op sommige momenten ben ik vreselijk onzeker. op sommige momenten kan ik enorm (zeg maar enorm boven proporties) van me afbijten.
voor mijn gevoel blijf ik toch echt niet hangen in de slachtofferrol. maar het is wel iets dat ik nooit meer kwijtraak en waar ik me enorm over kan opwinden.
die had ik even gemist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Zie mijn reactie daar onder, no pun intended
Of ze hebben zoveel mensen gepest, dat ze hun slachtoffers niet meer herkennen, van beide mogelijkheden word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Stomme zeugen. Natuurlijk weten ze het nog wel.
Echt he, als je dat zelf al niet eens kan bedenken? Uiterlijk valt een beetje uit de toon, makkelijke doelwit, kwetsbaar.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef D. het volgende:
"Waarom pik je mij eruit?"
Ze snapt kennelijk niet hoe pesten werkt
ik weet zelf ook niet meer zo goed wat er precies gebeurde toen ik gepest werd. ja mijn fiets werd gemold en ik werd uitgelachen, buitengesloten en er werd recht in mijn gezicht gezegd dat ze me niet mee wilden hebben op schoolkamp. ik kan me wel nog heel goed het gevoel van wanhoop, angst en onzekerheid voor de geest halen. ik was in die tijd heel goed in het mezelf zo onzichtbaar mogelijk maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Die aso heeft wel gelijk, als ze nu plotseling allemaal sorry zeggen is het zo geforceerd en nep, snap ook niet dat het daar om gaat voor die Peter.
Misschien is het zo dat die Barbra zich dat fiets-incident verkeerd herinnert. Wie weet werd ze destijds 'gewoon' wat uitgejouwd toen ze naar dat fietshok liep en struikelde ze over een fiets, waardoor ze nog eens een keer werd uitgelachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Echt he, als je dat zelf al niet eens kan bedenken? Uiterlijk valt een beetje uit de toon, makkelijke doelwit, kwetsbaar.....
Maar wat een gedrochten zeg die vrouwen![]()
![]()
De gepeste is nog best een mooie vrouw geworden, en dat varken wat geen sorry kon zeggen heeft helemaal een kansloos leven volgens mij. Als je je het niet meer kan herinneren ben je gewoon een domme aap.
Herhalingquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:35 schreef Karina het volgende:
Was het nou een nieuwe aflevering of een herhaling?
Het was een lekker stel zo samen drie gezusters hamsterquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:35 schreef Karina het volgende:
Was het nou een nieuwe aflevering of een herhaling?
Mja, beetje kansloos vond ik het. Heeft die Barbara jaren gewacht om die wijven tegenover zich te hebben, en dan is dat zo, en dan zeggen ze doodleuk dat ze het niet meer weten. Vervolgens gaat die malloot van een presentator nog op zoek naar gevoel door te vragen naar wat die wijven op dat moment voelen en dat ze er niet zo makkelijk vanaf komen, beetje tv maken dus, en dat is het dan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat die Barbra zich dat fiets-incident verkeerd herinnert. Wie weet werd ze destijds 'gewoon' wat uitgejouwd toen ze naar dat fietshok liep en struikelde ze over een fiets, waardoor ze nog eens een keer werd uitgelachen.
Ze is misschien wel een mooiere vrouw dan die andere 3, maar ik vond haar wel érrug in de slachtofferrol hangen en vingertje wijzen.
Heb je gelijk in maar dat had ik al bedacht bij het hele concept van het programma. Waarom zou je daar aan mee willen doen? Ik zou het pestkoppen niet eens gunnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, beetje kansloos vond ik het. Heeft die Barbara jaren gewacht om die wijven tegenover zich te hebben, en dan is dat zo, en dan zeggen ze doodleuk dat ze het niet meer weten. Vervolgens gaat die malloot van een presentator nog op zoek naar gevoel door te vragen naar wat die wijven op dat moment voelen en dat ze er niet zo makkelijk vanaf komen, beetje tv maken dus, en dat is het dan.
Die eerste trol zegt gewoon keihard dat ze geen sorry gaat zeggen voor iets wat ze niet meer weet, omdat het dan 0 betekenis heeft en daar heeft ze dan gelijk in! Of ze het daadwerkelijk niet meer weet is de vraag, maar ALS dat zo is, dan heeft ze gelijk dat sorry zeggen 0 betekenis heeft.
En dat is dus wat ik bedoel. Dan heeft zon slachtoffer jaren gewacht op een moment als dit, en dan komt dat moment, en dan krijgt ze dus geen verontschuldiging, en dan? Dan heeft ze daar jaren op gewacht...en dikke anti-climax. En dan moet ze toch verder met haar leven.
En stel nou dat ze wel een verontschuldiging had gekregen...alsof dat woordje een wezenlijk verschil maakt in alles. Alsof ze dan niet ineens die afgelopen 15 jaar elke dag ermee bezig is geweest, alsof dat dan weg valt.
En nu heeft ze geen sorry gehoord, en dan moet ze TOCH door met haar leven. Dus uiteindelijk zal ze het toch zelf moeten doen, dan had ze dat ook al jaren geleden kunnen doen in plaats van continue maar het slachtoffer uit te hangen.
Los van dat het alle 3 enorme tokkies waren, konden ze haar niet herinneren (zeiden ze), zelfs het fietsincident niet, en waren dus gewoon verder gegaan (naja..) terwijl die barbara al die tijd overal maar mee bezig is geweest in dr hoofd.
Uiteindelijk heeft ze nu niks. Ze heeft hun geconfronteerd, ze zeggen gewoon keihard dat ze het niet meer weten en dus ook geen sorry zeggen voor iets wat ze niet meer weten en gaan dan weer weg. Dus wat heeft die Barbara nu bereikt? Helelemaal niks. 15 jaar in de shit gezeten, anticlimax gehad bij confrontatie en nu moet ze alsnog verder met haar leven, wat ze OOK had kunnen doen zonder die hele confrontatie etc.
Mja, ik vind dat je een aparte insteek hebt. Jij zit er hetzelfde in als Barbara, nl dat vooral aan de pestkoppen duidelijk gemaakt moet worden waar ze mee bezig waren, in plaats van bezig te zijn met er proberen voordeel voor je zelf uit te halen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar dat had ik al bedacht bij het hele concept van het programma. Waarom zou je daar aan mee willen doen? Ik zou het pestkoppen niet eens gunnen.
Aan de andere kant zag ik in de ogen van Barbara dat ze verrast was dat de dochter van Xandra gepest wordt.
En die Xandra kon wel heel stoer zeggen dat ze er als moeder bovenop zit maar neemt niet weg dat ze wel degelijk geconfronteerd wordt met de gevolgen van pesten via haar dochter.
Dat besef zal toch nog wel een keertje indalen in die ene hersencel.
Wat ik vooral WEL begrijp aan die zin is die laatste regel. Dan ben je weer ontzettend bezig met die pestkoppen, in plaats van met jezelf. Who cares wat zij wel of niet krijgen. De aandacht gaat dan nog steeds uit naar die lui.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef Staal het volgende:
Pardon? Ik zit helemaal nergens in. Ik registreerde iets van verrassing in haar ogen.
En wat begrijp je niet aan deze zin:
Heb je gelijk in maar dat had ik al bedacht bij het hele concept van het programma. Waarom zou je daar aan mee willen doen? Ik zou het pestkoppen niet eens gunnen.
Wat je zegt is ook te lezen als: je hebt gelijk maar dat wil ik niet toegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:15 schreef Staal het volgende:
Je bent vermoeiend.
Succes er mee verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |